دکوراسیون

سبد‌ها در انباری

سبد‌ها در انباری

سبد‌ها در انباری
شیک و مرتب نگه داشتن انباری کار سختی است، مخصوصا اگر از آن استفاده هم می‌کنید. به عکس‌ها نگاه کنید. چه چیزی در تمام آن‌ها دیده می‌شود؟ سبد!

شیک و مرتب نگه داشتن انباری کار سختی است، مخصوصا اگر از آن استفاده هم می‌کنید. به عکس‌ها نگاه کنید. چه چیزی در تمام آن‌ها دیده می‌شود؟ سبد! جنس آن‌ها می‌تواند چوبی، پلاستیکی یا پارچه‌ای باشد. می‌توان گفت در تمام انباری‎‌های منظم و مرتب، این سبد‌ها دیده می‌شود.

*از آن‌ها برای تعریف فضا استفاده کنید.

آیا پیدا کردن چیز بخصوصی در انباری، برای شما سخت است؟ دلیل آن این است که نمی‌دانید کجا دنبال آن بگردید. ابتدایی‌ترین استفاده‌ی سبدها، دسته بندی اجزای یکسان است. به عنوان مثال تمام کنسروها را درون یک سبد قرار دهید.

همچنین می‌توان با سبک‌های متفاوتی این فضاها را ایجاد کرد. به جای دسته‌بندی مواد یک جنس، با توجه به استفاده دسته بندی کنید. به عنوان مثال مواد مورد استفاده در آشپزی را در یک سبد قرار دهید.

*از آن‌ها برای قرار دادن چیزهای کوچکتر استفاده کنید.

همه‌ی ما طیف وسیعی از لوازم آشپزخانه در خانه خود داریم که به ندرت از آن‌ها استفاده می‌کنیم. با این وجود آن‌ها فضا زیادی را گرفته و استفاده‌ی خاصی ندارند. می‌توان آن‌ها را در سبدی تحت عنوان لوازم آشپزخانه قرار داد و در سبد بزرگتر آشپزی گذاشت. این کار فضای آشپزخانه شما را آزاد کرده و فراغ بال بیشتری به شما می‌دهد.

*از آن‌ها برای نگه‌داری غذاها استفاده کنید.

چه مقدار از فضای انباری شما را غذاهای قدیمی و مانده که البته هنوز قابل استفاده هستند، گرفته است؟ با استفاده از سبد‌ها می‌توان غذاهای قدیمی را از جدید جدا کرده و جلوتر و در دسترس‌تر قرار داد.

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه