دکوراسیون

دکوراسیون اتاق ناهارخوری

دکوراسیون اتاق ناهارخوری

دکوراسیون اتاق ناهارخوری
اتاق های ناهارخوری رسمی می‌توانند به سرعت تکراری و منسوخ شوند. از آنجا که ما بیشتر وعده‌های غذایی خود را در میز آشپزخانه می‌خوریم، وقتی قصد بازسازی داریم، نباید این فضا را نادیده بگیریم.

اتاق های ناهارخوری رسمی می‌توانند به سرعت تکراری و منسوخ شوند. از آنجا که ما بیشتر وعده‌های غذایی خود را در میز آشپزخانه می‌خوریم، وقتی قصد بازسازی داریم، نباید این فضا را نادیده بگیریم. به نکات اقتصادی و جذاب ذکر شده در ادامه این مقاله برای دلپذیرتر کردن فضای ناهارخوری در خانه خود توجه کنید:

*دیوارها را تزئین کنید!

تفاوتی ندارد که شما دیوارها را رنگ کرده یا کاغذ دیواری داشته باشید، تزئین دیوارها فوراً فضای اتاق ناهارخوری شما را تازه می‌کند. به علاوه، از آنجایی که هم رنگ و هم کاغذ دیواری کاملاً مقرون به صرفه بوده و به راحتی قابل انجام هستند، این پروژه راهی ساده برای ایجاد یک طراحی زیبا بدون احتیاج به خرج‌های سنگین است.

ابتدا دیواری که می‌خواهید تزئین کنید را انتخاب کنید. معمولا این دیوار باید اولین دیواری باشد که وقتی وارد اتاق می‌شوید آن را می‌بینید؛ دورترین دیوار نسبت به در؛ و بهتر است این دیوار هیچ گونه در یا پنجره‌ای نداشته باشد، طوری که تزئین شما به خوبی به چشم آید.

*لوستر آویزان کنید!

ساده‌ترین و کم هزینه‌ترین راه برای زیباتر کردن دکوراسیون اتاق ناهار‌خوری، جایگزین کردن چراغ‌های ساده با لوستر است. از آویزهای بزرگ تا لوسترهای منحصر به فرد، هیچ یک گزینه‌ی اشتباهی نیست، اما لوستری را انتخاب کنید که با سبک اتاق شما همخوانی داشته باشد.

*لوازم جانبی را فراموش نکنید!

نیازی نیست لوازم گران قیمت انتخاب کنید، اما اتاق ناهارخوری شما باید شامل لوازم جانبی باشد. سعی کنید از فضای خود استفاده کنید و چیزی را انتخاب کنید که از آن لذت می‌برید. خانه شما نشان دهنده‌ی شخصیت شماست پس از این نترسید که شخصیت شما بر روی دکوراسیون شما تاثیر بگذارد.

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه