رنگ آمیزی

انواع ترکیب رنگ ها با خاکستری

انواع ترکیب رنگ ها با خاکستری

انواع ترکیب رنگ ها با خاکستری
در هنگام طراحی دکوراسیون داخلی خانه، رنگ خاکستری برای شما طیف وسیعی از رنگ‌ها و ترکیب‌های زیبا را ممکن می‌سازد.

در هنگام طراحی دکوراسیون داخلی خانه، رنگ خاکستری برای شما طیف وسیعی از رنگ‌ها و ترکیب‌های زیبا را ممکن می‌سازد. پرده‌های مختلفی از خاکستری، از خاکستری گرم تا خاکستری روشن وجود دارد. برای رنگ‌آمیزی در خانه‌ای شیک، مهم است که از ترکیب‌های مختلف رنگ خاکستری آگاه باشید. در ادامه تعدادی از آن‌ها را برای شما شرح می‌دهیم.

*خاکستری و صورتی

خاکستری به خوبی با پرده‌های مختلف رنگ صورتی ترکیب می‌شود. در این عکس شما می‌توانید ببینید که چگونه این دو رنگ به زیبایی با هم ترکیب شده‌اند. دلیل زیبایی آن ترکیب صحیح پرده‌های این دو رنگ است.

*خاکستری و طلایی و سفید

اگر چه رنگ خاکستری زمانی یک رنگ خسته‌کننده، نماد روزهای خفیف و آلودگی هوا بود اما این تصویر نشان می‌دهد که رنگ خاکستری می‌تواند برای ایجاد یک فضای دلنشین نیز استفاده شود. ترکیب رنگ خاکستری، طلایی و سفید حس لوکس و شیک بودن را القا می‌کند.

*خاکستری و سرمه‌ای

خاکستری و سرمه‌ای هر دو رنگ‌های خنثی و بی‌انتهایی هستند که به یک اتاق حس جالبی را اضافه می‌کنند. با این وجود که این دو رنگ از نقاط مختلف چرخ رنگی آمده، اما به خوبی ترکیب می‌شوند و طرح رنگی کلاسیکی را ایجاد می‌کنند. این ترکیب وقتی که از خاکستری روشن استفاده می‌شود بسیار زیبا خواهد بود.

*خاکستری و آبی مایل به خاکستری

خاکستری به عنوان یک رنگ خنثی به طور باورنکردنی محبوب شده است. با این حال، اگر میخواهید اتاق خاکستریتان را زنده کنید، رنگ آبی یک گزینه عالی است.

*خاکستری و آبی روشن

اگر از خاکستری تیره به عنوان رنگ دکوراسیون خود استفاده کنید، شگفت‌زده می‌شوید که چگونه این رنگ در ترکیب با رنگ آبی روشن فضای اتاق شما را زنده خواهد کرد.

برچسب ها :

دکوراسیون داخلی در شیرازطراحی و اجرای دکوراسیون داخلی در شیرازمعماری در شیرازاجرای دکوراسیون داخلی در شیراز

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه