دکوراسیون

فضای رختشویی در خانه!

فضای رختشویی در خانه!

فضای رختشویی در خانه!
اتاق رختشویی: در بهترین حالت، فضایی تمیز برای شستن لباس‌های هفتگی است. در بدترین حالت، شلوغ، زشت و نامرتب است.

اتاق رختشویی: در بهترین حالت، فضایی تمیز برای شستن لباس‌های هفتگی است. در بدترین حالت، شلوغ، زشت و نامرتب است. شما ممکن است حتی رقبت نکنید به اتاق رختشویی خود بروید، اما با رنگ‌ها، مواد و ابزار مناسب می‌توانید آن را مرتب و شیک کنید. پس از مرتب شدن آن، ممکن است حتی از شستن لباس‌های خود لذت هم ببرید! در ادامه چند روش برای تمیز  و مرتب نگه داشتن محیط رختشویی خانه ذکر شده است.

*قفسه بندی و طبقه اضافه کنید!

برای اینکه یک اتاق رختشویی به خوبی عمل کند، کاربران نیاز به دسترسی آسان به اقلام روزمره مانند مواد شوینده دارند. پیشنهاد می‌شود کنار ماشین لباسشویی را طبقه بندی کنید و مواد شوینده را در آنجا نگهداری کنید. همچنین توصیه می‌شود قفسه بندی‌های بزرگی در اتاق رختشویی اضاف کنید تا لباس‌ها کف زمین و در معرض دید نباشند. بعلاوه می‌توانید به وسیله‌ی طبقه بندی‌ها، لباس‌ها را از نظر رنگ و جنس تفکیک کنید.

*فضاهایی برای آویزان کردن لباس‌ها درست کنید!

فضایی را برای جمع کردن لباس‌ها یا آویزان کردن آن‌ها تعبیه کنید. با اختصاص دادن فضا‌هایی در اتاق رختشویی برای این وظایف، از لباس‌هایی که در اتاق خواب‌ها انبار می‌شوند جلوگیری می‌شود.

*طرح‌های ساده و شیک انتخاب کنید!

در مورد طراحی کلی اتاق رختشویی، کاربرد و سلیقه باید با هم ترکیب شوند. اولین کار این است که از جنس‌هایی استفاده کنید که رطوبت به آن‌ها صدمه نمی‌زند. دیوار‌ها و سقف را رنگ سفید یا هر رنگ روشن دیگری کنید، مخصوصا اگر اتاق لباسشویی یک فضای کوچک باشد. این کار باعث می‌شود که اتاق بزرگتر و روشن‌تر به نظر رسیده و کم‌تر شکل یک گنجه باشد.

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه