دکوراسیون

اصول ماکسیمالیسم در دکوراسیون داخلی

اصول ماکسیمالیسم در دکوراسیون داخلی

اصول ماکسیمالیسم در دکوراسیون داخلی
راه اشتباهی برای ایجاد یک سبک ماکسیمالیسم در خانه شما وجود ندارد. شما به سادگی می‌توانید هرچه که دوست دارید را به خانه خود اضافه کنید.
  • استفاده از رنگ‌های متفاوت
  • استفاده بیشتر از آثار هنری
  • تلاش برای راحتی و علاقه
  • ماکسیمالیسم رویای یک فرد علاقه‌‌مند به کتاب است – هر چه بیشتر بهتر
  • تلاش برای شخصیت بجای کمال

راه اشتباهی برای ایجاد یک سبک ماکسیمالیسم در خانه شما وجود ندارد. شما به سادگی می‌توانید هرچه که دوست دارید را به خانه خود اضافه کنید. هیچ قانونی برای دکوراسیون ماکسیمالیسم وجود ندارد. تمام آنچه که نیاز دارید اشتیاق برای ایجاد فضایی واقعا منحصر به فرد است.

*کتاب‌ها بخش جدا نشدنی سبک ماکسیمالیسم هستند!

اگر شما کتاب‌ها را دوست دارید، سبک ماکسیمالیسم را نیز دوست خواهید داشت. سبک‌های دیگر بر خلاف ماکسیمالیسم، معمولا تعداد کتاب‌هایی را که می‌توانید نمایش دهید، محدود می‌کند. مجموعه کتاب شما در قفسه‌های بلند و یا حتی در جداول جانبی به زیبایی نمایش داده خواهند شد.

*فضایی با نهایت شوق و اشتیاق ایجاد کنید!

اگر شما عاشق رنگ‌ها و الگوهای شاد باشید، سبک ماکسیمالیسم می‌تواند سبک دکوراسیون مناسب شما باشد. برای طراحی اتاقی در سبک ماکسیمالیسم، پالت‌های گرم رنگی با الگوهای گلدار و شاد از الزامات است. شما می‌توانید سایر سبک‌های دکوراسیون را نیز در اتاقی طراحی شده با ماکسیمالیسم ترکیب کنید.

*از وسایل سنتی استفاده کنید!

مبلمان و لوازم جانبی قدیمی خود را می‌توانید به راحتی به فضایی با سبک ماکسیمالیسم اضافه کنید. سبک‌های ویکتوریا و هنر دکو همگی بر وسایل سنتی تاکید دارند، بنابراین شما با ترکیب آن‌ها با ماکسیمالیسم، ترکیبی جالب را خواهید داشت.

*نیازی نیست خانه ماکسیمالیسم شما کامل باشد

چقدر آرامش بخش است که بدون فشار بهترین بودن، طراحی کرد! هنگامی که این سبک ناقص است، به حداکثر زیبایی خود می‌رسد.

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه