دکوراسیون

ماکسیمالیسم در طراحی داخلی

ماکسیمالیسم در طراحی داخلی

ماکسیمالیسم در طراحی داخلی
ما طراحی ماکسیمایسم را برای رنگ‌های شاد و سبک «نمی‌توان آن را به هم ریخت» دوست داریم. سبک‌های دکوراسیون سال‌های زیادی مینیمالیسم را دنبال می‌کردند تا اینکه ایده هیگو و سبک زندگی راحت و آسوده معرفی شد.

ما طراحی ماکسیمایسم را برای رنگ‌های شاد و سبک «نمی‌توان آن را به هم ریخت» دوست داریم. سبک‌های دکوراسیون سال‌های زیادی مینیمالیسم را دنبال می‌کردند تا اینکه ایده هیگو و سبک زندگی راحت و آسوده معرفی شد. طراحی برای راحتی یعنی خانه‌هایمان را با چیزهایی که دوست داریم پر کنیم. ماکسیمالیسم بدان معنی است که خانه هایمان را هر چه بیشتر با این وسایل پر کنیم. این سبک شلوغ یا تصادفی نیست – شما نمیتوانید به سادگی با پر کردن فضای خانه خود به این سبک برسید. در مقابل مجبور هم نیستید 100 درصد به ماکسیمایسم برسید، اما می توانید بهترین روند‌های آن را برای تغییر فضای خود استفاده کنید. در ادامه به تعدادی از موارد مهم در این سبک اشاره خواهیم کرد.

*در استفاده از رنگ‌ها سخاوتمند باشید!

پایه و اساس سبک ماکسیمالیسم رنگ است. شما می‌توانید با یک پالت رنگ پایه شروع کنید و از آنجا جلوتر بروید. هنگامی که شما به دنبال الهام‌گیری از سبک ماکسیمالیسم هستید، متوجه خواهید شد که رنگ‌های تیره مانند سیاه و آبی پررنگ، رنگ‌های رایج برای دیوارها هستند.

*دیوار هنری ایجاد کنید

گالری‌های دیواری برجسته‌ترین ویژگی سبک ماکسیمالیسم است. شما می‌توانید همه جای دیوار را با آثار هنری پر کنید و همچنان از این سبک پیروی کنید. هدف دکوراسیون شما این است که به سادگی یک دیوار را با آثار هنری که دوست دارید پر کنید. آثار هنری از سبک ها و طرح های متفاوت، جذابیت خاصی به خانه شما می بخشد.

*با هر آنچه دوست دارید تزئین کنید

ما خانه‌هایمان را وقتی با چیزهایی که دوست داریم پر شده باشد، بیشتر دوست خواهیم داشت. ماکسیمالیسم یعنی بیشتر از همه چیز؛ این یعنی استفاده بیشتر از رنگ‌ها، بافت‌ها و لوازم خانگی مورد علاقه‌یتان!

برای آشنایی بیشتر با اصول ماکسیمالیسم در طراحی داخلی مقاله زیر در سایت ایرانادکور را مطالعه بفرمایید:

اصول ماکسیمالیسم در طراحی داخلی

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه