دکوراسیون

طرح های دایره‌ای

طرح های دایره‌ای

طرح های دایره‌ای
طرح های دایره‌ای می‌تواند روشی جالب برای اضافه کردن رنگ و هندسه به طراحی اتاق باشد. به اندازه‌ی سبک های طراحی داخلی، روش استفاده از طرح‌های دایره‌ای در طراحی داخلی است؛

طرح های دایره‌ای می‌تواند روشی جالب برای اضافه کردن رنگ و هندسه به طراحی اتاق باشد. به اندازه‌ی سبک های طراحی داخلی، روش استفاده از طرح‌های دایره‌ای در طراحی داخلی است؛ طرح های ضخیم و یا ظریف، در مقیاس بزرگ یا کوچک، دیوار یا لوازم داخلی: انتخاب‌ها بی پایان است.

*طرح‌های دایره‌ای رنگی

طرح های دایره‌ای راهی عالی برای ترکیب تناسب با گروهی خاص از رنگ‌هاست. همانطور که در عکس دیده می‌شود، این طرح‌های دایره‌ای، همچنین می‌توانند به عنوان قاب‌های عکس نیز استفاده شوند.

*طرح‌های دایره‌ای فلزی

فلزات، به ویژه طلا، حس دلربایی خاصی دارند. آنها همچنین با طرح های رنگی خنثی به خوبی ترکیب می‌شوند. رنگ‌های خنثی، منحصربفردی رنگ طلایی را دوچندان کرده و باعث به چشم آمدن آن می‌شود.

*طرح‌های دایره‌ای گروهی

طرح‌های دایره‌ای هنگامی که در دسته‌های کوچک و بی‌نظم قرار می‌گیرند، حس سرگرمی را به فضا می‌دهند. این طرح برای اتاق خواب کودکان عالی است.

*طرح‌های دایره‌ای در مقیاس بزرگ

شما همچنین می‌توانید از طرح‌های دایره‌ای بزرگ و جسورانه استفاده کنید. در این سبک سعی کنید از رنگ های متضاد با رنگ پس زمینه استفاده کنید.

*طرح دایره‌ای در گوشه اتاق

یک ایده‌ی دیگر این است که گروهی از طرح‌های دایره‌ای را در قسمتی از اتاق جدا کنید. این طرح واقعا خلاقانه است و به شما کمک می‌کند به اتاق عمق بدهید.

قرار دادن طرح‌های دایره‌ای در نزدیکی یکدیگر، عمق و بعد به فضا اضافه می‌کند. هرچه بیشتر به آن نگاه کنید، بیشتر به نظر می‌رسد این دایره‌ها از سطح خارج می‌شوند، یا سطح از این دایره‌ها جداست.

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه