دکوراسیون

استفاده از بافت در خانه!

استفاده از بافت در خانه!

استفاده از بافت در خانه!
در طی سالها، طراحان راه‌هایی را برای وارد کردن بافت‌ها به داخل خانه پیدا کرده‌اند. به عنوان مثال حصیر به فضا بافت تصویری اضافه می‌کند، بنابراین عنصری مفید برای طراحی فضای داخلی است.

در طی سالها، طراحان راه‌هایی را برای وارد کردن بافت‌ها به داخل خانه پیدا کرده‌اند. به عنوان مثال حصیر به فضا بافت تصویری اضافه می‌کند، بنابراین عنصری مفید برای طراحی فضای داخلی است. و بسته به نحوه استفاده از آن، می‌تواند هر سبک خانه‌ای را زیباتر کند. بافت ‌تواند کلاسیک، سرگرم کننده، هنری، سنتی یا شیک باشد.

*بافت‌های بزرگ استفاده کنید

یکی از ساده ترین راه‌های استفاده از بافت این است که آن را به عنوان عنصری بزرگ در یک اتاق قرار دهید. شما می‌توانید یک جعبه‌ی حصیری بزرگ را به عنوان میز قهوه استفاده کنید. این ایده، با پر کردن فضا بافت تصویری را به یک اتاق اضافه می‌کند.

*بافت‌ها به طور طبیعی در فضای باز و سالن‌ها ترکیب می‌شود

بافت‌ها در فضاهای محصور مانند سالن‌های سنتی جذاب خواهد بود. مجموعه‌ای کامل از حصیر یک حس آرامی و بیرونی به فضا می‌دهد.

*استفاده از عناصر تزئینی کوچک در داخل خانه

اگر بافت را دوست داشته باشید، بهتر است تزئینات بافتنی یا حصیری را امتحان کنید. سعی کنید با استفاده از بافت‌ها وسایل روشنایی، قاب آینه، چراغ و صندلی‌ها را بپوشانید.

*استفاده از عناصر کلاسیک

بافت‌ها و حصیرها به خودی خود حس کلاسیکی دارند، بنابراین به عنوان مثال استفاده از مبلمان حصیری حس کلاسیکی را به فضا القا می‌کند.

*مبلمان با بافت‌های رنگی را امتحان کنید

در یک اتاق رنگارنگ و هنری، بافت‌های صورتی، سفید یا آبی احساس راحتی را به فضای خانه می‌دهد. معمولا، پارچه‌های بافتنی سنتی بهتر به فضایی با رنگ‌های خنثی ترکیب می‌شود.

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه