آشپزخانه و کابینت آشپز خانه

انواع دکوراسیون آشپزخانه

انواع دکوراسیون آشپزخانه

انواع دکوراسیون آشپزخانه
آیا شما نیز به دنبال یک سبک زیبا و جذاب برای دکوراسیون آشپزخانه منزل خود هستید؟ تا چه اندازه با انواع دکوراسیون آشپزخانه آشنایی دارید؟ مطالعه مقاله زیر را از دست ندهید.

تاریخ: 1399/12/28

آشپزخانه در اصل یکی از مهم‌ترین و تاثیرگذارترین فضا در منزل به حساب می‌آید و دکوراسیون آشپزخانه از حساس‌ترین بخش‌های طراحی دکور در هر منزل در نظر گرفته می‌شود. ساکنین منزل و حتی طراحان و معماران  ممکن است هر کدام یک طرح خاص را برای دکوراسیون آشپزخانه بپسندند؛ در نهایت مهم‌ترین امر این است که تمامی افراد بر روی یک طرح توافق نظر داشته باشند. ایرانادکور، مرجع معماری و دکوراسیون داخلی در شیراز همواره بهترین خدمات را به شما عزیزان ارائه می‌دهد.

طراحی آشپزخانه لوکس

طراحی آشپزخانه لوکس

چوب، همیشه یکی از لوکس‌ترین و باارزش‌ترین  متریال و مصالحی به حساب می‌آید که در طراحی آشپزخانه های لاکچری مورد استفاده قرار می‌گیرد، استفاده از چوب باعث القای حس طبیعت و گرما به فضای آشپزخانه می‌شود و با سبک‌های مختلف دکوراسیون آشپزخانه بسیار تطبیق‌پذیر می‌باشد. به همین دلیل، در بیش‌تر آشپزخانه‌های لوکس چه مدرن و چه کلاسیک، چوب به عنوان متریال اصلی در نظر گرفته می‌شود. منظور از طراحی آشپزخانه لوکس، استفاده از طراحی‌های پر زرق و برق نمی‌باشد و شما می‌توانید با استفاده از ساده‌ترین ایده‌ها نیز به یک طراحی زیبا برسید.فقط حتماً برای انتخاب رنگ کابینت‌ها نهایت دقت را به خرج دهید.

اروپایی 6

دکور آشپزخانه اروپایی

از ویژگی‌های اصلی در آشپزخانه به سبک اروپایی می‌توان به طراحی‌های بسیار ظریف در خطوط و منحنی‌های اجرا شده و حساسیت استفاده از تمامی فضاها در آشپزخانه اشاره کرد. تلاش برای ایجاد محیطی شاد و پر انرژی در آشپزخانه، از دیگر ویژگی‌های مثبت طراحی های اروپایی به حساب می‌آید. اروپایی‌ها به جزییات بسیار دقت می‌کنند و حتی خطوط و نقش و نگار‌های ریز برایشان بسیار حائز اهمیت می‌باشد. استفاده از رنگ‌های پاستیلی هم در آشپزخانه‌هایی که به سبک اروپایی طراحی می‌شوند بسیار رواج دارد. این امر برای انتخاب بهترین دکور آشپزخانه کوچک از اهمیت بسیاری برخوردار است.

آشپزخانه مدرن کاملا سفید

طراحی آشپزخانه مدرن سفید

این طراحی آشپزخانه با طراحی کاملا سفید خود در اصل ظرافت و حس شیک بودن خاصی را به فضا القا می‌کند و به راحتی چشمان هر بیننده را به سمت خود جذب می‌کند. آشپزخانه مدرن سفید، کاملاً سبک و پر از آرامش است و با استفاده از لوازم یکدست و فضای کابینت‌های زیاد خود، حس خنثی و امکانات بسیار کاربردی را به کاربران خود عرضه می‌کند. رنگ‌ها تاثیر مستقیمی بر روی تفکر و هیجانات افراد دارند، بنابراین برای آشپزخانه باید به درستی رنگ مناسب را انتخاب کرد. اگر هم قصد دارید تا کابینت چوبی برای آشپزخانه خود استفاده کنید، پس حتماً باید با انواع چوب و خصوصیات آنها آشنا باشید.

آشپزخانه با کابینت معاصر

طراحی آشپزخانه به سبک معاصر

یکی از اصول اولیه در هنگام طراحی آشپزخانه به سبک معاصر در اصل اختصاص فضای زیاد به کابینت‌ها می‌باشد.  طراحی آشپزخانه به سبک معاصر توانسته است تعادل بسیار زیبایی در رابطه با کابینت‌ها در فضا به وجود آورد. رنگ روشن کابینت‌ها به خوبی با رنگ دیوار یکدست شده و دو پنجره تعبیه شده، نور خوبی از فضای بیرون را به داخل آشپزخانه می‌آورد. حس کلی این آشپزخانه حس آشپزخانه‌های سبک اسکاندیناویایی و مینیمالیست می‌باشد. اگر رنگ انتخابی شما برای کابینت آشپزخانه، رنگ خاکستری است، بنابراین مقاله کابینت آشپزخانه خاکستری، به شما اطلاعات مفیدی را در مورد استفاده و ترکیب این رنگ خنثی در آشپزخانه در اختیار شما قرار می‌دهد.

طراحی و اجرای جزیره آشپزخانه

مدل جزیره آشپزخانه کوچک

مدل جزیره آشپزخانه کوچک یک طرح بسیار کاربردی و جذاب در خانه‌های امروزه به حساب می‌آید که متراژ بالایی در خانه به آشپزخانه اختصاص ندارد. فضایی مستقل از دیگر کابینت‌ها و قفسه‌ها در آشپزخانه که با قرار گرفتن در وسط آشپزخانه به راحتی می‌توان کاربری‌های متفاوت را برای آن در نظر گرفت. با قرار دادن چند صندلی در اطراف جزیره آشپزخانه، دیگر احتیاجی به میز ناهارخوری نیست. با قرار دادن قفسه‌ها و کابینت در فضای زیرین آن می‌توانید کابینت و قفسه بیشتری داشته باشید که برای نگهداری وسایل پخت و پز نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. جزیره آشپزخانه و کاربردهای آن بسیار متنوع می‌باشد. در ادامه نیز مطالعه مقالات زیر را از دست ندهید.

enlightenedکابینت چه رنگی قشنگه

enlightenedطراحی بوفه آشپزخانه

enlightenedنور مخفی سقف آشپزخانه

اروپایی 4

ایرانادکور، مرجع معماری و دکوراسیون داخلی در شیرازو جنوب کشور با بهره‌مندی از دانش و تخصص معماران و طراحان حرفه‌ای و همچنین داشتن سابقه‌ای طولانی و درخشان در طراحی و اجرای دکوراسیون آشپزخانه و همچنین ساخت انواع کابینت آشپزخانه در شیراز و جنوب کشور همواره تلاش می‌کند تا خدماتی خاص و منحصر به فرد را به شما عزیزان ارائه دهد. جهت کشب اطلاعات بیشتر می‌توانید با مشاورین ایرانادکور تماس حاصل فرمایید.

نویسنده: ه. درعلی/ عضو تیم تحریریه ایرانادکور

برچسب ها :

انواع دکوراسیون آشپزخانهطراحی و اجرای دکوراسیون آشپزخانهبهترین طراحی دکوراسیون آشپزخانه

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه