شاهکارهای معماری جهان

جشنواره طراحی 2018 لندن

جشنواره طراحی 2018 لندن

جشنواره طراحی 2018 لندن
جشنواره طراحی 2018 لندن برای 16مین سال برگزار شده است. این جشنواره از 15 تا 23 سپتامبر و در سراسر شهر لندن برپاست.

جشنواره طراحی 2018 لندن برای 16مین سال برگزار شده است. این جشنواره از 15 تا 23 سپتامبر و در سراسر شهر لندن برپاست. جشنواره آثاری مانند پاویلیون چرخشی کتاب اسنوتهته و مجموعه‌ آثاری از V & A به مناسبت جشن 10 سالگی را به نمایش درآورده است. در ادامه تعدادی از طرح‌های قابل توجه ارائه شده است:

*حروف الفبا/ کلنبرگ-وایت

کلنبرگ-وایت با پشتیبانی جشنواره هدلندر بریتانیا، مجموعه‌ای از صندلی‌هایی به شکل الفبا را به نمایش گذاشته که برای ساختن آن از یک سیستم تایپوگرافی با فلزهای تو‌‌در‌‌تو استفاده شده است. این 26 صندلی دارای رنگ های منحصر به فردی هستند که با نظریه پل گلف سان فرانسیسکو مطابقت دارد.

*تکثیر/ معماران وو تیستلتون

وو تیستلتون با همکاری با شورای صادرات چوب جنگلی آمریکا و آروپ، یک طرح مارپیچ شکلی را طراحی کرده است که باعث جذب بازدیدکنندگان و تفکر در چگونگی شکل گیری شهرها و خانه‌هایشان شده است. با در نظر گرفتن مسائل مربوط به مسکن و تغییرات آب و هوایی، ساختار بر پایه‌ی سیستم مدولار ساخته شده از پانل‌های چوبی بنا شده است.

*تابش چشم‌گیر/ پنتاگرام

این اثر با الهام گرفتن از «تابش چشم‌گیر»، یک الگوی مستتر بر پایه‌ی کوبیسم که در جنگ جهانی اول استفاده می‌شده است را طراحی کرده است.

*حافظه و نور / آروو پرت و آروپ

این طراحی توسط چند کارشناس ارشد کلر فراو و اوا وود در همکاری با آروپ ساخته شده که تعامل میان طراحی و موسیقی را به تصویر می‌کشد. یک صفحه نمایش اکریلیک، شفاف و منحنی، با یک نیمکت شیک و لوکس، به بازدیدکنندگان این اجازه را می‌دهد تا کلمات و موسیقی آهنگساز برجسته ارفو پرت را تجربه کنند.

برچسب ها :

جشنواره لندنطراحی و اجراصندلیخانهساختمان خاصایده خلاقانه

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه