مصالح ساختمانی

کاغذ دیواری نانوون

کاغذ دیواری نانوون

کاغذ دیواری نانوون
کاغذ دیواری نانوون یکی از جدیدترین و مدرن‌ترین کاغذ دیواری‌ها به حساب می‌آید که کاربرد گسترده‌ای نیز دارد. مزایای بسیار این کاغذ دیواری باعث شده است تا به سرعت محبوبیت زیادی را در میان مردم به دست آورد.

تاریخ: 1399/12/10

امروزه کاغذ دیواری به یکی از مصالح بسیار زیبا و پرکاربرد در دکوراسیون داخلی منزل و اجرای تزیینات داخلی منزل، دفاتر و اداره‌ها تبدیل شده است. کاغذ دیواری دارای انواع مختلف و متنوعی است که هر کدام تنوع طرح و رنگ بسیار زیادی دارند. افراد می‌توانند با بررسی هر کدام از انواع کاغذ دیواری به انتخاب بهترین طرح بپردازند. ایرانادکور، مرجع معماری و دکوراسیون داخلی در شیراز در این مقاله به معرفی یکی از کاغذ دیواری‌های جدید و مدرن به نام کاغذ دیواری نانوون می‌پردازد.

کاغذ دیواری نانوون 5

کاغذ دیواری نانوون چیست؟

کاغذ دیواری Non-Woven (نان وون) در اصل نسل جدیدی از کاغذ دیواری است که به محیط زیست آسیبی نمی‌رساند و در ساخت آن از مواد اولیه پارچه‌ای استفاده شده است و به هیچ عنوان دارای مواد پلاستیکی نمی‌باشد. مواد تشکیل دهنده‌ی کاغذ دیواری‌های نان وون در اصل ترکیب الیاف فیبر سلولزی بلند و الیاف نساجی با یکدیگر می‌باشد. به دلیل ترکیب فیبرهای طبیعی و مصنوعی در ساخت کاغذ دیواری نانوون به راحتی می‌توان این کاغذ دیواری‌ها را در صورت کثیف شدن با آب و اسفنج شستشو داد. این شبکه تشکیل شده از مواد کاغذی و الیاف به وسیله مواد آکرولیک تقویت می‌شوند و به یکدیگر می‌چسبند.

کاغذ دیواری نانوون 4

در هنگام اجرا و نصب کاغذ دیواری‌های نان وون می‌توان بیان کرد که این کاغذ دیواری‌ها دارای مراحل نصب و اجرای بسیار ساده و آسانی هستند و به صورت خشک به دیوار نصب می‌شوند. این ویژگی کاغذ دیواری‌های نانوون که به صورت خشک به دیوار می‌چسبند و احتیاجی به چسب ندارند، باعث شده است تا به دیوارهای منزل نیز هیچ آسیبی وارد نشود. الیاف به کار رفته در ساخت کاغذ دیواری نان وون از الیاف طبیعی می‌باشد و به همین دلیل نیز کاغذ دیواری نان وون قابلیت تنفس بالایی دارد و به راحتی شسته می‌شود. از این الیاف طبیعی در ساخت مواد دیگری مانند چای کیسه‌ای نیز استفاده می‌شود. آشنایی با کاربرد انواع کاغذ دیواری به شما در انتخاب بسیار کمک می‌کند.

کاغذ دیواری نانوون 3

مزایای استفاده از کاغذ دیواری نانوون

کاغذ دیواری نانوون در اصل به دلیل ساختار یکپارچه خود پس از نصب بر روی دیوار اصلاً دارای هیچگونه درز و فاصله‌ای بر روی کار نمی‌باشد و سطح آن کاملاً صاف و یکپارچه است. همچنین کاغذ دیواری نانوون پس از نصب بر روی دیوار تغییر سایز و اندازه نمی‌دهد و به همان صورت باقی می‌ماند. همین امر باعث می‌شود تا همیشه سطح صاف و یکدستی داشته باشد. یکی دیگر از مزیت‌های استفاده از کاغذ دیواری نان وون در اصل امکان چاپ تصویر دیجیتالی بر روی کاغذ می‌باشد که هر شخص می‌تواند طرح و مدل مورد علاقه خود را بر روی کاغذ دیواری به صورت سفارشی اجرا کند. کاغذ دیواری نانوون شاید بهترین کاغذ دیواری برای اتاق خواب به حساب آید.

کاغذ دیواری نانوون 2

اگر بخواهیم کلمه نانوون (Non-Woven) را در فارسی تجزینه و تحلیل کنیم به یک ساختار تشکیل شده از Non و Woven میرسیم که وون به معنای بافته شده است و Non در اصل بیانگر عمل برعکس این کار می‌باشد. بنابراین، نانوون به معنای غیر بافته شده است و در اصل به ساختار کاغذ دیواری اشاره دارد. اگر شما نیز به دنبال کسب اطلاعات در زمینه انواع کاغذ دیواری می‌باشید و تلاش می‌کنید تا بهترین کاغذ دیواری را انتخاب کنید، پس مطالعه مقالات زیر را از دست ندهید.

enlightenedکاغذ دیواری پوستری

enlightenedفروش کاغذ دیواری ضد آب

enlightenedکاغذ دیواری برجسته برای پذیرایی

کاغذ دیواری نانوون 1

ایرانادکور، مرجع معماری و دکوراسیون داخلی در شیراز و جنوب کشور با بهره‌مندی از دانش و تخصص معماران و طراحان حرفه‌ای و همچنین داشتن سابقه‌ای طولانی و درخشان در طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی در شیراز و جنوب کشور تلاش می‌کند تا با ارائه برترین و خاص‌ترین خدمات به شما همراهان گرامی همواره در راستای جلب رضایت شما عزیزان گام بردارد.

نویسنده: ه. درعلی/ عضو تیم تحریریه ایرانادکور

برچسب ها :

کاغذ دیواری نانوونبهترین کاغذ دیواریاجرای کاغذ دیواری نان وونفروش کاغذ دیواری نانوون

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه