مصالح ساختمانی

مفهوم انواع نماد کفپوش لمینت

مفهوم انواع نماد کفپوش لمینت

مفهوم انواع نماد کفپوش لمینت
آشنایی با مفهوم انواع نماد کفپوش لمینت به شما کمک می‌کند تا همواره با داشتن اطلاعاتی کافی و لازم به خرید لمینت مناسب بپردازید.

تاریخ: 1399/12/6

در هنگام خرید و انتخاب انواع کفپوش‌های متفاوت برای منزل یا هر فضای دیگری بهتر است تا قبل از انتخاب همیشه با علائمی که بر روی کفپوش‌ها درج شده است، آشنایی داشته باشید تا بتوانید هوشمندانه به انتخاب بپردازید. در هنگام خرید کفپوش لمینت ممکن است علامت‌های اختصاری بسیاری را بر روی دفترچه کفپوش ببینید. بهتر است تا با این علائم آشنایی داشته باشید. ایرانادکور، مرجع معماری و دکوراسیون داخلی در شیراز در این مقاله به بررسی این موضوع می‌پردازد.

مفهوم انواع نماد

سازگار با محیط زیست (E1): چوب در اصل یکی از مواد خام پایدار و قابل تجدید در طبیعت به حساب می‌آید. کفپوش لمینت نیز عمدتاً از چوب ساخته شده است و به همین دلیل نیز این کفپوش قابل بازیافت می‌باشد. تمامی محصولات و مشتقات چوبی شامل فرمالدئید هستند و کفپوش لمینت نیز شامل این ماده است. اما میزان انتشار این ماده به میزان بسیار زیادی کمتر از حد قانونی 0.1ppm می‌باشد. این مقدار را به اصطلاح E1 می‌نامند.

(E0، E1 ، E2)

استاندارد اروپا     استاندارد اروپا: استاندارد یورو برای کفپوش لمینت به طور سیستماتیک تمام معیارهایی را لیست می‌کند که برای طبقه‌ای با کیفیت بالا و روش‌های آزمون مربوطه مورد استفاده قرار می‌گیرد. یک عنصر مهم از استاندارد در اصل تعریف آن از کلاس بار می‌باشد. این امر به مصرف کنندگان اجازه می‌دهد تا محصول باکیفیت را به راحتی تشخیص داده و یک محصول مناسب و کاربردی را برای نیاز خود انتخاب کنند.

کلاس تحمل فشار و سایش:

     کلاس آتش: کلاس آتش در اصل یک نوع درجه‌بندی برای اشتعال‌پذیری کفپوش لمینت است که به عنوان کلاس‌های آتش شناخته می‌شود. این گزینه حتماً توسط سازنده باید مشخص شود. گزینه DIN 4102_B1 به معنای آتش سوزی کم می‌باشد و بر روی کلاس آتش محصول مشخص می‌شود.

ایرانادکور، مرجع معماری و دکوراسیون داخلی در شیراز و جنوب کشور با بهره‌مندی از دانش و تخصص معماران و طراحان حرفه‌ای و همچنین داشتن سابقه‌ای طولانی و درخشان در طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی و همچنین اجرای کفپوش لمینت در شیراز و جنوب کشور همواره تلاش می‌کند تا برترین و خاص‌ترین خدمات را به شما عزیزان ارائه دهد. جهت ثبت سفارش خود می‌توانید با مشاورین ایرانادکور تماس حاصل فرمایید.

نویسنده: ه. درعلی/ عضو تیم تحریریه ایرانادکور

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه