دکوراسیون

اتاق مشترک دو کودک

اتاق مشترک دو کودک

اتاق مشترک دو کودک 1
گاهی در خانه به تعداد بچه ها اتاق نداریم و گاهی هم بچه ها دوست دارند با هم در یک اتاق باشند مثل زمانیکه بچه ها دوقلو نمیخواهند در دو اتاق بخوابند. در این مقاله از ایرانادکور به بررسی اتاق کودک دو نفره می پردازیم با ما همراه باشید.

تاریخ مقاله : 1399/11/25

گاهی در خانه به تعداد بچه ها اتاق نداریم و گاهی هم بچه ها دوست دارند با هم در یک اتاق باشند مثل زمانیکه بچه های دوقلو نمیخواهند در دو اتاق بخوابند. در این مقاله از ایرانادکور به بررسی اتاق کودک دو نفره می پردازیم با ما همراه باشید.

ایرانادکور ، مرجع معماری و دکوراسیون داخلی با رعایت اصل اول که همان سلیقه مشتری است ، بهترین ایده ها و خلاقانه ترین روش ها را به شما ارائه خواهد داد . ما با در اختیار داشتن علم و هنر روز دنیا در کمترین زمان ممکن و صرف حداقل هزینه ، فضای اطراف شما را متحول خواهیم نمود.

enlightenedدعوت می کنیم مقاله اجرای دکوراسیون داخلی در شیراز را در کنار این محتوا بخوانید تا با اصول اساسی دکوراسیون داخلی آشنا شوید.

اتاق مشترک کودکان

اتاق مشترک کودکان

سهیم شدن یک اتاق با یک نفر دیگر خیلی هم بد نیست ، می تواند حس خوب با هم بودن را تقویت کند و خاطرات شیرینی را برای بچه ها رقم بزند ، ضمن اینکه بچه ها گذشت و فداکاری را هم یاد میگیرند ، مثلا گاهی ممکن است یکی از بچه ها بخواهد چراغ را خاموش کند اما برادرش بخواهد بیشتر بیدار بماند ، یکی از آن ها باید گذشت کند و همین موضوع برای رشد روحی و روانی ان ها می تواند آموزنده و مناسب باشد.

اتاق مشترک کودکان

طراحی اتاق دو نفره بچه ها

برای سرویس خواب دو نفره می توان دو تخت مجزا در نظر گرفت و یا یک تخت دو طبقه را مد نظر قرار داد ، این روزها طراحی های بسیار زیبایی برای تخت های دو طبقه وجود دارد و می توان با کمی خلاقیت ، سرویس خوابی بسیار خاص در نظر گرفت.

اتاق مشترک کودکان

اتاق مشترک دختر و پسر

طراحی اتاقی که یک دختر و یک پسر در آن سهیم باشند کار سخت و پیچیده ای است و چیدمان اتاق خواب مشترک برای آنها، باید کاملا در هماهنگی و تطبیق بین نیاز‌های طرفین باشد.

طراحی و چیدمان برای اتاق مشترک دو دختر یا دو پسر، به نسبت راحت تر است زیرا معمولا سلایق شبیه تری خواهند داشت و نیازهایشان نیز مشترک است.

بهر صورت اتاقی که آماده می کنید باید دقیقا بق نیاز و سلیقه هر دو نفر باشد درغیر این صورت هزینه شما به هدر رفته.

اتاق مشترک کودکان

اتاق کودک و نوجوان مشترک

نوجوانان اگر قرار باشد در یک اتاق با خواهر یا برادر خود حضور داشته باشند باید احساس آرامش و امنیت کنند ، باید کاری کنیم که سهولت رفت و آمد برایشان فراهم باشد و بتوانند استفاده حداکثری از فضا و نور طبیعی داشته باشند به همین منظور طراحی اتاق‌های مشترک متناسب با سن و جنسیت کودکان انجام می گیرد.

اتاق مشترک کودکان

نکات طراحی یک اتاق برای دو کودک

  • اتاق باید امنیت کامل برای آن ها را فراهم کند.
  • وسایل سرگرمی مشترکی باید بتوان برای هر دو نفر ارائه داد.
  • حریم خصوصی هر فرد را باید در نظر گرفت در سنین نوجوانی بهتر است از پارتیشن ها برای داشتن حریم خصوصی بهره برد.
  • برای دختران فضاهای طبقه بندی شده کوچکتر و برای پسرها فضاهای هیجان انگیز مخفی در نظر بگیرید.
  • اگر قرار است تخت دو طبقه استفاده کنید دقت کنید که تخت زیرین دلگیر نباشد.
  • از تمام قناسی های اتاق استفاده بهینه کنید.
  • اگر قرار است میز تحریر مشترکی تهیه کنید ، باید بتوانید دو صندلی پشت آن قرار دهید.
  • تلاش کنید وسایل مشترک را به حداقل برسانید تا نزاع کمتری رخ دهد.

اتاق مشترک کودکان

مقالات زیر را هم مطالعه کنید:

enlightenedایده هایی برای دکوراسیون اتاق نوجوان

enlightenedکاغذ دیواری اتاق خواب

enlightenedدکوراسیون اتاق خواب دخترانه

اتاق مشترک کودکان

کارشناسان ما در ایرانادکور بهترین دکوراسیون داخلی اتاق خواب را برای شما اجرا خواهند نمود کافیست با ما در ارتباط مستقیم باشید و حرفه ای ترین دکوراسیون داخلی منزل در شیراز را دریافت نمایید .

همچنین توصیه می کنیم مقاله سه روش جذاب برای طراحی داخلی آپارتمان مدرن را بخوانید تا بدانید یک آپارتمان مدرن چگونه طراحی می شود.

نویسنده :ص.توکلی / عضو تیم تحریریه ایرانادکور

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه