دکوراسیون

معماهای کشف شده‌ی طراحی داخلی

معماهای کشف شده‌ی طراحی داخلی

معماهای کشف شده‌ی طراحی داخلی
ما تنوع را دوست داریم، خانه‌هایمان نیز این چنین هستند. اگر شما یک مسافر بودید و آثار هنری متنوعی از یونان، چین، ژاپن و فرانسه داشتید، آیا می توانستید یکی را به عنوان مورد علاقه خود را در بین این آثار انتخاب کنید؟

مهمترین قسمت طراحی داخلی مبل است؟

بجز وقتی که مهمترین قسمت میز ناهارخوری باشد! یا کتابخانه باشد! یا … . این مسئله در واقع بستگی به خانه و شیوه زندگی شما دارد. برای یک خانواده جوان و بسیار فعال، عملکرد مبل بیشتر از زیبایی آن مهم است. در مبلمان معمولا تمرکز بر روی فضاست و باید زیبا و رضایت‌بخش باشد. اما اگر شما بچه های کوچکی دارید، قطعا مبلمانتان گران قیمت نیست. بعدا هم می‌توان مبل گران قیمت خرید!

جای نقاشی کودکان روی یخچال است؟

یک بخش از دیوار یا یک گالری به آن اختصاص دهید، این بهترین راه برای اضافه کردن رنگ و طنز به خانه‌ی شماست. گاهی ساده‌ترین رنگ هم می‌تواند به محیط اتاق کمک زیادی کند.

استفاده از فرش را محدود کنید؟

در واقع نه! فرش‌ها یک راه عالی برای داشتن رنگ و بافت بیشتر بر روی زمین هستند. بافت آنها می‌تواند اتاق را گرم کند. شما می‌توانید کف سخت چوبی را نرم و لطیف کنید و عمق و بافت را به دیوارها اضافه کنید. فرش می‌تواند مبلمان و اتاق نشیمن را به هم متصل کند.

رنگ تیره اتاق را کوچکتر نشان می‌دهد؟

اتاق‌های تاریک گرما، بافت و ابعاد را ارائه می‌دهند. شما می‌توانید اتاق را زیبا و دراماتیک کنید. دیوارهای تیره برای بیشتر کارها زیباتر هستند. یک اثر هنری بر روی دیواری تیره بسیار چشمگیرتر است. در واقع اتاق‌ها وقتی خیلی شلوغ باشند کوچکتر بنظر می‌رسند.

یک سبک را دنبال کنید؟

ما تنوع را دوست داریم، خانه‌هایمان نیز این چنین هستند. اگر شما یک مسافر بودید و آثار هنری متنوعی از یونان، چین، ژاپن و فرانسه داشتید، آیا می توانستید یکی را به عنوان مورد علاقه خود را در بین این آثار انتخاب کنید؟ سبک‌های مختلف را ترکیب کنید و مدل‌های جدیدی بسازید. این امر حس قوی سبک شناسی شما را نشان می‌دهد.

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه