دکوراسیون

طراحی چیدمان ویترین مغازه

طراحی چیدمان ویترین مغازه

طراحی چیدمان ویترین مغازه
اولین و اساسی ترین راه برقراری رابطه بین مشتریان و مغازه ، ویترین است . طراحی چیدمان ویترین مغازه ، مربوط به نمای بنا می باشد که نظر بیینده را به خود جلب می کند. برقراری این ارتباط وابسته به خلاقیت و کاربری آن متفاوت است. حال قصد داریم به بررسی مختصری از ویترین مغازه ها بپردازیم که چطور بر پیشرفت و جلب مشتری بیشتر تاثیر می گذارد. با ما همراه شوید .

تاریخ مقاله : 1399/11/05

طراحی دکور مغازه ، یکی از فعالیت های ما در ایرانادکور است ، اگر به تازگی در حال راه اندازی مغازه ای هستید یا قصد تغییر دکوراسیون یا بازسازی فروشگاه خود را دارید می توانید با کارشناسان خبره ما مشورت کنید .

طراحی ویترین

چگونگی طراحی چیدمان ویترین مغازه

مشتریان از کسب و کار شما اولین چیزی که درک می کنند ، همان طراحی و جلوه  ویترین فروشگاه شما است . ویترین علاوه بر اینکه به عنوان یک معرف اولیه از محصولات عمل می کند ، باید طوری طراحی شود که موجب جلب توجه و توقف رهگذران شود . در این راستا امروزه فروشگاه های بزرگ برای داشتن ویترین جذاب تر با هم به رقابت می پردازند و برای موفقیت بیشتر از ابتکار و خلاقیت بهره می گیرند.

ویترین مغازه ها 1

نکاتی برای طراحی ویترین مغازه

منحصر به فرد باشید ، سعی کنید تقلید نکنید با کمی خلاقیت و ایده پردازی می توانید ویترینی جذاب طراحی کنید . این موضوع به ویژه در بین هم صنفانی که در یک محدوده فعالیت می کنند بسیار حائز اهمیت است . هرگز کاری که رقبایتان کرده اند را تکرار نکنید .

به روز باشید ،  به روز بودن ویترین  این روز ها اهمیت زیادی خصوصا در جوانان دارد پس اگر مشتریان شما جوان هستند ، به روز باشید تا راندمان فروش شما افزایش یابد . داشتن یک ویترین خلوت باعث می شود راحت تر بتوانید آن را به روز کنید شما می توانید با ورود اجناس جدیدتر به فروشگاه و مغازه به راحتی جدیدها را با قدیمی ها جابه جا کنید.

ویترین مغازه

دید مشتری به داخل مغازه را نبندید ، دید مناسب به فضای داخلی مغازه حتما باید برقرار باشد ، آن هایی که با شلف ها و قفسه های یک تکه کلا ویترین را از مغازه جدا می کنند سخت در اشتباهند . طراحی ویترین می بایست فضای داخلی را تا حدی به نمایش بگذارد و مشتری را کنجکاو تر کند .

ویترین فروشگاه

یک داستان را در ویترین اجرا کنید ، ویترین هایی که یک داستان ، مفهوم ، راز و سخنی برای گفتن دارند ، بیشتر مورد مکث مشتری و احتمال جذب ان ها خواهند داشت . ویترین یک مغازه باید مفهوم و شعار اصلی فروشگاه را به نمایش بگذارد ، برای نشان دادن این مفهوم و هدف اصلی همیشه نیازی نیست به طور مستقیم، محصول مورد نظر را در ویترین مغازه قرار دهیم ، گاهی با اشکال مترادف و مشابه محصول نیز می توان به شکلی زیرکانه به معرفی و تبلیغ پرداخت.

کالا را در ارتفاع مناسب بچیید ، اگر مشتری مجبور به بالا پایین بردن سر خود برای دیدن کالای شما باشد احتمالا به سرعت از آن رد خواهد شد . کالا را در ارتفاعی مناسب چیدمان کنید .

ویترین مغازه

مقالات زیر هم برای شماست :

enlightenedطراحی و اجرای دکوراسیون مغازه

enlightenedطراحی دکوراسیون ارزان قیمت مغازه

enlightenedاصول بازسازی مغازه

ویترین

مشاوره جهت اجرای ویترین مغازه

ایرانادکور ، به عنوان مرجع دکوراسیون داخلی در جنوب کشور ، اصول طرحی دکور مغازه را برای شما عزیزان در نظر خواهد داشت ، برای بهترین طراحی ویترین مغازه در شیراز با ما در تماس باشید .

نویسنده : ص.توکلی /عضو تیم تحریریه ایرانادکور 

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه