دکوراسیون

بازسازی خانه های قدیمی در شیراز

بازسازی خانه های قدیمی در شیراز

بازسازی خانه های قدیمی در شیراز
نیاز خانواده ها به مرور زمان تغییر می کند ، گاهی هم جهت تعمیر و نگهداری یک بنا، بازسازی و یا نوسازی منازل قدیمی اجتناب ناپذیر می شود . بازسازی و نوسازی نیازمند برنامه ریزی دقیق و بی اشتباه است چراکه اشتباهات، صدمات و آسیب های جدی به بنا و در بهترین حالت به زمان و بودجه ما وارد می کنند . با ما در ایرانادکور همراه شوید تا نکاتی در خصوص بازسازی خانه را مرور کنیم .

تاریخ مقاله : 1399/10/24

گروه دکوراسیون داخلی ایرانادکور، با سالها تجربه در نوسازی و بازسازی منازل و آپارتمانها، بهترین مشاور و یاور شما برای ارائه روش های تغییر دکور خانه با ایجاد تغییرات کوچک خواهد بود.

enlightenedدعوت می کنیم مقاله بازسازی منزل و آپارتمان در شیراز  را در کنار این محتوا بخوانید تا با اصول اساسی  باز سازی آشنا شوید.

بازسازی خانه

دلایل بازسازی و نوسازی خانه

چرا بازسازی می کنید؟ هدف از اینهمه هزینه و دردسر چیست ؟ هدف شما می تواند صرفا زیبا و مدرن تر کردن خانه باشد و یا اهدافی از قبیل رفع ایراد، تغییر نقشه مثل کم و زیاد کردن اتاق، بزرگ کردن سالن باشد. به تازگی عده ای هم خانه های اجدادیشان را تغییر کاربری داده و به رستوران و نشیمن گاه های مصفا تبدیل می کنند. که آن هم ایده ای تحسین برانگیز است.

بازسازی خانه

بازسازی با هدف بهبود دکوراسیون داخلی

تغییر پوشش دیوار، کف پوش، تعویض مبلمان، تعویض کابینت، افزودن المان های دکوراتیو مدرن، پوستر سه بعدی، سنگ و آیینه کاری دکوراتیو، حتی تغییر چیدمان و استفاده بهینه از فضاهای قناس و بسیاری از گزینه های دیگر، همه از جمله گزینه هایی برای بازسازی دکوراسیون خانه هستند که باید با توجه به سبک انتخابی خود و تنوع کالای موجود در بازار بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

بازسازی خانه

هارمونی در طراحی منزل هنگام بازسازی

هارمونی در طراحی دکوراسیون داخلی موضوعی است که اگر در نظر گرفته نشود حتی اگر هزینه های گزافی را صرف دکوراسیون منزل کنید نتیجه فضایی درهم و شلوغ و خالی از آرامش خواهد بود. هارمونی در سبک و رنگ باعث زیبایی هر چه بیشتر منزل شما می شود. برای این منظور، شما باید در بازسازی داخلی منزل خود طراحی و نحوه چیدمان دکوراسیون داخلی را در نظر بگیرید. ضمن اینکه خلاقیت و ابتکار هم قانونی نانوشته است که هنگام بازسازی بسیار به کار می آید.

بازسازی منزل

نکاتی در خصوص بازسازی منزل

اولویت با آشپزخانه است که قلب خانه بحساب می آید. اگر بتوانید بازسازی را در یک مرحله انجام دهید، خلق زیبایی راحت تر است. همه چیز را به یکباره با هم هماهنگ انتخاب می کنید و تمام ! همخوانی داشتن با دیگر اجزای خانه، کف پوش با دیوار پوش و پرده و مبلمان و رنگ دربهای کابینت، کوسن ها و تابلو ها و فرش همگی با هم در یک هارمونی باشند.

بازسازی

فقط به فکر مهمان نباشید، اتاق ها سرویس های بهداشتی، راهرو ها هم بسیار مهمند چون شما مهمید و مهم تر مهمان. برای بازسازی حتما بودجه دقیق تعیین کنید و هزینه ها را هم پیش از اجرا با درنظر گرفتن ریسک های پروژه تعیین کنید، کم آوردن پول در وسط بازسازی رنج بزرگی است ! قانون بالا در مورد زمان هم صادق است.

تعمیر

دعوتید به مطالعه :

enlightenedمراحل بازسازی خانه

enlightenedبازسازی خانه‌های فرسوده

enlightenedزیبایی‌شناسی در طراحی داخلی

بازسازی

سخن پایانی ایرانادکور

تیم دکوراسیون داخلی ایرانادکور، پیشرو در ارائه ایده های خلاقانه برای بازسازی منزل با انجام بزرگترین پروژه های بازسازی در شیراز، برای یاری رساندن به شما عزیزان جهت بازسازی حرفه ای منزل با کمترین هزینه آماده خدمت رسانی است. با در ارتباط باشد و مشاوره رایگان دریافت کنید. صفحه اینستاگرام ایرانادکور @iranadecor حاوی نکاتی کاربردی و جذاب برای دکوراسیون منزل زیبای شماست.

enlightenedدعوت می کنیم مقاله اجرای دکوراسیون داخلی در شیراز را در کنار این محتوا بخوانید تا با اصول اساسی دکوراسیون داخلی آشنا شوید.

نویسنده : ص.توکلی / عضو تیم تحریریه ایرانادکور

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه