مقالات تخصصی معماری

طراحی داخلی رستوران در شیراز

طراحی داخلی رستوران در شیراز

طراحی داخلی رستوران در شیراز
طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی رستوران از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. این امر در جذب مشتری و ایجاد فضایی آرامش بخش برای مشتری تاثیرگذار است. طراحی داخلی رستوران در شیراز نیز نیازمند رعایت کردن این اصول می‌باشد.

تاریخ: 1399/10/15

رستوران یکی از فضاهایی است که به وفور در سطح شهر یافت می‌شود و افراد زیادی تمایل دارند تا اوقات فراغت خود را در رستوران‌های شهر بگذرانند. عوامل متعددی در هنگام انتخاب رستوران مورد علاقه توسط یک فرد تاثیرگذار است که باید به آن‌ها توجه کافی داشت. یکی از این عوامل در اصل طراحی داخلی رستوران است. ایرانادکور، مرجع معماری و دکوراسیون داخلی در شیراز در این مقاله به بررسی طراحی داخلی رستوران در شیراز می‌پردازد.

طراحی داخلی رستوران در شیراز 2

طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی رستوران

فرقی نمی‌کند یک رستوران قرار است چه خدماتی را به مشتریان خود ارائه دهد! تا یک شخص تصمیم نگیرد که وارد رستوران شود، قطعاً از نوع خدمات آن رستوران نیز بی خبر خواهد ماند. بنابراین، در مرحله اول سوال اصلی این است که چگونه می‌توان توجه افراد با سلیقه‌ها و علایق متفاوت را به سمت یک رستوران جلب کرد؟ جواب سوال بسیار ساده است. دکوراسیون رستوران!

طراحی داخلی رستوران در شیراز 3

طراحی داخلی رستوران یکی از مهم‌ترین و تاثیرگذارترین عواملی است که هر فرد در هنگام انتخاب رستوران مورد علاقه خود به آن‌ توجه می‌کند. قطعاً تمامی افراد تمایل دارند تا رستورانی با دکور خاص را انتخاب کنند، زیرا این کار باعث می‌شود تا آن‌ها احساس کنند که افراد خاصی هستند. رستوران‌هایی با دکور خاص و خلاقانه به مراتب بیشتر در ذهن انسان‌ها ماندگار می‌شوند و در حرفه شغلی خود نیز موفق‌تر عمل می‌کنند.

طراحی داخلی رستوران در شیراز 4

اصول طراحی داخلی رستوران در شیراز

در هنگام طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی رستوران باید رنگ بندی و ترکیب رنگ در فضا، نوع چیدمان لوازم و مبلمان و همچنین استفاده از ایده‌های خاص و منحصر به فرد در فضای داخلی توجه کرد. برخلاف دکور ئاخلی کافی شاپ که معمولاً از رنگ‌های سرد استفاده می‌شود و حتی نورپردازی فضا نیز به صورت مخفی و کم نور است، در طراحی داخلی رستوران و فست فود باید از رنگ‌های گرم و اشتهازا استفاده کرد. همچنین توجه داشته باشید که در همان ابتدای امر باید سبک طراحی داخلی رستوران و نحوه خدمات آن را مشخص کنید. قطعاً اصول طراحی رستوران سنتی با یک رستوران مدرن کاملاً متفاوت است.

یکی از مواردی که حتماً باید به آن توجه داشته باشید این است که در فضای رستوران باید حتماً آرامش را به نمایش بگذارید. آرامش در زندگی پر از استرس و تنش امروزه در اصل چیزی است که بسیار کمیاب است و تمام افراد تلاش می‌کنند تا در تمام مراحل زندگی خود و در هر فعالیت روزمره‌ای که انجام می‌دهند در نهایت به سمت آرامش حرکت کنند. حال تصور کنید که شما قرار است این آرامش را در فضای رستوران خود به مشتریانتان ارائه دهید! قطعاً موفقیت شما در کسب و کارتان تضمین شده است. در راستای القای این حس آرامش در فضای رستوران خود می‌توانید از ایده‌های متفاوتی بهره ببرید.

طراحی داخلی رستوران در شیراز 6

یکی از روش‌های متعددی که می‌توانید در فضای رستوران به آن توجه داشته باشید این است که نورپردازی رستوران را با دقت و کاملاً اصولی انجام دهید. نورپردازی رستوران باید با سبک طراحی داخلی رستوران و رنگ بدنه‌ها و تونالیته رنگی فضا هماهنگ باشد و همخوانی داشته باشد. سبک نورپردازی ملایم باعث می‌شود تا مشتری در مدت زمانی که در رستوران حضور دارد در اصل آرامش بیشتری داشته باشد. در ادامه مطلب نیز مطالعه مقالات زیر را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

enlightenedانواع رستوران 

enlightenedجدیدترین دکوراسیون کافه در رستوران‌ها

enlightenedطراحی معماری باغ رستوران سنتی

طراحی داخلی رستوران در شیراز 7

ایرانادکور، مرجع معماری و دکوراسیون داخلی در شیراز و جنوب کشور با بهره‌مندی از دانش و تخصص معماران و طراحان حرفه‌ای و همچنین داشتن سابقه‌ای طولانی در طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی رستوران در شیراز و جنوب کشور همواره تلاش می‌کند تا خدماتی خاص و منحصر به فرد را به شما عزیزان ارائه دهد. جهت کسب اطلاعات بیشتر کافی است تا با مشاورین ایرانادکور تماس حاصل فرمایید.

نویسنده: ه. درعلی/ عضو تیم تحریریه ایرانادکور

برچسب ها :

طراحی داخلی رستوران در شیرازبهترین طراحی رستوران در شیرازاصول طراحی رستوران در شیراز

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه