آشپزخانه و کابینت آشپز خانه

کابینت چه رنگی قشنگه؟

کابینت چه رنگی قشنگه؟

کابینت چه رنگی قشنگه؟
کابینت یک عنصر مهم و تاثیرگذار در دکوراسیون داخلی هر خانه و آشپزخانه به حساب می‌آید. علاوه بر سلیقه شخصی در هنگام انتخاب رنگ کابینت، باید به هماهنگ بودن رنگ با دیگر اجزای دکوراسیون نیز توجه داشت.

تاریخ: 1399/10/12

کابینت بخش مهمی از دکوراسیون یک منزل به حساب می‌آید. زیبایی و جذابیتی که کابینت به فضای آشپزخانه می‌بخشد، با هیچ عنصر دیگری قابل مقایسه نیست. بنابراین، انتخاب صحیح و دقیق رنگ، جنس، طرح و مدل کابینت آشپزخانه که با دیگر عناصر آشپزخانه نیز هماهنگی و همخوانی داشته باشد، در اصل از ضروریات به حساب می‌آید. ایرانادکور، مرجع معماری و دکوراسیون داخلی در شیراز و جنوب کشور همواره تلاش می‌کند تا بهترین خدمات را به شما عزیزان ارائه دهد.

کابینت چه رنگی قشنگه 1

کابینت آشپزخانه و رنگ بندی آن

امروزه انواع مختلفی از کابینت در طرح و رنگ‌های متنوع در بازار وجود دارد که هر شخص می‌تواند با توجه به سلیقه شخصی خود و بودجه در نظر گرفته شده برای کابینت به انتخاب بهترین طرح و رنگ بپردازد. یکی از رنگ‌های همیشگی و پایه اصلی کابینت‌ها در آشپزخانه قطعاً رنگ سفید بوده است و همیشه نیز یک رنگ اصلی برای اجرای کابینت باقی می‌ماند. رنگ سفید یک رنگ مدرن و بسیار شیک است که هیچ گاه از مد نمی‌افتد. بسیاری از افراد علاقه دارند تا در کنار این رنگ سفید برای کابینت‌های آشپزخانه خود، از یک رنگ دیگر نیز استفاده کنند. توجه به ترکیب رنگ صحیح برای کابینت آشپزخانه از الزامات به حساب می‌آید.

کابینت چه رنگی قشنگه 3

استفاده از رنگ سفید خالص باعث می‌شود تا فضایی مینیمالیستی را در خانه داشته باشید. بنابراین، رنگ سفید خالص برای شما در صورت مناسب است که سبک مدرن را دوست داشته باشید یا فضای آشپزخانه شما کوچک است و تمایل دارید تا فضا بزرگتر به نظر برسد. در غیر این صورت بهتر است تا در کنار سفید از رنگ‌های دیگری نیز استفاده کنید. در ادامه مشاهده این گالری تصویری به شما کمک می‌کند تا بتوانید با مشاهده انواع مدل‌های مختلف کابینت، به انتخاب رنگ صحیح برای فضای خود بپردازید. همچنین مطالعه مقالات زیر به شما اطلاعات خوبی در زمینه کابینت و انواع کابینت‌ها می‌دهد.

enlightenedکابینت فلزی طرح چوب

enlightenedجدیدترین کابینت سال 99

enlightenedطراحی کابینت آشپزخانه کوچک

کابینت چه رنگی قشنگه 4

کابینت چه رنگی قشنگه 5

کابینت چه رنگی قشنگه 7

کابینت چه رنگی قشنگه 6

کابینت چه رنگی قشنگه 8

کابینت چه رنگی قشنگه 9

کابینت چه رنگی قشنگه 11

کابینت چه رنگی قشنگه 10

کابینت چه رنگی قشنگه 12

کابینت چه رنگی قشنگه 13

کابینت چه رنگی قشنگه 14

کابینت چه رنگی قشنگه 15

کابینت چه رنگی قشنگه 16

کابینت چه رنگی قشنگه 17

کابینت چه رنگی قشنگه 18

کابینت چه رنگی قشنگه 19

کابینت چه رنگی قشنگه 20

کابینت چه رنگی قشنگه 21

کابینت چه رنگی قشنگه 22

کابینت چه رنگی قشنگه 23

ایرانادکور، مرجع معماری و دکوراسیون داخلی در شیراز و جنوب کشور با بهره‌مندی از دانش و تخصص معماران و طراحان حرفه‌ای و همچنین داشتن سابقه‌ای طولانی و درخشان در طراحی و اجرای کابینت آشپزخانه به سبک کلاسیک و مدرن در شیراز و جنوب کشور همواره تلاش می‌کند تا خدماتی خاص و منحصر به فرد را به شما عزیزان ارائه دهد. جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با مشاورین ایرانادکور تماس حاصل فرمایید.

نویسنده: ه. درعلی/ عضو تیم تحریریه ایرانادکور

برچسب ها :

کابینت چه رنگی قشنگهانواع کابینتطراحی و اجرای کابینتبهترین کابینت آشپزخانه

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه