مقالات تخصصی معماری

طراحی ویترین جلو مغازه

طراحی ویترین جلو مغازه

طراحی ویترین جلو مغازه
طراحی و اجرای ویترین مغازه از اهمیت بسیاری برخوردار است. ویترین هر مغازه معرف خدمات مغازه و دکور داخلی فضا می‌باشد. بنابراین، طراحی ویترین جلو مغازه در روند جذب مشتری بسیار تاثیرگذار است.

تاریخ: 1399/10/10

ویترین جلو مغازه شناسنامه و معرف مغازه، سبک دکور داخلی و خدمات ارائه شده شما به مشتری می‌باشد. ویترین مغازه‌ها اولین و مهم‌ترین عامل تاثیرگذار در جلب توجه مشتری و تشویق او به وارد شدن به مغازه می‌باشد. بنابراین، اهمیت ویترین در اصل بیشتر از دیگر قسمت‌های مغازه می‌باشد. اگر طراحی ویترین جلو مغازه به خوبی انجام نشود، تاثیر معکوس بر روند جذب مشتری دارد. ایرانادکور، مرجع معماری و دکوراسیون داخلی در شیراز و جنوب کشور همواره تلاش می‌کند تا بهترین خدمات را به شما عزیزان ارائه دهد.

enlightened در مقاله دیگری در همین سایت می توانید طراحی دکور مغازه در شیراز را بخوانید که در آن با اصول کامل طراحی دکور انواع مغازه ها ، نورپردازی ، سیرکولاسیون ، انتخاب بهترین چیدمان و بسیاری موارد جذاب دیگر آشنا می شوید.

طراحی ویترین جلو مغازه 2

طراحی ویترین جلو مغازه

نمای اصلی و ویترین جلو مغازه مهم‌ترین عنصر در برقراری ارتباط بین مغازه‌دار و مشتری به حساب می‌آید. اهمیت طراحی ویترین مغازه به اندازه‌ای است که حتی اگر شما اجناسی عالی و درجه یک در مغازه داشته باشید ولی ویترین مغازه طرحی نامناسب داشته باشد، می‌تواند اجناس را کم اهمیت و نامناسب جلوه دهد. بنابراین، باید در انتخاب طرح مناسب برای ویترین مغازه دقت و توجه کافی را داشته باشید. یکی از نکاتی که در هنگام طراحی ویترین مغازه باید به آن توجه داشته باشید این است که ویترین مغازه را با بنر تبلیغاتی اشتباه نگیرید. قرار نیست تا از تمامی اجناس مغازه در ویترین استفاده کنید و مشتری را در هنگام انتخاب سردرگم کنید.

طراحی ویترین جلو مغازه 3

نکته مهم دیگری که در طراحی ویترین جلو مغازه باعث می‌شود تا شما در نهایت طرحی زیبا و منحصر به فرد داشته باشید، این است که به رنگ‌های استفاده شده در ویترین و نورپردازی آن توجه ویژه نشان دهید. دو عامل رنگ و نور همیشه مکمل یکدیگر در هر فضایی به حساب می‌آیند. اگر انتخاب رنگ ویترین و نورپردازی آن با طرح و تم رنگی داخل مغازه همخوانی و هماهنگی داشته باشد، باعث می‌شود تا زیبایی مغازه دو برابر شده و توجه افراد بیشتری به مغازه جلب شود.

طراحی ویترین جلو مغازه 4

طراحی ویترین جلو مغازه 5

طراحی ویترین جلو مغازه 6

طراحی ویترین جلو مغازه 7

طراحی ویترین جلو مغازه 8

طراحی ویترین جلو مغازه 9

طراحی ویترین جلو مغازه 10

طراحی ویترین جلو مغازه 11

طراحی ویترین جلو مغازه 12

طراحی ویترین جلو مغازه 13

طراحی ویترین جلو مغازه 14

طراحی ویترین جلو مغازه 15

طراحی ویترین جلو مغازه 16

طراحی ویترین جلو مغازه 17

طراحی ویترین جلو مغازه 18

طراحی ویترین جلو مغازه 19

طراحی ویترین جلو مغازه 20

طراحی ویترین جلو مغازه 21

طراحی ویترین جلو مغازه 22

طراحی ویترین جلو مغازه 23

طراحی ویترین جلو مغازه 24

ایرانادکور، مرجع معماری و دکوراسیون داخلی در شیراز و جنوب کشور با بهره‌مندی از دانش و تخصص معماران و طراحان حرفه‌ای و همچنین داشتن سابقه‌ای طولانی و درخشان در طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی مغازه در شیراز و جنوب کشور همواره تلاش می‌کند تا با ارائه بهترین و برترین خدمات در زمینه طراحی و اجرای دکور مغازه رضایت شما مشتریان عزیز را جلب کند.

enlightened توصیه می کنیم مقاله دکوراسیون فروشگاهی در شیراز از طراحی تا اجرا را نیز بخوانید و نکات و اطلاعات بسیار مهم و جالبی در این زمینه را کسب کنید.

نویسنده: ه. درعلی/ عضو تیم تحریریه ایرانادکور

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه