آشپزخانه و کابینت آشپز خانه

رنگ بندی صفحه کابینت کورین

رنگ بندی صفحه کابینت کورین

رنگ بندی صفحه کابینت کورین
انتخاب صفحه رویی کابینت ، انتخابی سخت و حساس است ، فاکتورهای بسیاری را باید در نظر گرفت ، متریال های زیادی را باید شناخت و صد البته باید به بودجه موجود توجه کرد تا بتوان بهترین انتخاب را انجام داد. در این مقاله از ایرانادکور به معرفی کورین می پردازیم و مزایای آن را بیان می کنیم و سپس به سراغ رنگ بندی صفحه کابینت کورین خواهیم رفت ، با ما همراه باشید.

انتخاب صفحه رویی کابینت ، انتخابی سخت و حساس است ، فاکتورهای بسیاری را باید در نظر گرفت ، متریال های زیادی را باید شناخت و صد البته باید به بودجه موجود توجه کرد تا بتوان بهترین انتخاب را انجام داد.

در این مقاله از ایرانادکور به معرفی کورین می پردازیم و مزایای آن را بیان می کنیم و سپس به سراغ رنگ بندی صفحه کابینت کورین خواهیم رفت ، با ما همراه باشید.

ایرانادکور، مرجع تخصصی معماری و دکوراسیون داخلی با در نظر گرفتن اصول طراحی و دکوراسیون داخلی در آشپزخانه همواره آماده ارائه خدمات به شما عزیزان است.

صفحه کابینت کورین

کورین چیست؟

شاید شما به عنوان یک مصرف کننده ندانید کورین چیست؟ کورین یک ماده مصنوعی و کاملا مهندسی شده همانند کوارتز است. کورین از ترکیب پلیمرهای اکریلیک با سایر مواد معدنی و سنگی تولید شده است ، مخلوط مواد به قالب هایی برای ایجاد ورق های کورین ریخته می شود ، حاصل کار متریالی است که در بسیاری از جهات از سنگ مرمر و کوارتز و بقیه سنگها بهتر است.

صفحه کابینت کورین

مصارف کورین

پس گفتیم که کورین یک نام تجاری برای یک نوع سنگ مصنوعی است ، برندهای دیگر نسخه های خود از این سنگ مصنوعی را به نام های دیگری مانند استارون نام نهادند ، از مصارف عمده کورین مصرف خانگی برای صفحه روی کابینت ها، دیوارپوش، سرویس های بهداشتی و استفاده در مکان های تجاری همانند  مراکز بهداشتی ، درمانی ، آزمایشگاه‌ها ، هتل ، رستوران ، بانک ، فرودگاه و … است.

کورین

مزایا و معایب کورین برای صفحه رویی کابینت

کورین در تمام اتصالات ، بدون درز است ، در مقابل دما ، آب ، باکتری ، اسید ، مواد شیمیایی و جرم کاملا مقاوم است. از مزایای مهم آن« قابلیت ترمیم و جلا پذیری است هر چند سال یکبار می توانید آن را جلا بدهید و دقیقا مانند روز اول از آن استفاده کنید.

از قابلیت های مهم آن ، فرم پذیری و شکل دهی راحت است ، براحتی می توان با آن سینک های یکپارچه را ساخت و به زیبایی استفاده کرد ، از مزیت های دیگر آن ، پاک شدن آسان است و البته خوب است بدانید قیمت آن از کوارتز و گرانیت هم ارزان تر است.

کابینت کورین

حال که مزایا را گفتیم نوبت بیان معایب است 

برخی از مواد شیمیایی و پاک کننده ها باعث تغییر رنگ آن می شود. (قابل تعمیر)

تابه های بسیار داغ میتواند باعث تغییر رنگ شود (قابل تعمیر) تمام عیوب کورین به جز شکستن که خیلی بعید است اتفاق بیافتد با پولیش حل می شود ، مثلا جای خط و خش کارد روی آن میماند اما با پولیش مانند روز اولش می شود.

صفحه کورین

تنوع رنگی کورین

امروزه کورین دارای تنوع طرح و رنگ است ، رنگ های مشکی و سفید کورین ، بسیار پرکاربرد هستند ، برخی رنگ ها در سمپل کورین دیده می شود که در هیچ متریالی چنین رنگ های شاین و خاص را نداریم رنگ هایی مانند آبی آسمانی و زرد که بسیار هم جذاب و زیبا هستند.

صفحه کابینت کورین

تنوع در بافت کورین

سمپل های کورین دارای تنوع بالا در بافت هستند مثلا استفاده از شن ها و سنگ ریزه ها و حتی شیشه های بازیافتی ، جلوه های خاص

خطوط ، رگه ها ، سایه ها ، خال ها و امواج را با هر رنگ و ترکیبی بخواهید میتوانید در کورین بیابید.

سنگ کورین

مقاله های زیر را بخوانید :

enlightenedنصب کابینت آشپزخانه

enlightenedدیزاین کابینت آشپزخانه مدرن

enlightenedدکوراسیون آشپزخانه فوق لوکس

کورین

سخن پایانی ایرانادکور

حال که تا حدودی با متریال کورین و کاربرد ها و مزایای آن آشنا شدید ، شاید نیاز داشته باشید تا از نزدیک سمپل های آن را ببینید و یا با مشاوران مجرب ما صحبت کنید ، مشاوره رایگان ، یکی از خدمات تیم ایرانادکور به شما عزیزان است ، با ما در تماس باشید.

ایرانادکور، انواع کابینت های آشپزخانه و خصوصیات آن را در نوشتار های این سایت بررسی کرده تا شما عزیزان را برای داشتن بهترین انتخاب یاری رساند . کارشناسان حرفه ای ما در دفاتر شیراز آماده خدمت رسانی به شما ارجمندان خواهند بود . با ما در تماس باشید و صفحه ما را در اینستاگرام دنبال کنید .

نویسنده  : ص.توکلی / عضو تیم تحریره ایرانادکور

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه