مقالات تخصصی معماری

جدیدترین دکوراسیون کافه در رستوران‌ها

جدیدترین دکوراسیون کافه در رستوران‌ها

جدیدترین دکوراسیون کافه در رستوران‌ها
طراحی و اجرای دکوراسیون کافه همیشه نیازمند رعایت اصول خاصی بوده است. اگر تمایل دارید تا با اصول طراحی جدیدترین دکوراسیون کافه‌ها آشنا شوید، کسب اطلاعات دقیق در این زمینه ضروری است.

تاریخ: 1399/9/11

بی شک یک دکوراسیون زیبا در کنار موارد دیگری مانند غذا و سرویس دهی خوب در جذب مشتری بسیار تاثیرگذار می‌باشد. این امر در کافه‌ها و رستوران‌ها اهمیت دوچندانی پیدا می‌کند. بنابراین به کارگیری خلاقیت و نوآوری در خلق یک فضای جذاب و منحصر به فرد در کافه و رستوران‌ها در اصل راهکار مناسبی است که به کمک آن مشتری‌های بیشتری را به سمت کافی شاپ هدایت می‌کند. ایرانادکور، مرجع معماری و دکوراسیون داخلی در این مقاله به بررسی جدیدترین دکوراسیون کافه در رستوران‌ها می‌پردازد.

دکوراسیون کافه 6

خاص‌ترین دکوراسیون کافه در رستوران‌ها

سبک وینتج: از وینتج می‌توان به عنوان سبکی نوستالژیک با وسایل و اشیا کهنه و قدیمی نام برد. این نوع دکوراسیون داخلی در کافه‌ها یادآور خاطرات در سال‌های گذشته است که طرفداران بسیاری نیز دارد. به بیانی دیگر می‌توان گفت که اگر وسیله‌ای به دوره‌‌ای خاص در گذشته تعلق داشته و بعد در زمانی غیر از زمان خود، مورد استفاده قرار بگیرد، در این حالت به این نوع از طراحی و استفاده از وسیله، سبک وینتج می‌نامند. اشیای قدیمی که به این سبک تعلق داشته باشد، به فراوانی یافت می‌شود و می‌توان از آن‌ها استفاده کرد. کهنگی که بر اثر گذشت سال‌ها ماندگار شده باشد، در اصل یک ارزش محسوب شده و به نمایش گذاشته خواهد شد.

دکوراسیون کافه

سبک روستیک: سبک دکوراسیون روستیک در اصل همان سبک دکوراسیون به روش روستایی است. امروزه سبک روستیک هم در طراحی داخلی منزل و هم در طراحی فضاهای عمومی مانند کافی شاپ و رستوران بسیار محبوب شده است و افراد زیادی به این سبک علاقه دارند. سبک دکوراسیون روستیک در عصر حاضر به دلیل نوع زندگی آپارتمان نشینی بسیار دلنشین بوده که با تلفیق طبیعت و مدرنیته به یک تعادل بی نظیر دست می‌یابد. در این نوع سبک طراحی از مصالح طبیعی مانند چوب بسیار استفاده می‌شود.

دکوراسیون کافه 1

اصول اجرای جدیدترین دکوراسیون کافه 

در کنار انتخاب یک سبک مناسب برای طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی کافی‌شاپ باید به عوامل مهم دیگری نیز توجه نشان داد. این عوامل شامل نورپردازی، رنگ، محل قرار گیری کافه و حتی نوع میز و صندلی نیز می‌باشد. دکوراسیون کافی شاپ‌ها همیشه نیازمند استفاده از بهترین ایده‌ها و خلاقیت در طرح و چیدمان بوده است. در ادامه به بررسی انواع رنگ و تاثیر آن‌ها بر جدیدترین دکوراسیون کافه در رستوران‌ها می‌پردازیم.

رنگ‌های گرم (شامل طیف رنگی قرمز و مشتقات آن) یا سرد (شامل طیف رنگی آبی و مشتقات آن) به صورت تک رنگ برای سقف کافی شاپ سبب القای حس طراحی هنری و خلاقانه در مشتریان می‌شود و فضایی خاص و منحصر به فرد را خلق می‌کند. همچنین استفاده از تک رنگ سفید برای رنگ سقف کافه سبب القای هیجانات مثبت در مشتری می‌گردد و یک انتخاب مناسب برای هر فضایی به حساب می‌آید. استفاده ترکیبی از رنگ‌های گرم و رنگ‌های سرد به نسبت  ۲به ۱ برای سقف کافی شاپ سبب ایجاد حس صمیمیت و دوستی در مشتری می‌شود و باعث می‌شود تا مشتری احساس راحتی بیشتری داشته باشد.

دکوراسیون کافه 3

رنگ‌های سرد و گرم هر کدام تاثیر خاص خود را دارد. استفاده از چند رنگ گرم برای سقف کافی شاپ باعث  القای حس صمیمیت و دوستی بین مشتری و پرسنل می‌شود. استفاده از چند رنگ سرد برای سقف کافی شاپ باعث ایجاد یک حس محیط هنری و خلاقانه می‌شود. در ادامه شما را به مطالعه مقالات زیر دعوت می‌کنیم. کسب اطلاعات دقیق در زمینه طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی هر فضایی باعث می‌شود تا شما بتوانید همواره انتخابی صحیح و مناسب داشته باشید.

enlightenedدکور کافی شاپ چوبی

enlightenedاصول نورپردازی کافی شاپ

enlightenedدکور کافی شاپ

دکوراسیون کافه 2

ایرانادکور، مرجع معماری و دکوراسیون داخلی در شیراز و جنوب کشور با بهره‌مندی از تخصص و دانش معماران و طراحان حرفه‌ای و همچنین داشتن سابقه‌ای طولانی و درخشان در طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی رستوران و کافی شاپ در شیراز و جنوب کشور همواه تلاش می‌کند تا برترین و خاص‌ترین خدمات را به شما عزیزان ارائه دهد.

نویسنده: ه. درعلی/ عضو تیم تحریریه ایرانادکور

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه