آشپزخانه و کابینت آشپز خانه

سنگ استارون چیست؟

سنگ استارون چیست؟

سنگ استارون چیست؟
اگر برای خانه در حال انتخاب کابینت هستید حتما با واژه استارون برخورد می کنید. می خواهیم ببینیم استارون چیست ؟ چرا گران است ؟ مزایای استفاده از آن چیست ؟ آیا واقعا ضد باکتری است؟ با ما در این نوشتار همراه باشید تا کاربردهای استارون را بررسی کنیم. ایرانادکور را برای دریافت اطلاعات صحیح و حرفه ای انتخاب کنید.

تاریخ مقاله : 1399/08/11

انتخاب مناسب صفحه رویی کابینت آشپزخانه با توجه به طرح، رنگ، چیدمان و بودجه مالی یک امر مهم و اساسی به حساب می‌آید. آشنایی با انواع آشپزخانه و چیدمان آن می‌تواند اطلاعات مفیدی را در اختیار شما قرار دهد. ایرانادکور، مرجع تخصصی معماری و دکوراسیون داخلی با در نظر گرفتن اصول طراحی و دکوراسیون داخلی در آشپزخانه همواره آماده ارائه خدمات به شما عزیزان است.

سنگ استارون چیست

استارون چیست؟

به سنگ های مصنوعی سالید سرفیس که چند سالی است  برای ساخت دکوراسیون داخلی، نمای آشپزخانه،  سینک، جزیره آشپزخانه، کانترهای خانگی و اداری مورد استفاده قرار می گیرد استارون گفته می شود، ولی در حقیقت استارون نام برند مطرح از سالید سرفیس است. سطوح یکپارچه استارون پوشش‌های اکرولیک هستند که دامنه وسیعی از ویژگی را شامل می‌شوند. استارون محصولات خود را در راستای سلامتی مشتریان تولید می‌کند.

ایرانادکور

ویژگی های استارون

اتسارون سطحیل 100% صیقلی (بدون هیچ گونه منفذ سطحی) است که امکان جایگزین شدن باکتری‌ها را به صفر رسانده و سطحی بشدت بهداشتی را به شما می دهد. خوب است بدانید استارون در حال حاضر بیشتر از 100 نوع تنوع رنگ و طرح دارد و در برابر گرما هم مقاومت می‌کند. استارون به دلایل استقامت و به دلایل بهداشتی محصولی است  که مورد تائید بسیاری از کارشناسان برای استفاده در منازل، محیط کار، صنایع غذایی، امور بهداشتی و بیمارستانی و هتل ها است. این هم دلیل گرانی آن!

استارون

مزایای اصلی سنگ استارون

یکپارچگی و بدون درز بودن در کلیه‌ی محل‌های اتصال، تنوع بسیار بالا در رنگ‌ و طرح، مقاوم در برابر ضربه و تحمل وزن تا 500 کیلوگرم بر متر مربع، ضد لک – ضد آب – ضد زنگ و ضد جرم و آنتی باکتریال، مقاوم در برابر حرارت، قابلیت ترمیم و تعمیر دائمی، مقاوم در برابر اسیدهای آزمایشگاهی، قابلیت طراحی و فرم پذیری، قابلیت بریده شدن – خم دادن – سوراخ کاری و سینک هم‌رنگ و یکپارچه آیا گزینه دیگری به ذهنتان خطور می کند؟!

استارون در کابینت آشپزخانه

سنگ استارون در چه جاهایی استفاده می‌شود؟

استارون یک ماده مصنوعی مهندسی شده همانند کوارتز است. کورین یا همان استارون از ترکیب پلیمرهای اکرلیک با سایر مواد معدنی و سنگی تولید می شود. برای کانترهای آشپزخانه، سینک ها، کانتر رستوران ها و کافه ها، قاب و پایه پنجره ها و دیگر محصولات برای حمام و آشپزخانه می باشد. برای اتاق ها و مکان هایی که رطوبت همیشه وجود دارد استارون بهترین گزینه است. دیوارپوش بین کابینتی کورین میتواند به صورت سنتی همانند گرانیت، سنگ مرمر و کوارتز نصب شود.

استارون

سینک های استارون را دیده اید؟

سینک های استارون در چندین مدل یک لگنه و دولگنه در رنگ ها و سبک های مختلف ارائه می شوند. سینک های کورین به صورت کاملا یکپارچه به صفحه کابینت متصل می شود.  هیچ گونه درز و شکافی بین محل اتصال سینک کورین و صفحه کابینت وجود ندارد که  از تجمع هر گونه کثیفی ، جرم  و باکتری جلوگیری می کند و محیطی کاملا بهداشتی فراهم می کند که در مورد سینک ها به شدت ضروری است.

استارون

معایب سنگ استارون

هیچ چیزی در دنیا خوب مطلق نیست، استارون هم معایبی دارد. اما باید دید معایب تا چه حد در تصمیم گیری ما تاثیر گذارند تا چه حد جدی هستند و هدف ما چیست. در مورد استارون برخی از مواد شیمیایی و پاک کننده ها باعث تغییر رنگ آن می شود. (قابل تعمیر) تابه های بسیار داغ میتواند باعث تغییر رنگ شود (قابل تعمیر) کم شدن شفافیت به مرور زمان (قابل تعمیر) خوب است بدانید استارون با یک پولیش ظاهر اولیه خود را بدست  خواهد آورد.

استارون

مقالات زیر تقدیم به شماست:

enlightenedنصب کابینت آشپزخانه

enlightenedدیزاین کابینت آشپزخانه مدرن

enlightenedدکوراسیون آشپزخانه فوق لوکس

استارون

سخن پایانی ایرانادکور

حتما به این فکر هستید که حالا استارون را انتخاب کنید یا خیر؟ این سوالی نیست که کسی بتواند به طور قطع به آن جواب دهد، ما به عنوان یک وظیفه تجارب و دانش خود را در اختیار شما قرار دادیم. این شمایید که باید نسبت به کاربرد، بودجه و سایر فاکتورهایی که برایتان ارزشمند است انتخاب نهایی را انجام دهید.

ایرانادکور، انواع کابینت های آشپزخانه و خصوصیات آن را در نوشتار های این سایت بررسی کرده تا شما عزیزان را برای داشتن بهترین انتخاب یاری رساند . کارشناسان حرفه ای ما در دفاتر شیراز اماده خدمت رسانی به شما ارجمندان خواهد بود . با ما در تماس باشید و صفحه ما را در اینستاگرام دنبال کنید .

نویسنده  : ص.توکلی / عضو تیم تحریره ایرانادکور

برچسب ها :

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه