آشپزخانه و کابینت آشپز خانه

شلف دیواری آشپزخانه

شلف دیواری آشپزخانه

شلف دیواری آشپزخانه
شلف دیواری آشپزخانه یکی از آیتم‌هایی است که تاثیر به سزایی در زیبایی و دکوراسیون آشپزخانه دارد. انتخاب بهترین و مناسب‌ترین مدل شلف دیواری آشپزخانه بسیار حائز اهمیت است.

تاریخ: 1399/7/23

آشپزخانه همواره یک بخش مهم و تاثیرگذار در دکوراسیون داخلی منزل به حساب می‌آید. عناصر استفاده شده در آشپزخانه معمولاً مشخص هستند. اما اگر شما تصمیم داشته باشید که یک شلف دیواری برای آشپزخانه خود نصب کنید، باید چه نکاتی را در نظر داشته باشید؟ ایرانادکور، مرجع معماری و دکوراسیون داخلی در شیراز در این مقاله به بررسی این موضوع می‌پردازد.

مدل شلف دیواری آشپزخانه

دکوراسیون آشپزخانه

همگی ما بر این باور هستیم که برای داشتن یک دکور خاص و منحصر به فرد در آشپزخانه منزل خود حتماً باید هزینه‌های نجومی پرداخت. اما این باور صحیح نیست! شما می‌توانید به راحتی اضافه کردن فقط یک شلف دیواری به فضای آشپزخانه خود، دکوراسیون آن را به کلی تغییر دهید. در حالت کلی، شلف‌ها طبقه‌ و یا استندهایی هستند که به منظور نگهداری لوازم یا حتی به عنوان عنصر تزیینی در دکور خانه و آشپزخانه جای می‌گیرند و زیبایی فضا را دو چندان می‌کنند. تزیین آشپزخانه با وسایل ساده نیز امکان پذیر است.

شلف دیواری آشپزخانه مدرن

استفاده از ایده‌های خلاقانه در دکوراسیون آشپزخانه باعث می‌شود تا فضایی خاص در منزل خود خلق کنید. استفاده از شلف دیواری آشپزخانه باعث می‌شود تا شما علاوه بر اینکه فضایی کاربردی در آشپزخانه خود فراهم کرده‌اید، با استفاده از وسایل تزیینی و دکوری آشپزخانه نیز یک دکور خاص و جذاب نیز داشته باشید. انتخاب شلف‌های روباز که در معرض دید قرار می‌گیرند، علاوه بر اینکه یک انتخاب شیک و خاص به حساب می‌آید، اگر با دقت و ظرافت خاص انتخاب نشوند و آیتم‌ها نیز با نظم خاص بر روی شلف‌ها چیده نشود، می‌تواند برای شما دردسرساز نیز باشد.

شلف دیواری آشپزخانه شیک

شلف دیواری آشپزخانه

شلف‌های دیواری دارای جنس، رنگ، اندازه و اشکال متفاوتی هستند. انتخاب اینکه کدام شلف برای آشپزخانه شما مناسب‌تر است را باید با در نظر گرفتن بقیه لوازم و عناصر تزیینی در آشپزخانه انتخاب کنید. همچنین بعد از در نظر گرفتن آیتم‌های ذکر شده در بالا، نوبت به انتخاب مدل شلف می‌رسد. شلف‌ها دارای انواع مختلف دیواری، زمینی، کنجی و کشویی می‌باشند. با توجه به مدل آشپزخانه و لوازم موجود در آشپزخانه شما، کدامیک برای دکور آشپزخانه منزل شما مناسب است؟ هوشمندانه انتخاب کنید. استفاده از پرده‌های مدرن آشپزخانه نیز در این مسیر به شما کمک می‌کنند.

شلف دیواری آشپزخانه

همان طور که همیشه رنگ یک عامل اصلی و تاثیرگذار در دکوراسیون داخلی هر فضایی به حساب می‌آید، در هنگام انتخاب شلف دیواری آشپزخانه نیز رنگ بسیار تاثیرگذار است. عامل رنگ برای شلف‌های دیواری آشپزخانه حتی از اهمیت دوچندانی برخوردار است، زیرا شلف‌های دیواری آشپزخانه در معرض دید هستند و باید رنگ متناسب با فضای آشپزخانه داشته باشند. متریال چوب به تنهای یا ترکیب چوب و فلز برای شلف دیواری آشپزخانه در اصل مناسب هر آَشپزخانه و دکوری به حساب می‌آید. استفاده از جدیدترین کابینت سال 99 در زیبایی آشپزخانه بسیار موثر است.

انواع شلف دیواری آشپزخانه

اگر شما نیز به دکوراسیون آشپزخانه خود اهمیت می‌دهید و همواره علاقه داشتید تا فضایی شیک و منحصر به فرد را در آشپزخانه منزل خود داشته باشید، به شما پیشنهاد می‌کنیم تا مطالعه مقالات زیر را از دست ندهید.

enlightenedمدل جزیره آشپزخانه کوچک 

enlightenedطراحی سقف آشپزخانه 

enlightenedلوستر آشپزخانه مدرن

بهترین مدل شلف دیواری آَشپزخانه

ایرانادکور، مرجع معماری و دکوراسیون داخلی در جنوب کشور با بهره‌مندی از تخصص و دانش معماران و طراحان حرفه‌ای و همچنین داشتن سابقه‌ای طولانی و درخشان در امر طراحی و اجرای دکوراسیون آشپزخانه در شیراز و جنوب کشور همواره تلاش می‌کند تا خدماتی خاص و منحصر به فرد را به شما عزیزان ارائه دهد.

نویسنده: ه. درعلی/ عضو تیم تحریریه ایرانادکور

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه