دکوراسیون

طراحی داخلی مدرن

طراحی داخلی مدرن

طراحی داخلی مدرن
طراحی داخلی مدرن یکی از سبک‌های محبوب و دوست داشتنی در طراحی و دکوراسیون داخلی می‌باشد که آشنایی با ویژگی‌های آن به منظور انتخاب این سبک، از الزامات به حساب می‌آید.

تاریخ: 1399/7/16

طراحی داخلی شامل سبک‌های متنوع و مختلفی می‌شود که هر کدام دارای ویژگی‌های خاص و منحصر به فرد خود می‌باشند. آشنایی با انواع سبک‌های دکوراسیون داخلی به شما در انتخاب بسیار کمک خواهد کرد. ایرانادکور، مرجع معماری و دکوراسیون داخلی در شیراز در این نوشتار قصد دارد تا به بررسی اجمالی طراحی داخلی مدرن بپردازد.

طراحی داخلی مدرن 6

طراحی داخلی به سبک مدرن

تاریخچه معماری و دکوراسیون داخلی از سبک‌های مختلف و متنوع سرشار هستند. هر سبک در دوره‌ای خاص پدید آمده و دارای ویژگی‌ها و خصوصیات منحصر به فرد خود نیز می‌باشد. سبک مدرن نیز یکی از سبک‌های محبوب و پرکاربرد در طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی منزل، دفاتر تجاری و اداری و غیره می‌باشد.

هر سبک دارای ویژگی‌های خاصی است، بنابراین اگر تمایل دارید تا از یک سبک در دکوراسیون داخلی منزل خود استفاده کنید، باید با ویژگی‌های آن به صورت کامل آشنایی داشته باشید. در اصل ریشه سبک مدرن به جنبش مدرنیسم در اواخر قرن 19 بازمی‌گردد. آشنایی با بهترین سبک‌های دکوراسیون داخلی یکی از الزامات انتخاب صحیح به حساب می‌آید.

طراحی داخلی مدرن 5

یکی از ویژگی‌های اصلی سبک مدرن این است که همه چیز به سمت سادگی و یکرنگی گرایش پیدا می‌کند. در طراحی داخلی مدرن دیگر خبری از تابلوهای سنتی و اکسسوری قدیمی و پر زرق و برق نیست. تابلوهای قدیمی دیگر جای خود را به تابلوهای ساده و با ترکیب رنگ مشخص می‌دهند.

در سبک مدرن تمام قاب‌های ذهنی شکل گرفته از قبل از هم می‌پاشد و شما ممکن است در یک خانه مشاهده کنید که فقط یک دیوار کوچک در راه پله به محل آویزان کردن قاب عکس‌های کوچک و بزرگ خانوادگی تبدیل شده است. همچنین قابل به ذکر است که امروزه سبک جدیدی از دکوراسیون تلفیقی سنتی و مدرن نیز به وجود آمده است.

طراحی داخلی مدرن 4

ویژگی‌های طراحی داخلی مدرن

یکی از ویژگی‌های بارز و اصلی سبک مدرن در طراحی داخلی منزل در اصل استفاده از رنگ‌های خنثی و سفید در دکوراسیون داخلی می‌باشد. در سبک مدرن دیگر دیوارها دارای طرح و رنگ‌های شلوغ و نقاشی‌های بسیار نیستند. رنگ دیوارها سفید و یا همراه با سایه‌هایی از خاکستری می‌باشد. همچنین تزیینات زیاد و رنگارنگ نیز جای خود را به خطوط ساده افقی و عمودی در طراحی داخلی و بیرونی فضا داده‌اند. تاکید بر سادگی و یکرنگی از ویژگی مهم طراحی داخلی مدرن به حساب می‌آید. این خصوصیات حتی در دیزاین کابینت آشپزخانه مدرن نیز قابل مشاهده می‌باشد.

طراحی داخلی مدرن 3

طراحی داخلی مدرن در منزل و انتخاب سبک مدرن به معنای توجه به جزییات کوچک ولی با اهمیت است. در طراحی داخلی مدرن تمام آیتم‌های کوچک و بزرگ اهمیت ویژه‌ای پیدا می‌کنند و در سبک دکوراسیون داخلی بسیار تاثیرگذار هستند. در سبک مدرن پنجره‌های بزرگ و پر نور در دکوراسیون منازل دیده می‌شود که زیبایی خاصی را نیز به فضای سالن پذیرایی و اتاق‌ها می‌بخشد. اگر شما نیز بر سر دوراهی انتخاب سبک کلاسیک یا مدرن در دکوراسیون داخلی منزل خود به شک افتاده‌اید، به شما پیشنهاد می‌کنیم مطالعه مقالات زیر را از دست ندهید.

enlightenedسبک کلاسیک در معماری داخلی

enlightenedسبک معماری داخلی مدرن

enlightenedانواع سبک‌ها در دکوراسیون داخلی

طراحی داخلی مدرن

ایرانادکور، مرجع معماری و دکوراسیون داخلی در جنوب کشور با بهره‌مندی از دانش و تخصص معماران و طراحان حرفه‌ای و همچنین داشتن سابقه‌ای طولانی و درخشان در طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی در شیراز و جنوب کشور همواره تلاش می‌کند تا برترین و خاص‌ترین خدمات را به شما همراهان گرامی ارائه دهد. جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان با مشاورین ایرانادکور تماس حاصل فرمایید.

نویسنده: ه. درعلی/ عضو تیم تحریریه ایرانادکور

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه