رنگ آمیزی

رنگ دیوار اتاق خواب

رنگ دیوار اتاق خواب

رنگ دیوار اتاق خواب
رنگ دیوار اتاق خواب یکی از نکات اصلی و مهم در دکوراسیون داخلی اتاق خواب می‌باشد که تاثیر مستقیم بر روحیه و اخلاق افراد دارد. در انتخاب رنگ دیوار اتاق خواب خود دقت لازم را به خرج دهید.

تاریخ: 1399/7/11

در دکوراسیون داخلی اتاق خواب همیشه رنگ دیوارها از بارز‌ترین و تاثیرگذارترین عامل در دکوراسیون داخلی به حساب می‌آیند. بنابراین، برای انتخاب رنگ دیوار اتاق خواب باید بر اساس اصول روانشناسی رنگ‌ها و توجه به سلیقه شخصی هر فرد دست به انتخاب رنگ مناسب زد. ایرانادکور، مرجع معماری و دکوراسیون داخلی در شیراز همواره تلاش می‌کند تا خدماتی خاص و حرفه‌ای را به شما عزیزان ارائه دهد.

بهترین رنگ دیوار اتاق خواب

انتخاب رنگ دیوار اتاق خواب

همگی ما به خوبی از تاثیرات رنگ بر روحیات و اخلاق اشخاص به خوبی اطلاع داریم. هر رنگ دارای تاثیر خاص و منحصر به فرد خود می‌باشد و به همین دلیل باید از رنگ‌ها در فضاهای مختلف به صورت هوشمندانه استفاده کرد. رنگ‌هایی که برای یک رستوران مناسب هستند، لزوماً برای فضای اتاق خواب نیز مناسب نیستند. بنابراین، در فضایی مانند اتاق خواب که محل آرامش یافتن شما است، انتخاب رنگ دیوار اتاق خواب مناسب از مهم‌ترین عوامل موثر در دکور داخلی اتاق خواب است. انتخاب بهترین رنگ برای اتاق خواب همیشه از دغدغه‌های اصلی هر شخصی می‌باشد.

رنگ دیوار اتاق خواب 1

در هنگام انتخاب رنگ مناسب برای اتاق خواب باید علاوه بر سلیقه شخصی و رنگ‌های مورد علاقه، به یک سری از نکات تاثیرگذار در دکوراسیون داخلی اتاق خواب و انتخاب رنگ نیز توجه داشت. یکی از مهم‌ترین عوامل در اصل توجه به متراژ فضای اتاق خواب می‌باشد. اگر متراژ اتاق خواب شما کم است، از رنگ‌های روشن و تونالیته رنگی براق و شاد استفاده کنید. در اتاق خواب با متراژ کم باید از استفاده از رنگ‌های تیره اجتناب کنید. دیزاین اتاق خواب کوچک دارای اصول خاص خود می‌باشد. همچنین عامل تاثیرگذار بعدی در انتخاب رنگ در اصل توجه به هماهنگی رنگ دیوار ااق خواب با دیگر مبلمان و لوازم اتاق خواب می‌باشد.

رنگ دیوار اتاق خواب 3

رنگ دیوار اتاق خواب آبی

آبی رنگ آرامش است. آبی یادآور آسمان بزرگ و دریای با عظمت است. رنگ آبی یکی از رنگ‌های محبوب در میان مردم به حساب می‌آید و نکته اصلی این محبوبیت این است که رنگ آبی را به راحتی می‌توان در فضاهای بسیار زیادی با کاربری‌های مختلف استفاده کرد. رنگ آبی از لحاظ روانشناسی و تاثیر آن بر روی بدن کاملاً برعکس رنگ قرمز عمل می‌کند. رنگ آبی در اصل رنگی آرامش بخش است و ضربان قلب را کاهش می‌دهد، بنابراین از رنگ‌های محبوب برای اتاق خواب به حساب می‌آید. رنگ آمیزی اتاق خواب از اولین اصول دکوراسیون اتاق می‌باشد.

رنگ دیوار اتاق خواب

یکی دیگر از اصول مهم در هنگام انتخاب رنگ دیوار اتاق خواب توجه به رده سنی شخصی است که قرار است تا از این اتاق خواب استفاده کند. قطعاً رنگ مناسب برای دیوار اتاق خواب کودک با یک بزرگسال متفاوت است و به همین صورت نیز رنگ دیوار اتاق خواب مناسب برای اتاق پسرانه با اتاق دخترانه نیز متفاوت است. تمامی اصول ذکر شده در بالا به شما در انتخاب یک رنگ مناسب و زیبا برای اتاق خواب کمک می‌کند. جهت کسب اطلاعات بیشتر به شما پیشنهاد می‌کنیم تا مطالعه مقالات زیر را از دست ندهید.

enlightenedدکوراسیون اتاق خواب پسرانه

enlightenedدکور اتاق دخترانه

enlightenedتزیین اتاق دخترانه با وسایل ساده

رنگ دیوار اتاق خواب 4

ایرانادکور، مرجع معماری و دکوراسیون داخلی در جنوب کشور با بهره‌مندی از دانش و تخصص معماران و طراحان حرفه‌ای و همچنین داشتن سابقه‌ای طولانی و درخشان در طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی منزل و اتاق خواب در شیراز و جنوب کشور همواره تلاش می‌کند تا خدماتی خاص و شایسته را به شما عزیزان ارائه دهد.

نویسنده: ه. درعلی/ عضو تیم تحریریه ایرانادکور

برچسب ها :

رنگ دیوار اتاق خواببهترین رنگ دیوار اتاق خوابطراحی دکور اتاق خوابرنگ آمیزی دیوار اتاق خواب

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه