آشپزخانه و کابینت آشپز خانه

انواع کابینت آشپزخانه کلاسیک

انواع کابینت آشپزخانه کلاسیک

انواع کابینت آشپزخانه کلاسیک
امروزه مانند قبل دوباره آشپزخانه کلاسیک پرطرفدار شده است. سبک کابینت آشپزخانه کلاسیک، یکی از لوکس ترین ایده های طراحی دکوراسیون آشپزخانه می باشد. در این مطلب قصد داریم انواع کابینت کلاسیک را به شما معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

تاریخ مقاله : 1399/07/06

ایرانادکور نامی آشنا در دکوراسیون داخلی ، دارای پروژه های بسیار موفق در خصوص طرح بندی و سازماندهی آشپزخانه ، برای ارائه بهترین و خلاقانه ترین ایده ها در خدمت شما است .

کابینت کلاسیک

انواع کابینت آشپزخانه کلاسیک

کابینت آشپزخانه کلاسیک به چهار دسته متفاوت تقسیم بندی می شود. این چهار سبک شامل: (کابینت کلاسیک چوبی، کابینت کلاسیک ممبران، کابینت کلاسیک روکش چوب و کابینت کلاسیک رومی) می شود. هر کدام از این چهار سبک خصوصیات و مشخصات خاص خود را دارند که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد.

کابینت کلاسیک

کابینت کلاسیک چوبی

مانند تمام المان های چوبی، این سبک کابینت مجلل ترین و لوکس ترین نوع کابینت محسوب می شود. جنس بدنه داخلی کابینت کلاسیک چوبی، ام دی اف است و جنس درب ها از چوب طبیعی گردو، راش، گیلاس، بلوط و…معمولا درب کابینت کلاسیک چوبی دارای نقش و نگارهای زیباست. معمولا در کابینت کلاسیک چوبی از صفحه سنگ مصنوعی کورین یا سنگ های طبیعی نظیر گرانیت و مرمر استفاده می شود. رنگ قهوه ای محبوب ترین رنگ برای این نوع کابینت است.

کابینت کلاسیک

کابینت کلاسیک روکش چوب

همانطور که می دانید کابینت کلاسیک روکش چوب مشابه ترین کابینت به کابینت کلاسیک چوبی است. این نوع کابینت با اسم کابینت طرح چوب نیز شناخته می شود. در قسمت بدنه این سبک کابینت از ام دی اف سفید رنگ درجه یک استفاده می شود. همچنین جنس درب این کابینت از جنس ام دی اف خام است. در دو طرف این ام دی اف خام یک لایه یک میلیمتری روکش چوب طبیعی پرس می شود. همه این کارها برای پایین آوردن قیمت کابینت چوبی و مقاوم تر کردن آن در برابر رطوبت است.

کابینت کلاسیک

کابینت کلاسیک ممبران

این کابینت با نام کابینت وکیوم یا کابینت پی وی سی نیز شناخته می شود. کابینت کلاسیک ممبران عضو دیگری از خانواده کابینت آشپزخانه کلاسیک است که جنس بدنه این سبک ام دی اف سفید است و در قسمت درب ها از ام دی اف خام و بدون روکش استفاده می شود. بعد از سایز شدن ام دی اف خام این درب ها توسط دستگاه سی ان سی ابزار خورده شده و طرح مورد نظر روی آن اجرا می شود. در قسمت یونیت های دیواری این سبک کابینت آشپزخانه از تاج و زیر چراغ های ابزار خورده و نقش و نگاردار استفاده می شود.

کابینت کلاسیک

کابینت کلاسیک رومی

چهارمین نوع کابینت کلاسیک کابینت رومی است. کابینت کلاسیک رومی یک سبک کابینت ایتالیایی است و برای اولین بار در این کشور تولید شده. این سبک کابینت شامل ستون های از جنس چوب خراطی شده است که شباهت بسیاری به ستون های تعبیه شده در روم باستان دارد. جنس بدنه این سبک کابینت ام دی اف سفید است و در قسمت درب ها از ام دی اف خام استفاده می شود این درب ها توسط دستگاه سی ان سی به شکل موردنظر طراحی می شوند. جنس دستگیره های این سبک کابینت معمولا دستگیره سرامیکی می باشد.

کابینت

مزایای کابینت آشپزخانه کلاسیک

می توانید طرح مورد نظرتان را روی درب کابینت حکاکی کنید. در رنگ های بسیار متنوع موجود هستند و امکان ست شدن با دیگر وسایل منزل به راحتی مهیا می شود. این نوع کابینت بسیار با دوام است و طی سالیان طولانی همان نما و جذابیت ابتدایی را دارد. کابینت کلاسیک شامل تاج و زیر چراغ ابزار خورده زیبا در سبک های متفاوت است. تنوع نامحدود در طراحی و حکاکی درب این نوع کابینت یکی دیگر از مزایای آن است.

کابینت چوبی

مقالات زیر تقدیم به شما :

enlightenedکابینت ممبران ، کابینتی خاص در آشپزخانه

enlightenedسبک کلاسیک در معماری داخلی

enlightenedویژگی‌های دکوراسیون کلاسیک

کابینت چوبی

سخن پایانی ایرانادکور

ایرانادکور با در اختیار داشتن مهندسین متخصص که آشنا به استانداردهای روز دنیا در خصوص اصول طراحی کابینت آشپزخانه هستند، مرجع دکوراسیون داخلی در جنوب کشور است، برای انتخاب بهترین کابینت ها با  ما در شیراز در ارتباط باشید.

نویسنده : ص.توکلی / عضو تیم تحریریه ایرانادکور

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه