آشپزخانه و کابینت آشپز خانه

طراحی سقف آشپزخانه

طراحی سقف آشپزخانه

طراحی سقف آشپزخانه
آشپزخانه قلب خانه محسوب می‌شود و تمام عناصر و المان‌های کاربردی در آَشپزخانه بر روی دکوراسیون آشپزخانه تاثیرگذار هستند. طراحی سقف آشپزخانه نیز یکی از بخش‌های مهم در دکور آشپزخانه به حساب می‌آید.

تاریخ: 1399/6/18

همگی ما به اهمیت بسیار زیاد طراحی شیک و جذاب دکوراسیون آشپزخانه واقف هستیم. در این میان، یک عنصر تاثیرگذار در دکوراسیون آشپزخانه در اصل سقف آشپزخانه می‌باشد. طراحی سقف آشپزخانه می‌تواند جذابیت فضا را دو برابر کند. ایرانادکور، مرجع معماری و دکوراسیون داخلی در جنوب کشور همواره تلاش می‌کند تا بهترین‌ها را برای شما عزیزان رقم بزند.

بهترین طراحی سقف آشپزخانه

دکوراسیون آشپزخانه

در آشپزخانه همه عناصر اهمیت و ارزش دو چندانی پیدا می‌کنند. کابینت‌ها، کف پوش، دیوارها و سقف. هر کدام از اجزا و عناصر تشکیل دهنده آشپزخانه در دکوراسیون نهایی آشپزخانه تاثیرگذار هستند. بنابراین، نباید هیچگاه تصور کرد که می‌توان یک آیتم را در آشپزخانه نادیده گرفت. حتی اگر فضای آشپزخانه شما نورگیر است و شما قصد دارید تا از یک پرده برای پنجره آشپزخانه خود استفاده کنید، بهتر است تا از مدل پرده‌های مدرن آشپزخانه استفاده کنید که در عین سادگی می‌توانند جذابیت خاصی را به فضا ببخشند.

طراحی سقف آَشپزخانه

قابل به ذکر است که سقف آشپزخانه نیز می‌تواند در زیبایی و حتی کاربردی‌تر کردن فضای آشپزخانه تاثیر بگذارد. استفاده از نورهای مخفی در سقف آشپزخانه‌ای که با کناف کار شده است، می‌تواند نور مناسب و کافی را برای آشپزخانه در طول ساعات تاریک فراهم کند. ایده طراحی سقف آشپزخانه با کناف و مدل‌های گوناگون آن فقط برای فضاهای بزرگ و با متراژ بالا نیست. شما می‌توانید از مدل‌های کناف سقف مناسب برای فضاهای آشپزخانه با متراژ کم استفاده کنید. در کنار طراحی سقف آشپزخانه، تزیین آشپزخانه با وسایل ساده نیز امکان پذیر می‌باشد.

انواع لوستر برای سقف آشپزخانه

طراحی سقف آشپزخانه

یکی از خبرهای خوشحال کننده در مورد طراحی سقف آشپزخانه این است که احتیاجی نیست تا فقط به منظور تزیین و طراحی سقف آشپزخانه منزل خود از کناف استفاده کنید. راه‌های دیگری نیز وجود دارد. استفاده از  لوسترهای شیک و مدرن با اندازه و طرحی متناسب با فضای آشپزخانه یکی دیگر از ایده‌های مناسب و جذاب برای طراحی سقف آشپزخانه می‌باشد.

مدل‌های لوستر کوچک و شیک که بالای فضای اپن قرار می‌گیرند یا لوسترهای کلاسیک و کوچکی که برای سقف آشپزخانه استفاده می‌شود، می‌تواند علاوه بر تامین نور آشپزخانه زیبایی فضا را دو برابر کند. همچنین استفاده از این لوسترها در مدل جزیره آشپزخانه کوچک بسیار تاثیرگذار می‌باشد. آشنایی با روش‌های نورپردازی و نور مخفی به شما در این مسیر کمک خواهد کرد.

سقف کشسان برای آشپزخانه

همچنین انتخاب دیگر شما برای طراحی سقف آشپزخانه می‌تواند استفاده از سقف‌های کشسان باشد. سقف‌های کشسان با داشتن طرح‌ها ومدل‌های متنوع و زیبا در اصل یکی از بهترین انتخاب‌ها برای طراحی سقف آشپزخانه به حساب می‌آیند. انتخاب طرحی روشن و زیبا برای سقف آشپزخانه‌هایی با ارتفاع موتاه و کم‌نور می‌تواند زیبایی و نور را دوباره به فضا برگرداند. شما هر کدام از انتخاب‌های ذکر شده در بالا را داشته باشید، مطمئن باشید می‌تواند بهترین طراحی سقف آشپزخانه به حساب آید. در ادامه مطالعه مقالات زیر را نیز به شما پیشنهاد می‌کنیم.

enlightenedتمیز کردن هود آشپزخانه 

enlightenedجدیدترین کابینت سال 99

enlightenedبهترین جنس کابینت آشپزخانه

طراحی و اجرای سقف آشپزخانه

ایرانادکور، مرجع معماری و دکوراسیون داخلی در جنوب کشور با بهره‌مندی از دانش و تخصص معماران و طراحان حرفه‌ای و همچنین داشتن سابقه‌ای طولانی و درخشان در امر طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی آشپزخانه در شیراز و جنوب کشور تلاش می‌کند تا همواره خدماتی خاص و منحصر به فرد را به شما عزیزان ارائه دهد.

نویسنده: ه. درعلی/ عضو تیم تحریریه ایرانادکور

برچسب ها :

طراحی سقف آشپزخانهبهترین طراحی سقف آشپزخانهانواع طراحی سقف آشپزخانهطراحی و اجرای سقف آشپزخانه

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه