مصالح ساختمانی

کفپوش گرانول فوم

کفپوش گرانول فوم

کفپوش گرانول فوم
امروزه کفپوش‌های مختلف و متنوعی وارد بازار شده‌اند که هر کدام دارای مزایا و معایب منحصر به فرد خود می‌باشند. کفپوش گرانول فوم یکی از کف پوش‌های پرکاربرد به حساب می‌آید.

تاریخ: 1399/6/15

کفپوش‌ها بخش مهمی از دکوراسیون هر فضایی را تشکیل می‌دهند. در فضاهای مسکونی، اداری و تجاری یکی از مهم‌ترین عوامل تاثیرگذار در فضا کفپوش به حساب می‌آید. در این نوشتار قصد داریم تا به معرفی و بررسی کفپوش گرانول فوم بپردازیم. ایرانادکور، مرجع معماری و دکوراسیون داخلی تاش می‌کند تا اطلاعاتی مفید و کاربردی را در این زمینه در اختیار شما عزیزان قرار دهد.

کفپوش گرانول فوم

کفپوش گرانول فوم

کفپوش گرانول فوم را همگی دیده‌ایم ولی ممکن است اسم تخصصی آن را کمتر شنیده باشیم. از کفپوش گرانول در فضای مختلف و متنوعی استفاده می‌شود و کاربرد و کارآیی آن بسیار زیاد و منحصر به فرد می‌باشد. کفپوش‌های گرانولی که با نام کفپوش‌های لاستیکی نیز در بازار عرضه می‌شوند، از دانه‌های گرانول ساخته می‌شوند و مقاومت بسیار بالایی در برابر ضربه، گرد و خاک، تابش مداوم آفتاب، باران و برف دارند. تنوع رنگ بندی کفپوش گرانول فوم و مقاومت بسیار بالا این کفپوش باعث شده است تا به کفپوش محبوب و پرکاربردی تبدیل شود. انتخاب بهترین برند کفپوش برای هر فضا یکی از عوامل مهم در دکوراسیون داخلی به حساب می‌آید.

انواع مدل کفپوش گرانول فوم

کفپوش‌های گرانولی به دلیل داشتن مزایای بسیار در فضاهای متنوعی مورد استفاده قرار می‌گیرند. این مزایا عبارتند از: انعطاف پذیری بسیار بالا و مقاومت کفپوش در برابر ضربه، عایق حرارتی و صدا، ضد ضربه و ضربه گیری بسیار بالا، نصب آسان و سریع و ایمن و حتی مقاوم در برابر جریان الکتریسیته. تمامی این مزایا باعث شده است تا از کفپوش گرانول فوم در فضاهایی مانند باشگاه‌های بدنسازی و ورزشی، زمین‌های تنیس، پارک‌ها و همچنین فضاهای بازی کودکان در پارکها و مهدکودک‌ها مورد استفاده قرار گیرد. اجرای کفپوش دفتر کار نیز دارای اصول خاص خود می‌باشد.

کاربرد کفپوش گرانول فوم

تفاوت کفپوش گرانولی با تاتامی

ممکن است کفپوش گرانول فوم و تاتامی در ظاهر بسیار شبیه یکدیگر باشند و حتی موارد استفاده مشابهی نیز داشته باشند. اما در حالت کلی، در هنگام ساخت کفپوش‌های گرانول فوم از مواد اولیه مرغوب‌تر استفاده می‌کنند. استفاده از متریال‌های درجه یک و منحصر به فرد، استفاده از چسب‌های آلمانی، فرمولاسیون پیشرفه و خاص ساخت و همچنین به کارگیری دستگاه‌های پیشرفته و عالی در ساخت کفپوش‌های گرانولی باعث شده است تا آن‌ها نسبت به دیگر کفپوش‌ها دارای مزایا، طول عمر و قیمت بالاتری باشند. کفپوش اتاق کودک نیز دارای اصول خاص خود می‌باشد.

بهترین کفپوش گرانول فوم

کفپوش‌های گرانول فوم دارای ضخامت و رنگ‌های متنوعی هستند و به راحتی می‌توان هر کدام از آن‌ها را متناسب با شرایط انتخاب کرد. همچنین تمیز کردن آن‌ها راحت‌تر می‌باشد و تعداد افراد رضایتمند از این محصول همواره بسیار زیاد است. این کفپوش‌ها به صورت قطعات با اندازه‌های مختلف در یکدیگر چفت و بست می‌شوند و به دلیل سنگینی خود به راحتی در مکان مورد نظر قرار می‌گیرند. قاعده اول در هنگام انتخاب کفپوش برای هر فضایی در اصل شناخت کفپوش می‌باشد. به همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم تا مطالعه مقالات زیر را از دست ندهید.

enlightenedکفپوش خانه رنگ روشن

enlightenedاجرای کفپوش ارزان در شیراز

enlightenedاجرای لمینت کف خانه

کفپوش گرانولی

ایرانادکور، مرجع معماری و دکوراسیون داخلی در جنوب کشور با بهره‌مندی از دانش و تخصص معماران و طراحان حرفه‌ای و همچنین داشتن سابقه‌ای طولانی در طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی در شیراز و جنوب کشور همواره تلاش می‌کند تا بهترین خدمات را برای شما عزیزان رقم بزند.

نویسنده: ه. درعلی/ عضو تیم تحریریه ایرانادکور

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه