آشپزخانه و کابینت آشپز خانه

انواع کشوهای آشپزخانه

انواع کشوهای آشپزخانه

انواع کشوهای آشپزخانه
کشو هایی که در کابینت کار گذاشته می شود از مهمترین اجزای آشپزخانه است. بنابراین بهتر است در انتخاب طرح و اندازه و رنگ آن ها دقت کافی را داشته باشید. در ادامه این مطلب انواع مدل کشو کابینت آشپزخانه با جدیدترین و کاربردی ترین طرح ها را بیان خواهیم کرد.

تاریخ مقاله : 1399/06/20

ایرانادکور نامی آشنا در دکوراسیون داخلی ، دارای پروژه های بسیار موفق در خصوص طرح بندی و سازماندهی آشپزخانه ، برای ارائه بهترین و خلاقانه ترین ایده ها در خدمت شما است .

کشو آشپزخانه

کشوهای کابینتی

اگر شما می خواهید کابینت های آشپزخانه تان کاربردی و شیک باشند بهتر است مدل کشو و دستگیره کابینت آشپزخانه را با دقت بالایی انتخاب کنید.  کشو و دستگیره اصلی ترین اجزای کابینت ها را تشکیل می دهند. کشو ها دارای تنوع بسیاری هستند و تقریبا در هرجایی از کابینت می توانند قرار بگیرند. حتی می توان قناسی های آشپزخانه را به زیبایی با کشو پوشاند و آن را به نقطه قوت آشپزخانه بدل نمود. بنابراین نقش کشو را پررنگ در نظر بگیرید.

کشو آشپزخانه

مدل کشو کابینت آشپزخانه مدرن

کشو ها از پرکاربردترین فضا ها در هر آشپزخانه هستند. اگر شما تمایل دارید فضای آشپزخانه منزل تان منظم و مرتب تر به نظر برسد خوب است اندازه کشو کابینت های آشپزخانه را بزرگ و جادار در نظر بگیرید تا بتوانید حتی ظروف و وسایل آشپزخانه را با نظم خاصی درون کشوهای کابینت بچینید. حتی می توان درون کشو ها را هم طبقه بندی و قسمت بندی کرد. تا باز هم بتوان بهتر به وسایل سر و سامان داد. اگر می خواهید ظروفی نظیر فنجان و بشقاب و قابلمه و قاشق و لیوان در کشو بگذارید اندازه کشو را محاسبه کنید!

کشو آشپزخانه

کاربرد کشوها در آشپزخانه

اگر می خواهید برای نگهداری قاشق و چاقو کشو طراحی کنید این کشو باید در نهایت سادگی باشد. مواد غذایی و ادویه ها نیز از انواع خوراکی های لازم در فضای آشپزخانه هستند و بهتر است شما مواد غذایی و سبزیجاتی که دارای عطر و طعم هستند را نظیر سیر و پیاز و … در کشوهای پایین کابینت قرار دهید و علاوه بر این باید فضایی برای تبادل هوا در بین کشوهای نگهدارنده مواد غذایی در نظر گرفته شود. بهتر است کشو ادویه جایی نزدیک به اجاق باشد تا هنگام پخت و پز دسترسی، سریعتر شود.

کشو آشپزخانه

مواد شوینده از وسایل پرکاربرد در فضای آشپزخانه محسوب می شوند که بهتر است برای این وسایل کابینت مجزایی را در نظر بگیرید و آن ها در کنار مواد غذایی نگذارید. همچنین می توانید این وسایل را در کابیت زیر سینک نیز قرار دهید.

کشو آشپزخانه

کشوهای زیر اجاق

یکی از پرکاربرد ترین کابینت های زمینی آشپزخانه کشو های کابینت زیر اجاق گاز یا اطراف آن هستند که در زمان پخت و پز و کار با اجاق گاز کمک فراوانی در جهت راحتی، نظم و انظباط و سرعت عمل میکنند. بطوری که نبود کشو در اطراف اجاق گاز باعث شلوغی و مزاحمت در هنگام کار در آشپزخانه میشود، البته اجاق های مبله فردار امکان قرار دادن کشو در کابینت زیر گاز را ندارند که بایستی کشو ها را در کنار اجاق تعبیه کرد.

کشو آشپزخانه

کابینت گوشه

اولین و ساده ترین راه حل برای دست یابی به کشوهای گوشه این است که مرز بین دو کابینت که در گوشه قرار دارند را از بین برده و درب دولنگه استفاده نمایید. اگر قفسه بندی داخلی کابینت ها را به صورت ال شکل در نظر بگیرید، به راحتی می توانید از کل فضای داخلی کابینت استفاده نمایید. اما از آن جایی که یکی از مشکلات این کابینت ها باریک و یا طویل بودن آن هاست و به راحتی نمی توان وسایل را پیدا و جا به جا کرد، می توانید از اکسسوری های چرخان در آن ها بهره ببرید.

کشو آشپزخانه

مقالات زیر را مطالعه کنید:

enlightenedدکوراسیون آشپزخانه فوق لوکس

enlightenedایده های جذاب برای بستن اوپن آشپزخانه

enlightenedجزیره آشپزخانه و کاربرد های آن

کشو کابینت

سخن پایانی ایرانادکور

ایرانادکور با در اختیار داشتن مهندسین متخصص که آشنا به استانداردهای روز دنیا در خصوص اصول طراحی کابینت آشپزخانه هستند، مرجع دکوراسیون داخلی در جنوب کشور است، برای انتخاب بهترین کابینت ها با  ما در شیراز در ارتباط باشید.

نویسنده : ص.توکلی / عضو تیم تحریریه ایرانادکور

برچسب ها :

کشو آشپزخانهکشو جدیدطراحی گشو مدرن

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه