دکوراسیون

معجزه فرشهای مدرن در خانه

معجزه فرشهای مدرن در خانه

معجزه فرشهای مدرن در خانه
فرش ها نقش اساسی در زیبایی خانه های مدرن دارند. دقیقا زمانی که فرشی را در اتاقی پهن می کنید، تغییرات چشمگیری در فضای اتاق آغاز می شود. انواع سبک های طراحی دکوراسیون داخلی فرش مخصوص خود را طلب می کند دکوراسیون مدرن هم با فرش های سبک مدرن جذاب تر خواهد بود. در این نوشتار انواع فرش های مدرن را بررسی خواهیم کرد.

تاریخ مقاله : 1399/06/17

گروه معماری مهندسی ایرانادکور، متخصص در طراحی بهترین سبک‌های دکوراسیون داخلی ، با سالها سابقه در زمینه دکوراسیون داخلی در شیراز، آماده ارائه خدمات مشاوره، طراحی و اجرای دکوراسیون منزل و محل کار شما خواهد بود.

فرش مدرن

فرش مناسب اتاق نشیمن های مدرن

استفاده از فرش در اتاق نشیمن واجب نیست و بستگی به سلیقه شما دارد، اما فرش به فضای اتاق نشیمن حالت دنج بودن را هدیه می کند. بعلاوه، استفاده از فرش در هر قسمتی از خانه مانند اتاق خواب، آشپزخانه و سرویس بهداشتی امکان پذیر بوده و با این کار به راحتی تغییر اساسی و منحصربفردی در فضای مورد نظر به وجود می آورد. استفاده از فرش سریع ترین راه برای تغییر دکوراسیون خانه بوده و شکل خانه را از یکنواختی خارج می کند.

فرش مدرن

رنگ فرش های مدرن

در طرح های مدرن می توانید در انتخاب فرش از رنگ های تیره و چشمگیر استفاده نمایید. نکته مهم، وضوح رنگ به کار گرفته شده در بافت فرش می باشداستفاده از فرش هایی که در آن ها از رنگ های خنثی استفاده شده است، برای اتاق هایی که رنگ های مختلف در طراحی آن به کار رفته است، مناسب می باشد. استفاده از چنین فرش هایی باعث ایجاد هماهنگی خوبی در بین رنگ های به کار رفته می شود.

فرش مدرن

فرش های مدرن

در فرش های مدرن بیشتر از طرح های سمبلیک استفاده شده است. خوب است بدانید هرچه اندازه فرش بزرگ تر باشد فضایی آرام تر و چشم نواز تر ایجاد خواهد کرد. در سبک مدرن از طراحی های مینیمالیست یا به بیان دیگر طرح های ساده استفاده می شود. در این سبک بیش تر قالیچه هایی با ابعاد کوچک مورد استفاده قرار می گیرند. اگر در فضا از رنگ های روشن و سرزنده استفاده شده است بهتر است از فرشی با نقش ساده استفاده نمایید. به خاطر داشته باشید که رنگ فرش باید با رنگ دیوارها هم هماهنگ باشد.

فرش مدرن

نکات مهم انتخاب فرش مدرن

علاوه بر زیبایی به دنبال نگهداری ساده از فرش باشید. فرش ها تنها زیبایی ندارند بلکه جنبه کاربردی نیز دارند. استفاده از آن ها باعث می شود در طول فصل های سردتر دمای اتاق کنترل شده و گرم شود. اگر در خانه های قدیمی زندگی می کنید و قسمتی از کفپوش خانه آسیب دیده است، می توانید از فرش مدرن برای پوشاندن آن قسمت استفاده نمایید.

فرش مدرن

مقالات زیر تقدیم به شما :

enlightenedجایگاه فرش های ایرانی در دکوراسیون منزل

enlightenedتکنیک های ست کردن فرش و مبل

enlightenedمدل های فرش مناسب منزل کوچک

فرش مدرن

سخن پایانی ایرانادکور

انتخاب فرش مناسب به زیبایی خانه شما کمک می کند. فرش های مدرن انواع مختلفی دارند و می توان آن ها را در قالب فرش دستباف و فرش ماشینی در بازار پیدا کرد. فرش ها قابلیت تبدیل شدن به اِلمان مرکزی و نقطه ای برای جلب توجه همگان دارند.

بهترین اجرای دکوراسیون داخلی در شیراز و جنوب ایران را با ما تجربه کنید. کافیس با شماره های ما تماس بکیرید تا در خصوص اصولی ترین روش انتخاب فرش برای خانه با شما صحبت کنیم.

نویسنده : ص.توکلی عضو تیم تحریریه ایرانادکور

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه