دکوراسیون

طراحی دکوراسیون داخلی با چوب

طراحی دکوراسیون داخلی با چوب

طراحی دکوراسیون داخلی با چوب
طراحی دکوراسیون داخلی با چوب به یکی از ترندهای طراحی تبدیل شده است و افراد زیادی تمایل دارند تا همواره از مصالحی طبیعی مانند چوب و فرآورده‌های چوب در دکور داخلی منزل خود استفاده کنند.

تاریخ: 1399/6/13

دکوراسیون داخلی همیشه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بوده است، مخصوصاً در حال حاضر دیگر دکوراسیون داخلی با چوب بسیار مورد توجه همگان قرار گرفته است. ایرانادکور، مرجع معماری و دکوراسیون داخلی با داشتن تخصص و دانش کاربردی در زمینه طراحی دکوراسیون داخلی با چوب همواره تلاش می‌کند تا خدماتی خاص را به شما عزیزان ارائه دهد.

ایده طراحی دکور داخلی با چوب

طراحی دکوراسیون داخلی با چوب

چوب محصولی است از دل طبیعت! زیبا و خاص. همگی ما به چوب و انواع فرآورده‌های چوبی علاقه داریم. امروزه حتی ظروف چوبی نیز راه خود را به آشپزخانه‌ها باز کرده‌اند و افراد بسیاری نیز از اکسسوری‌های چوبی در منازل خود استفاده می‌کنند. چوب دارای زیبایی خاص و منحصر به فردی است و طرح‌ها و جنس‌های مختلف آن باعث شده‌اند تا از چوب در ساخت انواع کمد، قفسه و میز و دیگر لوازم نیز استفاده شود. همچنین در بسیاری از منازل استفاده از کاغذ دیواری طرح چوب باعث شده است تا فضای شیک و چشم نوازی در منزل پدید آید.

بهترین طراحی دکوراسیون داخلی با چوب

علاوه بر انتخاب لوازم و اکسسوری منزل که می‌توانند جنس چوب را داشته باشند، یک مزیت بسیار مهم چوب این است که قابلیت استفاده در دکوراسیون داخلی را نیز دارد. دیوارها، تیر و ستون چوبی و حتی سقف‌های چوبی نیز علاوه بر زیبایی، کاربرد گسترده‌ای نیز در دکور داخلی منزل و طراحی دارند. امروزه حتی مصالح جدید ساختمان‌سازی نیز با طرح چوب به بازار عرضه می‌شوند. دکوراسیون داخلی با چوب بامبو یکی از طرح‌هایی است که طرفداران بسیاری دارد و به دلیل مزایای بسیار آن همواره در راستای انتخاب یک دکور شیک و لاکچری بسیار موثر می‌باشد.

چوب در دکوراسیون داخلی

ایده‌های طراحی دکوراسیون داخلی با چوب

از چوب طبیعی و محصولات مصنوعی چوبی می‌توان استفاده‌های متنوع و شیکی را در دکوراسیون داخلی منزل، ادارات و دفاتر تجاری داشت. کافی است تا یکی از انواع چوب یا فرآورده‌های چوبی که متناسب برای شرایط شما می‌باشد را انتخاب کنید. چوب پلاست یکی از محصولات است که به عنوان جایگزین چوب استفاده می‌شود و کاربرد گسترده‌ای نیز در ساختمان دارد. اجرای کف پوش با چوب پلاست در شیراز یکی از کاربردهای منحصر به فرد و زیبای چوب پلاست می‌باشد که می‌تواند با انواع دکور و طراحی‌های چوبی در منزل هماهنگ شود.

دکوراسیون داخلی با چوب

یکی از ایده‌های دیگری که می‌توان در هنگام طراحی دکوراسیون داخلی با چوب داشت این است که از چوب‌های بازیابی شده استفاده کنیم. امروزه ما قطعات کوچک و بزرگ چوب را در تکه‌ها و اندازه‌های طبیعی خود معمولاً در همه مکانی می‌توانیم ببینیم. بهترین انتخاب در اصل استفاده از این تیرهای چوبی کوچک و بزرگ در دکور منزل و اختصاص دادن یک کاربری به آن‌‌ها است. قرار دادن یک تیر چوبی بزرگ بر بالای شومینه و استفاده از آن به عنوان یک شلف می‌تواند ایده‌ای بسیار زیبا و کاربردی باشد. آشنایی با انواع چوب و کاربرد آن‌ها در دکوراسیون به شما کمک خواهد کرد.

طراحی دکور داخلی با چوب

اگر شما نیز به چوب و انواع دکورها و اکسسوری‌های چوبی علاقه مندید و قصد دارید فضایی خاص و شیک را با طراحی دکوراسیون داخلی با چوب در منزل خود داشته باشید، به شما پیشنهاد می‌کنیم که مطالعه مقالات زیر را از دست ندهید.

enlightenedبازسازی سقف خانه با چوب

enlightenedفرآورده‌های چوب، MDF و کاربردهای آن

enlightenedکاربرد چوب در معماری و طراحی داخلی

طراحی با چوب در دکور داخلی

ایرانادکور، مرجع معماری و دکوراسیون داخلی در جنوب کشور با بهره‌مندی از دانش و تخصص معماران و طراحان حرفه‌ای و همچنین داشتن سابقه‌ای طولانی و درخشان در طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی منزل در شیراز و جنوب کشور همواره تلاش می‌کند تا خدماتی درخور و شایسته را به شما همراهان گرامی ارائه دهد. جهت دریافت مشاوره رایگان و ثبت سفارش خود با مشاورین ایرانادکور تماس حاصل فرمایید.

نویسنده: ه. درعلی/ عضو تیم تحریریه ایرانادکور

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه