آشپزخانه و کابینت آشپز خانه

انتخاب کاشی بین کابینتی

انتخاب کاشی بین کابینتی

انتخاب کاشی بین کابینتی
کاشی‌های بین کابینتی رنگ، الگو و بافت زیبایی را به آشپزخانه شما می دهند و همچنین از دیوار آشپزخانه شما محافظت میکنند اما برای انتخاب کاشی بین کابینتی مناسب باید بررسی کنید که دقیقاً چه کاشی مناسب خانه شماست. در این راه در کنار شما هستیم.

تاریخ مقاله : 1399/06/08

ایرانادکور نامی آشنا در دکوراسیون داخلی ، دارای پروژه های بسیار موفق در خصوص طرح بندی و سازماندهی آشپزخانه ، برای ارائه بهترین و خلاقانه ترین ایده ها در خدمت شما است .

بین کابینتی

کاشی بین کابینتی

از هنگامیکه کابینت به آشپزخانه اضافه شد، کاشی‌های بین کابینتی هم در آشپزخانه ضروری به حساب آمد. امروزه این کاشی‌ها آنقدر تنوع در رنگ، شکل و متریال پیدا کرده‌اند که برای انتخاب بهترین نوع و کاربردی‌ترنشان باید زمان زیادی را صرف کنید. در گذشته این کاشی‌ها صرفاً وظیفه پوشاندن دیوارهای آشپزخانه و محافظت از آنها در مقابل لکه‌های آب و روغن را داشتند؛ به طوری که آنها تنها در پشت اجاق خوراک پزی و یا پشت سینک ظرفشویی چسبانده می‌شدند.

بین کابینتی

کاشی بین کابینتی استیل

اگر می خواهید نمایی صنعتی و با نشاط به آشپزخانه بدهید از این نوع کاشی استفاده کنید. این کاشی های استیل از فلزات ضد زنگ و غالباً از آلومینیوم ساخته شده‌اند وبا پیچ‌های کوچکی بر روی دیوار نصب می شوند. به راحتی جلا می‌یابند اما نباید از مواد شیمیایی برای تمیزکردن آنها استفاده کنید. بسیار مقرون به صرفه هستند و در برابر حرارت و آب مقاومند. این کاشی‌ها ضد زنگ هستند، اما ضد خش نیستند.

بین کابینتی

کاشی بین کابینتی سرامیکی

پرکاربردترین نوع کاشی بین کابینتی کاشی سرامیکی است. امروزه شاهد طرح‌های مختلفی از این نوع کاشی‌ها هستیم. از طرح های چوب و سنگ گرفته تا گل و عناصر طبیعی را در کاشی های سرامیکی می توانید پیدا کنید. مزیت این کاشی ها این است که آنها در مقابل هرگونه خراش، گرما و آب مقاومت بالایی دارند. از نظر قیمتی ارزان هستند و نصب بسیار راحتی دارند. بادوام هستند و در صورت خراب شدن یا شکسته شدن یکی از آنها میتوانید به راحتی آنها را با یک کاشی دیگر عوض کنید.

بین کابینتی

کاشی بین کابینتی شیشه‌ایی

برایآشپزخانه‌ ساده و زیبا، انتخاب بین کابینتی شیشه‌ای گزینه مناسبی است. این کاشی‌ها در پنل‌های بزرگ و بدون درز نصب می شوند. موقع انتخاب دقت کنید که کاشی‌ها از انواع حرارت دیده و مقاوم در برابر فشار باشند. همچنین لبه‌های آنها نرم و پولیش خورده باشند که آسیبی به شما وارد نکنند. خود شما هم میتوانید بر روی این کاشی‌ها آثار هنری خارق العاده ایی را تصویر کنید. هم توسط چسب و هم پیچ ومهره قابلیت اتصال به دیوار را دارند. اما به طرح و رنگ دقت کنید چراکه براحتی قابل تعویض نیستند.

بین کابینتی

کاشی بین کابینتی کوارتزی

اصطلاحاً به آنها کاشی مهندسی شده هم می‌گویند که از جنس سنگ کوارتز خرده شده همراه با چسب رزین است. موقه انتخاب به دنبال انواعی باشید که کمترین میزان رزین را استفاده کنند. به طور کلی این نوع سنگ‌ها مقاومت بسیار بالایی در مقابل گرما و خراش دارند و همچنین بسیار سخت هستند. این کاشی‌ها در پنل‌های بزرگی ساخته میشوند تا کمتر بر روی دیوار درزی مشخص شود. اما نصب این کاشی‌ها حتما بایستی توسط یک کارشناس انجام شود.

بین کابینتی

مقالات زیر را مطالعه کنید :

enlightenedکابینت ممبران ، کابینتی خاص در آشپزخانه

enlightenedسبک کلاسیک در معماری داخلی

enlightenedویژگی‌های دکوراسیون کلاسیک

بین کابینتی

سخن پایانی ایرانادکور

کاشی بین کابینتی گرانیتی، کاشی بین کابینتی کامپوزیتی، کاشی بین کابینتی لمینتی، کاشی بین کابینتی آینه‌ایی، مرمری و گچی هم از انواع دیگر بین کابینتی ها هستند که در مقاله دیگری به آن ها خواهیم پرداخت. ایرانادکور با در اختیار داشتن مهندسین متخصص که آشنا به استانداردهای روز دنیا در خصوص اصول طراحی کابینت آشپزخانه هستند، مرجع دکوراسیون داخلی در جنوب کشور است، برای انتخاب بهترین کابینت ها با  ما در شیراز در ارتباط باشید.

نویسنده : ص.توکلی / عضو تیم تحریریه ایرانادکور

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه