دکوراسیون

طراحی دکوراسیون داخلی مزون

طراحی دکوراسیون داخلی مزون

طراحی دکوراسیون داخلی مزون
طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی مزون دارای اصول خاص و منحصر به فردی می‌باشد که باید حتماً این اصول را در طراحی دکور داخلی مزون به کار برد تا بتوان بهترین نتیجه را گرفت.

تاریخ: 1399/6/4

در هنگام طراحی دکوراسیون داخلی مزون یک نکته از همه چیز مهم‌تر است. مزون در اصل فضایی است که بیشتر مخاطبین آن بانوان می‌باشند. بنابراین، داشتن طرحی خاص و منحصر به فرد و اجرای شیک و مرتب در اولویت قرار دارد. ایرانادکور، مرجع معماری و دکوراسیون داخلی در جنوب کشور با داشتن سابقه‌ای درخشان در طراحی و اجرای دکوراسیون مغازه همواره بهترین خدمات را به شما عزیزان ارائه می‌دهد.

طراحی و اجرای دکور مزون

دکوراسیون مزون لباس

یک مزون لباس قرار است تا فضایی خاص و منحصر به فرد باشد. عاملی که یک مزون لباس را از دیگر مغازه‌های لباس فروشی متمایز می‌کند، قطعاً نحوه طراحی و دکوراسیون داخلی مزون می‌باشد. افرادی که برای خرید لباس به مزون‌ها مراجعه می‌کنند، قطعاً تمایل دارند تا از همان ابتدای ورودی احساس کنند که به فضایی شیک و خاص وارد شده‌اند. در این صورت به طور یقین بدانید که مشتریان شما در صورت احساس خاص بودن، حاضرند تا هزینه لباس‌های خریداری شده را به راحتی بپردازند. اصولی مشابه نیز در طراحی دکوراسیون بوتیک کاربرد دارد.

طراحی دکوراسیون داخلی مزون

در هنگام طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی مزون باید به نکات ریز ولی تاثیرگذار بسیاری توجه کرد تا در نهایت بتوان طرحی عالی و منحصر به فرد داشت. در مرحله اول باید مخاطبین خود را مشخص کنید. آقایان؟ بانوان؟ کودکان؟ سپس با توجه به رده سنی و جنسیت مخاطبین مزون خود به انتخاب طرح و دکور متناسب با آن‌ها بپردازید. متراژ مزون، شکل کلی مغازه، تعداد پنجره‌ها و حتی بلندی یا کوتاهی سقف همگی از عواملی هستند که در طراحی دکوراسیون داخلی مزون تاثیرگذار هستند. طراحی ویترین بوتیک لباس مجلسی زنانه نیز اصول خاص خود را دارد.

بهترین طراحی مزون

نکات مهم در طراحی دکوراسیون داخلی مزون

در مزون‌های لباس علاوه بر دکوراسیون داخلی مزون باید به چیدمان رگال‌ها و قفسه‌های لباس نیز به دقت توجه نشان داد. مسیر حرکت مشتری باید در میان قفسه‌ها و استندهای لباس مشخص و واضح باشد و همچنین باید از مبل راحتی برای نشستن افراد همراه و دیگر مشتریان استفاده کرد. فراهم نمودن راحتی و امنیت مشتری از مهم‌ترین اصول در طراحی دکوراسیون داخلی مزون به حساب می‌آید. فضای مزون باید به نحوی دوستانه و صمیمی طراحی شود تا افراد در مزون با آسودگی خاطر به خرید بپردازند. همچنین در طراحی ویترین بوتیک مردانه نیز باید به شیک بودن فضا توجه کرد.

بهترین طراحی دکور مزون

نورپردازی یکی دیگر از عواملی است که در طراحی دکوراسیون داخلی مزون به شدت تاثیرگذار می‌باشد و باید لایه‌های نورپردازی بر روی قفسه‌ها و رگال‌های لباس به شکل صحیحی انجام پذیرد. اگر قرار است تا در مزون علاوه بر لباس‌های مجلسی، لباس عروس نیز ارائه شود، باید بخشی جداگانه و مشخص را به آن اختصاص داد و طراحی مزون لباس عروس نیز اصول خاص خود را می‌طلبد. همچنین به رنگ دیوارها و سقف مزون نیز توجه داشته باشید. از قفسه‌های شیک و خاص برای تزیین دیوارها استفاده کنید. مطالعه مقالات زیر به شما پیشنهاد می‌شود.

enlightenedدکور مغازه پوشاک بچه

enlightenedایده‌های خلاقانه طراحی کمد لباس

enlightenedکمد لباسی ام دی اف

دکوراسیون داخلی مزون

ایرانادکور، مرجع معماری و دکوراسیون داخلی در جنوب کشور با بهره‌مندی از دانش و تخصص معماران و طراحان حرفه‌ای و همچنین داشتن سابقه‌ای طولانی و درخشان در طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی مغازه و انواع دفاتر تجاری و اداری همواره آماده ارائه برترین و خاص‌ترین خدمات به شما عزیزان می‌باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش خود با مشاورین ایرانادکور تماس حاصل فرمایید.

نویسنده: ه. درعلی/ عضو تیم تحریریه ایرانادکور

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه