آشپزخانه و کابینت آشپز خانه

نورپردازی سقف آشپزخانه

نورپردازی سقف آشپزخانه

نورپردازی سقف آشپزخانه
نور در آشپزخانه از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. آشپزخانه نیاز به نور خوب و با کیفیت دارد با یک نورپردازی عالی آشپزخانه تان جلوه دیگری پیدا می کند.

تاریخ مقاله : 1399/06/04

ایرانادکور ، به عنوان مرجع معماری و دکوراسیون داخلی در جنوب کشور، با اجرای پروژه های بسیار که رضایتمندی مشتریان را در پی داشته در خدمت شما بزرگواران خواهد بود. تیم ما با دانستن اصول طراحی داخلی ، ایده های نو، در اختیار داشتن علم و هنر دکوراسیون داخلی بهترین ها برای شما اجرا خواهد نمود .

نورپردازی آشپزخانه

نورپردازی آشپزخانه مدرن

آشپرخانه قلب خانه است چراکه می توان از این فضا برای صرف غذا و دور همی های خانوادگی و دوستانه بهره برد. برای نورپردازی آشپزخانه حتما نباید از لوسترها و چراغ های خیلی گرانقیمت و فانتزی استفاده نمود. با یک نورپردازی صحیح و هماهنگ با طراحی داخلی آشپزخانه به زیبایی خانه هم اضافه خواهد شد.

نورپردازی آشپزخانه

انواع نورپردازی آشپزخانه

نورپردازی موردی : نوعی نورپردازی است که روشنایی برای کابینت ها، کشوها، کانتر آشپزخانه و سینک ظرفشویی را تامین می کند. معمولا از این قسمت های آشپزخانه بیشترین استفاده می شود.

نورپردازی داخل کابینت: برای نورپردازی داخل کابینت، بهتر است از چراغ های مخصوص، در داخل و زیر سقف هر کابینت استفاده نمایید و این چراغ ها را در قسمت جلوی کابینت نصب کنید.

نورپردازی آشپزخانه

نورپردازی بین کابینت و کشوها : برای روشن شدن داخل کشوها و بهتر دیده شدن داخل کشو مخصوصا به هنگام شب، بهتر است برای این قسمت نیز چراغ هایی را در نظر بگیرید که با باز کردن درب کشو چراغ روشن و با بستن آن خاموش شود.

نورپردازی آشپزخانه

نورپردازی اوپن آشپزخانه

از قسمت کانتر یا همان اوپن برای انجام بسیاری از کارها در آشپزخانه استفاده می شود. برای این قسمت نیز بایستی نور خوبی در نظر بگیرید تا روی دست شما روشن باشد. نور را در سطح کانتر آشپزخانه منتشر کنید  تا موقع صرف غذا و یا انجام کارها دچار کمبود نور نشوید.

نورپردازی آشپزخانه

نورپردازی جزیره در آشپزخانه

معمولا افراد برای آماده سازی غذا و یا دیگر کارها از قسمت جزیره آشپزخانه استفاده می کنید، بنابراین در این قسمت هم نورپردازی شما باید مناسب باشد. با به کارگیری نورهای پایین تاب می توانید جزیره مرکزی آشپزخانه را نورپردازی کنید یا اینکه شما می توانید با استفاده از آویزها نمای زیبایی در این قسمت ایجاد کنید و نورپردازی موردی را به اجرا در آورید.

نورپردازی آشپزخانه

نورپردازی بالای سینک ظرفشویی آشپزخانه

برای نورپردازی قسمت سینک ظرفشویی چراغ های مناسبی را در قسمت بالای سینک ظرفشویی نصب نمایید. چراکه فردی که در حال شستن ظرف است به نور مناسبی نیاز دارد. بنابراین به جز نور پردازی عمومی می توانید از نورهای موردی برای آشپزخانه استفاده کنید.

نورپردازی آشپزخانه

لوسترهای آشپزخانه

در قسمت جزیره آشپزخانه لوسترها، بهترین وسیله های روشنایی برای استفاده می باشند. استفاده از لوسترهای مدرن بالای میز غذا خوری در آشپزخانه یا در قسمت بالای جزیره، چهره زیبایی خواهد داشت. اگر از چراغ های آویز دکوراتیو برای روشنایی آشپزخانه استفاده می کنید، دقت کنید که تعداد آن ها فرد باشد. فاصله آن ها نسبت به کانتر باید چیزی در حدود 76 سانتیمتر باشد.

نورپردازی آشپزخانه

مقالات زیر را برای شما در سایت قرار داده ایم:

enlightenedدکوراسیون آشپزخانه فوق لوکس

enlightenedایده های جذاب برای بستن اوپن آشپزخانه

enlightenedجزیره آشپزخانه و کاربرد های آن

نور آشپزخانه

سخن پایانی ایرانادکور

یکی از مهم ترین آیتم ها برای بزرگتر دیده شدن آشپزخانه ، نور پردازی اصولی و درست است. آشپزخانه ی پر نور، باعث خطای دید در ذهن بیننده می شود و فضای عمومی آشپزخانه را بزرگتر از آنچه که هست نشان می دهد. برای داشتن بهترین نورپردازی در آشپزخانه با ما در تماس باشید و مشاوره رایگان دریافت کنید. انواع کابینت های آشپزخانه و خصوصیات آن را با مشاوران ایرانادکور بشناسید .

نویسنده : ص.توکلی / عضو تیم تحریریه ایرانادکور

برچسب ها :

نور آشپزخانهنورپردازینور کابینتلوستر آشپزخانه

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه