آشپزخانه و کابینت آشپز خانه

پرده‌های مدرن آشپزخانه

پرده‌های مدرن آشپزخانه

پرده‌های مدرن آشپزخانه
پرده‌های مدرن برای آشپزخانه از ضروریات به حساب می‌آیند. آشنایی با انواع پرده‌ها و مدل‌های مناسب برای پنجره آشپزخانه به شما در انتخاب کمک خواهد کرد.

تاریخ: 1399/5/28

پرده‌ها بخشی جدانشدنی از دکور یک خانه و حتی آشپزخانه هستند و اگر به درستی انتخاب شوند، به راحتی می‌توانند فضایی زیبا و جذاب را در دکور خانه شما پدید آورند. در این میان، پرده‌های مدرن آشپزخانه از انتخاب‌های بسیار کاربردی و زیبا به حساب می‌آید. ایرانادکور، مرجع معماری و دکوراسیون داخلی در این مقاله به بررسی انواع پرده‌های مدرن آشپزخانه می‌پردازد.

انواع پرده آشپزخانه مدرن

مدل پرده آشپزخانه

اگر در آشپزخانه شما یک پنجره کوچک یا بزرگ وجود دارد، پس قطعاً شما نیز به فکر انتخاب یک پرده زیبا و مدرن برای پنجره آشپزخانه خود بوده‌اید. فضای آشپزخانه نسبت به دیگر فضاهای منزل از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و همچنین شرایط خاص خود را نیز دارا می‌باشد. در فضای آشپزخانه به دلیل انجام پخت و پز قطعاً مدل پرده‌ای که انتخاب می‌شود با پرده سالن پذیرایی متفاوت است. همچنین امکان ست کردن مدل پرده آشپزخانه با دیگر لوازم آشپزخانه نیز از ایده‌های جذاب می‌باشد. یکی از روش‌های تزیین آشپزخانه با وسایل ساده نیز توسط پرده صورت می‌گیرد.

بهترین پرده مدرن آشپزخانه

امروزه تنوع گسترده‌ای از انواع پرده‌های مدرن و شیک برای پنجره آشپزخانه وارد بازار شده است که هر شخص می‌تواند با توجه به بودجه و سلیقه شخصی خود یکی از این مدل‌ها را انتخاب کند. یکی از نکاتی که در هنگام انتخاب پرده‌های مدرن آشپزخانه باید در نظر داشته باشید این است که اگر نورگیر شما در آشپزخانه کم است و نمی‌خواهید تا تمام این نور را در آشپزخانه خود از دست بدهید، بهتر است تا از پرده‌هایی استفاده کنید که رنگ روشنی دارند یا سفید نیمه مات هستند. در این صورت زیاد مشکل ورود نور به آشپزخانه را نخواهید داشت. همچنین می‌توانید پرده مدرن آشپزخانه را با جدیدترین کابینت سال 99 ست کنید.

بهترین پرده آشپزخانه

پرده‌های مدرن آشپزخانه

یکی از مدل پرده‌های مدرن آشپزخانه که امروزه محبوبیت بسیاری نیز در میان مردم پیدا کرده است، مدل پرده حریر ساده می‌باشد. پرده‌های حریر ساده که در رنگ‌ها و مدل‌های مختلف به بازار عرضه می‌شوند، یکی از انتخاب‌های شیک و مدرن برای پنجره‌های آشپزخانه به حساب می‌آیند. پرده حریر در فضای آشپزخانه باعث می‌شود تا هم زیبایی فضا حفظ شود و هم نور به اندازه کافی به فضای داخل آشپزخانه برسد. پرده‌های حریر در مدل جزیره آشپزخانه کوچک بسیار زیبا و جذاب به نظر می‌رسد.

مدل پرده مدرن آشپزخانه

آیا شما نیز به دنبال بهترین مدل پرده‌های مدرن آشپزخانه هستید و قصد دارید تا فضای آشپزخانه خود را به محیطی صمیمی و دلنشین تبدیل کنید، باید همواره به یاد داشته باشید که پرده فقط یکی از عناصر تاثیرگذار در زیبایی آشپزخانه است. شما باید به تمامی عناصر با هم توجه کنید تا بتوانید فضایی خاص و منحصر به فرد را به وجود آورید. در همین راستا به شما پیشنهاد می‌کنیم تا مطالعه مقالات زیر را از دست ندهید.

enlightenedمحل نصب اجاق گاز در آشپزخانه

enlightenedمکان یخچال در آشپزخانه

enlightenedتمیز کردن هود آشپزخانه

مدل خاص پرده مدرن آشپزخانه

ایرانادکور، مرجع معماری و دکوراسیون داخلی در جنوب کشور با بهره‌مندی از دانش و تخصص معماران و طراحان حرفه‌ای و همچنین داشتن سابقه‌ای طولانی و درخشان در طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی در شیراز و جنوب کشور همواره تلاش می‌کند تا خدماتی خاص و منحصر به فرد را به شما عزیزان ارائه کند.

نویسنده: ه. درعلی/ عضو تیم تحریریه ایرانادکور

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه