طراحی باغ و فضای سبز

دکوراسیون پشت بام خانه با جدید ترین ایده ها

دکوراسیون پشت بام خانه با جدید ترین ایده ها

دکوراسیون پشت بام خانه با جدید ترین ایده ها
پشت بام خانه محلی استثنائی برای افرادی است که در یک خانه کوچک زندگی می کنند، افرادی که در آپارتمان هایی با تعداد واحد های کم زندگی می کنند، می توانند با تزئین و طراحی دکوراسیون پشت بام خانه فضایی بسیار مناسب برای جمع شدن و مهمانی های خودمانی و لذت بردن از هوای آزاد را فراهم کنند. در این مقاله در خصوص دکوراسیون پشت بام خانه با جدید ترین ایده ها صحبت خواهیم کرد.

تاریخ مقاله : 1399/05/25

ایرانادکور، مرجع تخصصی معماری و دکوراسیون داخلی در جنوب کشور با بهره‌گیری از تخصص و هنر معماران و طراحان حرفه‌ای در بحث طراحی و اجرای محوطه‌سازی و اجرای تخصصی روف گاردن در شیراز آماده ارائه خدمات به شما عزیزان است. به منظور کسب اطلاعات بیشتر در مبحث روف گاردن با ما همراه باشید.

دکوراسیون پشت بام

استفاده از پشت بام در تابستان

بخصوص در روزهای گرم فصل بهار و تابستان استفاده از فضای پشت بام بسیار لذت بخش خواهد بود. علاوه بر مهمانی ها در این مکان می توانید به مطالعه کتاب یا نوشیدن قهوه و چای در یک غروب تابستانی بپردازید و از منظره اطراف لذت ببرید. اما یک چیدمان و دکوراسیون زیبا در پشت بام خانه می تواند حال و هوای این فضا را دگرگون سازد.

دکوراسیون پشت بام

کاربرد های پشت بام

می توان گفت: تقریباً به همان اندازه متراژ منزل بلکه کمی هم بیشتر در بالای منزل در اختیار دارید تا هر چه می خواهید انجام دهید! فضای مرده پشت بام می تواند فقط مکانی برای رخت پهن کردن، قرار دادن وسایل اضافی و بدظاهر، گذاشتن دیش ماهواره و قرار دادن کولر باشد و یا می تواند به راحتی با کمی ذوق و سلیقه به فضایی کاملاً باز و با صفا تبدیل شود، جایی که همه برای وقت گذراندن در آن عجله داشته باشند.

دکوراسیون پشت بام

پشت بام سبز یا روف گاردن

شما می توانید با م سبز را برای خود طراحی کنید و حتی با هزینه کم آنر ا اجرا نمایید. ترکیبی زیبا مانند یک محیط کاملاً طبیعی با گیاهان بومی همان منطقه، ساخت و تزیین پشت بام با گل های همیشه سبز و درختان برگ سوزنی، استفاده از انواع چمن طبیعی و مصنوعی برای فرش کردن کف پشت بام و نهایتاً چیدن صندلی ها و استفاده از این محیط دنج و خودمانی مثال هایی از طراحی پشت بام می تواند باشد. حتی امروزه می توان در پشت بام استخر های روباز طراحی کرد و از آن بسیار لذت برد.

دکوراسیون پشت بام

مثال هایی از دکوراسیون پشت بام

چند نمونه از بی شمار ایده هایی که می توانید در پشت بام اجرا کنید، ایجاد محیطی مانند اتاق غذاخوری، باغچه ای زیبا و سرسبز و باربیکیو در پشت بام خانه است. اگر در اطراف خانه خود از وجود منظره ای زیبا بهره می برید می توانید با ایجاد یک محیط غذاخوری به همراه میز ناهارخوری در پشت بام و تزئین آن با شمع و گل های زیبا، یک شام لذت بخش در یک شب خنک بهاری و تابستانی لذتی دوچندان از زندگی خود ببرید. نور و روشنایی در شهر منظره ای بسیار شگفت انگیز در پشت بام بوجود خواهد آورد که هر شخصی از دیدن آن خسته نخواهد شد.

دکوراسیون پشت بام

پیشنهاد ما برای مطالعه :

enlightenedروف گاردن چیست

enlightenedایده های کم هزینه برای دکوراسیون باغ

enlightenedکاربرد گیاهان در طراحی فضای سبز

روف گاردن

سخن پایانی ایرانادکور

طراحی و ساخت یک پشت بام سرسبز و زنده در میان انبوهی از ساختمان های سر به فلک کشیده می تواند بسیار دل انگیز و روح نواز باشد. مهمانان شما نیز از دیدن چنین فضایی بهت زده خواهند شد. چنن فضایی می تواند تمامی استرس های روزانه را از وجودتان دور کند. برای ایجاد محیطی لوکس در پشت بام می توانید از کفپوش ها و حتی دیوارپوش های چوبی استفاده کنید .

اگر برای طراحی پشت بام نیاز به مشورت داشتید با ما در ایرانادکور تماس بگیرید تا بهترین دکوراسیون پشت بام در شیراز و جنوب ایران را تجربه کنید. با در نظر گرفتن اصول سازماندهی فضای سبز همواره بهترین خدمات را به شما عزیزان ارائه خواهیم کرد.

نویسنده : ص.توکلی / عضو تیم تحریریه ایرانادکور

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه