آشپزخانه و کابینت آشپز خانه

چگونه آشپزخانه را تزیین کنیم؟

چگونه آشپزخانه را تزیین کنیم؟

چگونه آشپزخانه را تزیین کنیم؟
می توانید با هزینه کم و خیلی راحت و ساده فضای آشپزخانه را تزیین کنید. با به کار گیری ایده های جدید و متنوع برای تزیین آشپزخانه فضای آن را از یکنواختی خارج کرده و تزیینات زیبا و جذابی در آن انجام دهید. در این مطلب با ما همراه باشید تا بدانیم چگونه آشپزخانه را تزیین کنیم؟

تاریخ مقاله : 1399/10/16

ایرانادکور ، نامی درخشان در زمینه طراحی ، ساخت ، بازسازی و نوسازی کابینت های آشپزخانه ، با اجرای پروژه های موفق دکوراسیون داخلی آشپزخانه و دکوراسیون داخلی در شیراز در خدمت شما عزیزان خواهد بود . ما مرجع تخصصی دکوراسیون داخلی در جنوب کشور هستیم .

تزیین آشپزخانه

تزیین آشپزخانه با وسایل ساده

از پرطرفدارترین تزیینات در دکوراسیون منزل، تزیین آشپزخانه با وسایل ساده و کاربردی است حتما نیاز نیست هزینه های گزافی بپردازید تا زیبایی را به خانه بیاورید بلکه می توانید چهره ی آشپزخانه خود را با وسایلی بسیار ساده زیباتر از قبل کنید. دراولین قدم آشپزخانه را مرتب کنید! چراکه زیباترین تزیینات هم در فضای در هم و برهم و شلوغ جلوه ای نخواهد داشت. پس در مرحله ی اول و پیش از هر اقدامی باید به مرتب کردن فضای آشپزخانه اهمیت دهید. پس لوازم اضافی را از فضای آشپزخانه خود دور کنید.

تزیین آشپزخانه

تزیین کانتر آشپزخانه

کانتر آشپزخانه یکی از قسمت های مهم در فضای داخلی آشپزخانه به شمار می رود که تزیین آن جلوه بسیاری به فضای آشپزخانه شما خواهد بخشید، خوب است که تزیین آشپزخانه علاوه زیبایی کاربردی نیز باشد برای تزیین کانتر آشپزخانه می توانید از لوازم برقی کاربردی در فضای آشپزخانه استفاده کنید. این روزها در هر خانه ای آب میوه گیری و قهوه جوش و سرخ کن و دیگر وسایل برقی به چشم می خورد که دارای طراحی های بسیار زیبایی هم هستند. از همان وسایل برای زیباتر کردن کانتر استفاده کنید.

تزیین آشپزخانه

پنجره آشپزخانه را تزیین کنید

یکی از نقاط کانونی آشپزخانه پنجره است که در زیبایی ظاهر آشپزخانه نقش بسیار مهمی دارد. تزیین پنجره آشپزخانه می تواند با انتخاب یک پرده ی مناسب صورت گیرد و یا استفاده از آویزهای زینتی و… . در تزیین پنجره ی آشپزخانه حتما توجه داشته باشید که ایده ی انتخابی شما مناسب با سبک دکوراسیون داخلی تان باشد. می توانید در این زمینه خلاق باشید گاهی از میوه های خشک، فلفل و سیر بند شده و مواد غذایی طبیعی می توانید برای تزیین استفاده نمایید.

تزیین آشپزخانه

به کار گیری بوفه آشپزخانه

اگر می خواهید جلوه بیشتری به ظاهر داخلی آشپزخانه تان ببخشید می توانید از دکوری های ساده و متناسب با سبک دکوراسیون آشپزخانه استفاده کنید. برای مثال درب یخچال را تزیین کنید. از دکوری های مگنتی از ایده های خاصی که جلوه ی بهتری به فضای داخلی تان می بخشد استفاده کنید. استفاده از عکس عزیزانتان و یا آویزان کردن برد یادداشت روی درب یخچال می تواند ظاهر بهتری به دکوراسیون آشپزخانه شما ببخشد.

تزیین آشپزخانه

تزیین اپن آشپزخانه

اغلب آشپزخانه ها دارای پیشخوان یا همان اپن هستند که جایگاه زیبایی در اشپزخانه است و معمولا هم به فضای نشیمن و یا اتاق غذاخوری دید و دسترسی دارند. . از قرار دادن لوازم و وسایل مختلف روی اپن آشپزخانه و ایجاد اغتشاش بصری در این فضا پرهیز کنید.  یکی از مهمترین موارد تزیین آشپزخانه تزیینات روی اپن آشپزخانه است که دید زیبایی به فضای آشپزخانه شما می بخشند . قرار دادن گلدان، شمعدان، ظروف پذیرایی پایه دار و یا دکوری های ساده می تواند برای این منظور مناسب باشد.

تزیین آشپزخانه

مقالات زیر پیشنهاد ماست :

enlightenedایده‌های کاربردی در آشپزخانه کوچک

enlightenedانواع آشپزخانه و چیدمان آن

enlightenedدکوراسیون آشپزخانه جزیره ای

تزیین آشپزخانه

سخن پایانی ایرانادکور

انواع کابینت های آشپزخانه و خصوصیات آن را با مشاوران ایرانادکور  بشناسید . مشاوران ما با علم و هنر روز دنیا در خدمت شما عزیزان خواهد بود .کافیست با ما در تماس باشید تا بهترین دکوراسیون آشپزخانه در شیراز و جنوب کشور را برایتان اجرا کنیم .

نویسنده : ص.توکلی /عضو تیم تحریریه ایرانادکور

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه