آشپزخانه و کابینت آشپز خانه

طراحی کابینت آشپزخانه کوچک

طراحی کابینت آشپزخانه کوچک

طراحی کابینت آشپزخانه کوچک
از مهم ترین تجهیزات در درون هر آشپزخانه ای کابینت است. شما باید در هنگام خرید و سفارش کابینت ها از انواع طرح های جادار کابینت استفاده نمایید. در ادامه این مطلب انواع طراحی کابینت آشپزخانه کوچک را بررسی می کنیم.

تاریخ مقاله : 1399/05/15

ایرانادکور نامی آشنا در دکوراسیون داخلی ، دارای پروژه های بسیار موفق در خصوص طرح بندی و سازماندهی آشپزخانه، برای ارائه بهترین و خلاقانه ترین ایده ها در خدمت شما است.

کابینت آشپزخانه کوچک

آشپزخانه های کوچک

همیشه آشپزخانه های کوچک یکی از دغدغه های بزرگ هر کدبانویی است ولی خوب است بدانید با چیدمان و دکوراسیون زیبا و صحیح آشپزخانه و انتخاب مناسب و ایده آل کابینت حتی فضای کوچک آشپزخانه شما به محیطی دلپذیر و زیبا تبدیل می شود و کاربرد مناسب تری پیدا خواهد کرد. اگر شما می خواهید از فضای کابینت های خود نهایت استفاده را ببرید بهتر است کابینت هایی با قفسه های زیاد را سفارش دهید، بهتر است که برای آشپزخانه های کوچک از کابینت ها با رنگ های روشن استفاده نمایید.

کابینت آشپزخانه کوچک

نکاتی کاربردی برای طراحی کابینت آشپزخانه کوچک

توجه داشته باشید کابینت سفید برای آشپزخانه کوچک بسیار مناسب است. یکی از بهترین ایده های مدل کابینت آشپزخانه های کوچک استفاده از طرح های کابینت های تا سقف است. تا سقف می توانید کابینت ها را ادامه دهید و از فضای خوبی که بوجود می آید برای جا دادن بسیاری از لوازم استفاده کنید. طرح کابینت ترکیبی دو رنگ مکمل هم که یکی از رنگها روشن باشد برای آشپزخانه کوچک مناسب است. ترکیب دو رنگ گرم و سرد همیشه جذاب و شیک است و شما می تواندید از آن استفاده کنید.

کابینت آشپزخانه کوچک

کابینت های زیبا و جذاب برای آشپزخانه های کوچک

رنگ های تند هرگز ایده خوبی برای انتخاب رنگ کابینت آشپزخانه کوچک نیستند. زیرا به مرور زمان شما از این رنگ ها خسته می شوید. رنگ های براق می توانند به فضای آشپزخانه های کوچک عمق بدهند و باعث شوند که آشپزخانه بزرگ تر به نظر برسد. اما چیدمان آشپزخانه یکی از مهم ترین نکاتی است که باید در هر خانه ای به آن توجه شود و از مهم ترین بخش هر آشپزخانه مدل کابینت های آن هستند که بیشتر فضای آشپزخانه را اشغال می کنند. چیدمان باید طوری باشد که حرکت شما در آشپزخانه را محدود نکند.

کابینت آشپزخانه کوچک

اکسسوری های آشپزخانه های کوچک

با طراحی و تولید اکسسوری های متنوع با کاربرد های گوناگونی که دارند افراد دیگر دغدغه کمبود فضای ذخیره سازی در کابینت آشپزخانه را ندارند. دیگر مهم نیست چقدر فضای ذخیره سازی و کابینت در آشپزخانه دارید و این کابینت ها چه اندازه فضا دارند، اکسسسوری هایی که مخصوص نصب و استفاده در کابینت ها و کشوهای آشپزخانه های کوچک طراحی شده اند در مصرف بهینه فضاهای موجود در کابینت ها کمک زیادی کرده و استفاده از کوچک ترین قسمت های فضاهایی را که استفاده از آن غیر ممکن به نظر می آید، ممکن ساخته اند.

کابینت آشپزخانه کوچک

این اکسسوری ها از قبیل کشویی (عمودی و افقی)، تاشو یا قابل نصب بر پشت در کابینت، دارای عمق و اندازه و نحوه نصب متفاوت هستند. البته در برخی از کابینت ها به دلیل عمق و طرح نامتعارفی که دارند نمی توان از اکسسوری ها استفاده کرد بنابراین باید قبل از خرید به عمق و فضای کابینت خود توجه ویژه ایی داشته باشد تا بهترین گزینه را برای کابینت کوچک خود انتخاب کرده باشید.

کابینت آشپزخانه کوچک

پیشنهاد ما برای مطالعه بیشتر :

enlightenedدکوراسیون آشپزخانه کوچک

enlightenedبهترین ایده‌های دکوراسیون آشپزخانه کوچک

enlightenedایده‌های کاربردی در آشپزخانه کوچک

کابینت آشپزخانه کوچک

سخن پایانی ایرانادکور

ما در تیم تخصصی ایرانادکور سعی می کنیم کابینت ها را به شکلی طراحی کنیم که نه تنها از تمامی فضاها به خوبی استفاده شود بلکه از کنج ها و حتی انحناها و شیب های احتمالیِ بالایی (مثلاً شیب زیر پله) نیز به خوبی استفاده گردد تا در این مکان محدود، هیچ فضایی هدر نرود. ایرانادکور، مرجع تخصصی معماری و دکوراسیون داخلی در جنوب کشور همواره آماده ارائه بهترین خدمات در زمینه دکوراسیون آشپزخانه مدرن و طراحی متفاوت و خاص به شما عزیزان می‌باشد.

نویسنده: ص.توکلی/ عضو تیم تحریریه ایرانادکور

برچسب ها :

کابینتآشپزخانه کوچککابینت کوچککابینت مدرن

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه