دکوراسیون

عکس کمد دیواری شیک

عکس کمد دیواری شیک

عکس کمد دیواری شیک
کمد دیواری بخش مهمی از اجزای یک اتاق را تشکیل می‌دهد. با دیدن عکس کمد دیواری شیک و لاکچری می‌توانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

تاریخ: 1399/5/3                                                                               

کمد دیواری همیشه بخشی مهم و جدانشدنی از دکوراسیون یک اتاق به حساب می‌آید که علاوه بر اینکه عنصری بسیار کاربردی و مفید است، در دکوراسیون داخلی و زیبایی اتاق نیز بسیار تاثیرگذار می‌باشد. ایرانادکور، مرجع معماری و دکوراسیون داخلی در جنوب کشور همواره تلاش می‌کند تا خدماتی شیک و خاص را به شما عزیزان ارائه کند.

در این مقاله تصاویری از کمد دیواری ارائه شده است ، شما می توانید با مراجعه به مقاله جامع صفر تا صد اجرای کمد دیواری در شیراز با اصول و استاندارد طراحی و اجرای کمد دیواری آشنا شوید ، مطالبی که در آن مقاله ارائه شده است را با دقت مرور کنید تا اطلاعاتتان در این زمنیه به روز و تکمیل شود.

عکس کمد دیواری شیک

کمد دیواری شیک

امروزه با متراژ پایین منازل مسکونی بیش از هر زمان دیگری به کمد دیواری احساس نیاز می‌شود. فضایی جادار و همچنین شیک و کاربردی در اتاق‌ها یا حتی سالن پذیرایی از ضروریات یک منزل به حساب می‌آید. در بهترین حالت این است که کمد‌های دیواری در فضای دیوارها تعبیه شود و فضای داخلی آن‌ها نیز به درستی طراحی شود تا دیگر احتیاجی نباشد که ساکنین یک خانه از لوازم دیگر و اضافه‌ای برای جادادان وسایل خود استفاده کنند. کمد دیواری شیک در هر خانه‌ای یک گزینه عالی به حساب می‌آید. انتخاب بهترین سایز کمد برای اتاق نیز اهمیت دارد.

کمد دیواری شیک

عکس کمد دیواری شیک

یک کمد دیواری شیک و کاربردی معمولاً دارای ویژگی‌های متعددی است که از جمله این ویژگی‌ها می‌توان با ارتفاع، عمق، فضای داخلی کمد و مدل آن اشاره کرد. در هر اتاق خواب حداقل یک کمد دیواری با طول 150 سانتی‌متر و عمق 60 سانتی‌متری لازم می‌باشد. همچنین طراحی داخل کمد دیواری اتاق خواب در راستای تعبیه فضاهای مجزا برای لباس، لوازم و کشوهای جداگانه نیز بسیار مهم است. از همین رو در ادامه این نوشتار از شما دعوت می‌کنیم تا به دیدن یک آلبوم تصویری از عکس کمد دیواری شیک در منازل بپردازید.

عکس کمد دیواری

انتخاب سبک، مدل و رنگ کمد دیواری از اهمیت بسیاری برخوردار است. به همین دلیل باید با توجه به دیگر لوازم اتاق خواب و منزل انجام شود. پیشنهاد می‌کنیم تا به مطالعه مقالات زیر بپردازید و اطلاعات خود را در این زمینه افزایش دهید.

عکس کمد دیواری شیک 20

عکس کمد دیواری شیک 19

عکس کمد دیواری شیک 18

عکس کمد دیواری شیک 17

عکس کمد دیواری شیک 16

عکس کمد دیواری شیک 15

عکس کمد دیواری شیک 14

عکس کمد دیواری شیک 13

عکس کمد دیواری شیک 12

عکس کمد دیواری شیک 11

عکس کمد دیواری شیک 10

عکس کمد دیواری شیک 9

عکس کمد دیواری شیک 8

عکس کمد دیواری شیک 7

عکس کمد دیواری شیک 6

عکس کمد دیواری شیک 5

عکس کمد دیواری شیک 4

عکس کمد دیواری شیک 3

ایرانادکور، مرجع معماری و دکوراسیون داخلی در جنوب کشور با بهره‌مندی از دانش و تخصص تیمی متخصص و حرفه‌ای در طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی و همچنین داشتن سابقه‌ای طولانی و درخشان در این زمینه همواره تلاش می‌کند تا بهترین و متفاوت‌ترین خدمات را به شما عزیزان ارائه دهد. کافی است تا با مشاورین ما تماس حاصل فرمایید.

نویسنده: ه. درعلی/ عضو تیم تحریریه ایرانادکور

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه