نور پردازی

کناف سقف پذیرایی

کناف سقف پذیرایی

کناف سقف پذیرایی
محبوبیت استفاده از کناف سقف و دیوار همواره در حال افزایش است. تجلّی زیبایی های معماری و دکوراسیون داخلی را می توان در انواع کناف های سقف و دیوار مشاهده نمود. کمتر خانه نوسازی را امروزه می بینیم که در آن از کناف سقف و دیوار خبری نباشد. در این نوشتار قصد داریم در خصوص کناف سقف پذیرایی مطالبی کاربردی عنوان کنیم با ما همراه باشید.

تاریخ مقاله : 1399/04/28

گروه معماری، طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی ایرانادکور با 8 سال سابقه اجرا متشکل از معماران توانمند و تیم اجرایی با تجربه  که پروسه اجرای پروژه ها را طبق به روزترین متدها و استانداردها انجام داده  و طراحی پروژه های دکوراسیون داخلی را با هر نوع کاربری و سلیقه کارفرمایان محترم به فنی ترین صورت ممکن با بهره گیری از نرم افزار های معماری و در نظر گرفتن سهولت اجرا و هزینه تمام شده پروژه به انجام می رساند. اجرای انواع روش های نورپردازی و نور مخفی از جمله فعالیت های کارشناسان ما در این مجموعه است .

کناف سقف

مزایای کناف

انواع مزیّت ها و کاربردهای کناف از دو دیدگاه قابل تأمل و بررسی است: 1- از نظر شکل. 2- از نظر محتوا.

از نظر محتوا، کاهش مصرف انرژی و تأمین صرفه اقتصادی، چراکه سقف کاذب کناف به صورت محسوسی از انتقال حرارت و صدا به طبقه بالا جلوگیری می کند . همچنین در زیر کناف محل مناسبی برای عبور تأسیسات در نظر گرفته می شود و دسترسی به آن را راحت می کند. سرعت اجرای کناف بالاست و بنابراین هزینه و زمان کاهش می یابد. ضمناً ریخت و پاش زیادی برای اجرای کناف وجود نخواهد داشت.

کناف پذیرایی

کناف از نظر شکل و زیبایی

کناف دارای اشکالی متنوع و مدرن است که موجب احساس آرامش و طراوت روحی افراد خانه می شود. در خانه ای که کناف و نورپردازی کار شده کمتر افسردگی و بی حوصلگی سراغ افراد می آید. چراکه نور عامل مهمی در روحیه افراد است. سازه های زلزله بسیار سبک وزن هستند و در هنگام زلزله خطری ایجاد نمی کنند. همچنین بلافاصله بعد از کناف می توان رنگ و یا کاغذ دیواری را اجرا کرد.

کناف پذیرایی

اجرای کناف سقف

اعمال مدیریت و نظارت مستقیم نیروهای متخصص و افراد مجرب برای اجرای کناف لازم است. اگر چنین نباشد، علاوه بر نقصان ظاهری مانند ایجاد تَرَک، عدم توازن و هم ترازی، ایجاد موج و عدم اطمینان از تحمل وزن سقف کناف، عواقب دیگری مانند هزینه های مالی و صرف زمان اضافی به مشتری تحمیل می شود.

کناف پذیرایی

معایب استفاده از کناف

سقف کناف در برابر آب مقاوم نیست، البته صفحه کناف ضد آب هم وجود دارد که مناسب محیط های مرطوب است. سقف کناف در برابر ضربه مقاوم نیست، اما اگر آن را گچ اندود کنید، بسیار مقاومتر خواهد شد. درست است که کناف شکستنی است اما خبر خوش این است که ترمیم آن براحتی امکان پذیر است. تیمی کاملا حرفه ای و تجهیزات پیشرفته نیاز است تا کیفیت نهایی کار مطلوب باشد.

کناف پذیرایی

مقالات زیر برای اطلاعات بیشتر شما بر روی سایت قرار دارد :

enlightenedطرح کناف سالن

enlightenedطرح جدید کناف

enlightenedقیمت انواع سقف کاذب در شیراز

کناف پذیرایی

سخن پایانی ایرانادکور

اغلب افراد وسواس زیادی در انتخاب مدل مبلمان و لوازم دکوری و کفپوش و رنگ دیوار های منزل خود دارد ولی اگر همین وسواس را در مورد طراحی سقف قسمت های مختلف منزل داشته باشند طراحی داخلی منزل آن ها بی نظیر و متفاوت تر به نظر می رسد. ما در ایرانادکور در کنار شماییم تا برترین اجرای کناف در شیراز را به شما تقدیم نماییم. تفاوت رابیتس و کناف را نیز در همین سایت به طور کامل توضیح داده ایم.

نویسنده : ص.توکلی / عضو تیم تحریریه ایرانادکور

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه