آشپزخانه و کابینت آشپز خانه

بهترین هود برای آشپزخانه

بهترین هود برای آشپزخانه

بهترین هود برای آشپزخانه
همیشه پخت و پز در آشپزخانه گرما، چربی، رطوبت و دود ایجاد می کند. ترکیب اینها ماده چسبناکی است که می تواند کابینت ها و دیوار آشپزخانه را تحت تاثیر قرار دهد. با نصب هود می توان این مشکلات را رفع کرد. مقاله امروز ما به شما کمک می کند تا بهترین هود برای آشپزخانه را انتخاب کنید. با ما در ایرانادکور همراه باشید.

تاریخ مقاله : 1399/04/13

ایرانادکور، نامی درخشان در زمینه طراحی، ساخت، بازسازی و نوسازی کابینت های آشپزخانه، با اجرای پروژه های موفق دکوراسیون داخلی آشپزخانه و دکوراسیون داخلی در شیراز در خدمت شما عزیزان خواهد بود. ما مرجع تخصصی دکوراسیون داخلی در جنوب کشور هستیم.

هود آشپزخانه

راهنمای خرید هود

قبل از خرید هود باید به سایز، اندازه و نوع نصب هود توجه کنید. هود باید حداقل اندازه اجاق گاز و در بهترین حالت 3 اینچ بزرگتر از آن باشد. به طور معمول طول هودهای موجود در بازار ایران 60 ، 80 و 90  می باشد. که باید با توجه به نیاز وکاربرد درست انتخاب شود.

هود آشپزخانه

نصب صحیح هود

حال سوال مهم اینجاست که چطور باید هود را نصب کنید؟ نصب صحیح هود برای کارایی و عملکرد کلی آن بسیار اهمیت دارد. هود می تواند به صورت خارجی نصب شود که برای حذف کامل الودگی ها این روش نصب، پیشنهاد می شود. اگر هود را به صورت داخلی نصب کنید این را در نظر بگیرید که هود در فاصله مناسبی نصب شود که بتواند به طور کامل هوا را به داخل خود جذب کند. خوب است که هر چند ماه یک بار فیلتر هود را تعویض کنید تا بهترین عملکرد را داشته باشد.

هود آشپزخانه

انواع هود آشپزخانه

چهار نوع هود وجود دارد:  هود زیر کابینتی، هود دیواری (هود شومینه ای)، هود جزیره ای،  هود مخفی

مکش هوا در هود ها هم به دو دسته دارای خروجی هوا و بدون خروجی هوا تقسیم می شود که همانطور که مشخص است، کیفیت کارایی هود های دارای خروجی هوا بهتر می باشد. هود هایی که خروجی هوا ندارند از فیلتر زغالی برای جمع آوری بخار و… استفاده می کنند.

هود آشپزخانه

هود زیرکابینتی: همانطور که از اسمشان مشخص است، این نوع از هود ها به زیر کابینت متصل می شوند.

هود دیواری: این هود ها به جای زیر کابینت به دیوار متصل می شوند و ظاهر زیبا تر و مدرن تری دارند.

هود جزیره ای : این هود ها به سقف وصل می شوند. این نوع از هود برای حالتی که شما اجاق گاز جزیره ای نیز دارید بسیار مناسب است.

هود مخفی: این هود ها به صورت مخفی قرار می گیرند به این معنی که در داخل کابینت بالای اجاق گاز تعبیه می شون ودیده نمیشوند.

هود آشپزخانه

ویژگی های مهم برای خرید هود

سنسور دار بودن هود : بعضی از هود ها سنسورهایی دارند که به طور خودکار با توجه به هوای آشپزخانه شروع به کار می کند. این ویژگی فوائد دیگری نیز دارد که بسته به نوع هود متفاوت است.

کنترل دار: بعضی از هود ها کنترل از راه دور دارند که استفاده از هود را راحت تر می کند. ضمناً حتماً در هنگام خرید هود به قدرت موتور و تعداد سرعت موتور نیز دقت کنید.

هود آشپزخانه

مقالات زیر را برای آگاهی بیشتر بخوانید:

enlightenedنصب و اجرای هود آشپزخانه در شیراز

enlightenedمحل نصب اجاق گاز در آشپزخانه

enlightenedبهترین جنس کابینت آشپزخانه

هود آشپزخانه

سخن پایانی ایرانادکور

خوب است بدانید که فیلتر هودهای جدید از جنس آلومینیوم و قابل شستشو با دست و حتی ماشین ظرفشویی است اما فیلتر هودهای قدیمی زیرکابینتی از جنس پشم شیشه بوده که قابل شستشو نیست و باید هر از گاهی تعویض شود. در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر درباره پرفروش ترین هود های موجود در بازار ایران و یا دیزاین کابینت آشپزخانه مدرن به مقالات دیگر سایت مراجعه نمایید و یا با شماره های اعلام شده در سایت برای دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید. ما در ایرانادکور بهترین دکوراسیون آشپزخانه در شیراز و جنوب ایران در به شما ارائه خواهیم داد.

نویسنده : ص.توکلی / عضو تیم تحریریه ایرانادکور

برچسب ها :

هود مخفیهود زیر کابینتیانواع هودهود دیواریبهترین هود

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه