رنگ آمیزی

دیزاین اتاق با رنگ صورتی

دیزاین اتاق با رنگ صورتی

دیزاین اتاق با رنگ صورتی
مبحث رنگ در دکوراسیون همیشه از اهمیت خاصی برخوردار بوده است، ایده های متنوع و خلاقانه بسیاری، برای رنگ آمیزی بخش های مختلف منزل وجود دارد، رنگ اتاق خواب بی شک سهم مهمی در آرامش و داشتن یک خواب رویایی برای ما دارد، یک اتاق خواب صورتی سلیقه بسیاری از افراد است اما دیزاین اتاق با رنگ صورتی می تواند گاهی چالش برانگیز باشد در این نوشتار با ما همراه باشید تا این موضوع را بیشتر بررسی کنیم.

تاریخ مقاله : 1399/04/12

ایرانادکور، مرجع تخصصی دکوراسیون داخلی در جنوب کشور، با آگاهی کامل از انواع سبک‌ها در دکوراسیون داخلی با استفاده از انواع مصالح موجود و در نظر گرفتن خواست و سلیقه شما عزیزان، پیشنهادات بهینه خود را ارائه می دهد تا در کمترین زمان ممکن و با صرف حداقل هزینه به فضای دلخواه خود دست یابید.

دکوراسیون صورتی اتاق

معرفی رنگ صورتی

صورتی که به نوعی از ترکیب قرمز و سفید تشکیل شده است و ته مایه قرمز دارد، از رنگ های خنثی به حساب نمی آید و رنگی آرامش بخش بوده و خشونت و هیجان قرمز را به همراه ندارد. شاید در لحظه اول تصور کنید به کار بردن رنگ صورتی در دیزاین اتاق خواب تنها برای کودکان آن هم با جنسیت دختر مناسب است اما در واقع رنگ صورتی با طیف گسترده ای که دارد می تواند برای همه ی سنین با هر جنسیتی مناسب باشد، با به کار بردن رنگ صورتی (پر رنگ یا کم رنگ) فضای اتاق متفاوت و رمانتیک می شود.

دکوراسیون صورتی اتاق

صورتی را با چه رنگی ترکیب کنیم؟

یک اتاق خواب فانتزی و آرام، که افسردگی در آن جایی ندارد هریه رنگ صورتی به ماست. رنگ صورتی در کنار رنگ های دیگر مانند طوسی، آبی، سفید، سبز و قرمز می تواند بسیار جذاب و زیبا باشد، البته شما نیز می توانید اگر مایل باشید با رنگ های تیره مانند مشکی نیز همراه کنید، و دیزاین ترکیبی زیبا و شیکی را به دست بیاورید. حتی ترکیب صورتی با رنگ نقره ای و طلایی هم می تواند برای اتاق نوجوانان بسیار با شکوه و زیبا باشد.

دکوراسیون صورتی اتاق

انتخاب رنگ صورتی برای اتاق بزرگسالان

شما می توانید از این رنگ زیبا در طراحی داخلی اتاق خواب های دو نفره و بخش های مختلف منزل خود  هم استفاده کنید. صورتی های مات برای اتاق بزرگسالان بسیار مناسب است. رنگ صورتی در انواع طیف های مختلف روشن و تیره وجود دارد. می توانید دیوارهای اتاق خواب را به کمک کاغذ دیواری صورتی یا رنگ ساختمانی صورتی بپوشانید همچنین می توانید رنگ روتختی و پرده و گلدان و تابلو و سایر وسایل را از بین طیف های مختلف این رنگ زیبا انتخاب نمایید.

اتاق صورتی

مقالات زیر را به شما تقدیم کرده ایم :

enlightenedبهترین رنگ برای اتاق خواب کدام است

enlightenedبهترین ترکیب رنگ برای دکوراسیون خانه

enlightenedتم تیره برای اتاق خواب

اتاق صورتی

سخن پایانی ایرانادکور

تصور کنید شما یک نقاشید و اتاق بوم نقاشی شما، رنگ ها دراختیار شما هستند به سلیقه تان رجوع کنید و بوم را رنگ بزنید. اگر نمی خواهید در نقاشی شما رنگ صورتی زیاد به چشم بیاید اما همچنان عاشق این رنگ هستید، می توانید فقط برای زیباسازی لوازم دکوری و پرده اتاق خواب و کوسن از صورتی استفاده کنید. در این راه می توانید از کارشناسان ما در ایرانادکور به عنوان بهترین مجری دکوراسیون داخلی در شیراز و جنوب ایران مشورت بگیرید. چیدمان وسایل اتاق خواب را نیز پیشتر در همین سایت مطرح کرده ایم.

نویسنده : ص.توکلی / عضو تیم تحریریه ایرانادکور

برچسب ها :

اتاق صورتیدکوراسیون صورتیترکیب رنگ صورتیاتاق خواب دو نفره صورتی

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه