آشپزخانه و کابینت آشپز خانه

بهترین جنس کابینت آشپزخانه

بهترین جنس کابینت آشپزخانه

بهترین جنس کابینت آشپزخانه
انتخاب بهترین جنس کابینت آشپزخانه در هر خانه‌ای از دغدغه‌های همیشگی طراحان و کاربران بوده است که با کسب اطلاعات صحیح و کاربردی می‌توان بهترین جواب را برای این مساله داشت.

تاریخ: 1399/3/27

کابینت یک بخش جدانشدنی از دکوراسیون داخلی آشپزخانه هر منزل به حساب می‌آید که در این میان انتخاب بهترین جنس کابینت آشپزخانه نیز می‌تواند تاثیر به سزایی در دکوراسیون داخلی آشپزخانه و زیبایی فضا داشته باشد. ایرانادکور، مرجع معماری و دکوراسیون داخلی در جنوب کشور با داشتن سابقه‌ای درخشان در طراحی دکوراسیون آشپزخانه همواره بهترین خدمات را به شما عزیزان ارائه خواهد کرد.

بهترین جنس کابینت آشپزخانه

کابینت آشپزخانه

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و وارد شدن مواد و مصالح جدید ساختمانی در بازار، انواع مختلفی از کابینت با جنس‌های متنوع و بادوام نیز وارد بازار شده است که هر شخص می‌تواند با توجه به سبک دکوراسیون داخلی منزل خود و بررسی ویژگی‌های هر جنس کابینت به انتخاب بهترین جنس کابینت آشپزخانه بپردازد. آشپزخانه همیشه در طراحی دکوراسیون داخلی به عنوان نقطه عطف خانه در نظر گرفته می‌شود و به همین دلیل دکور آشپزخانه بسیار مهم می‌باشد. کابینت آشپزخانه مهم‌ترین بخش دکور آشپزخانه را تشکیل می‌دهد.

بهترین مدل کابینت آشپزخانه

بهترین جنس کابینت آشپزخانه

در مقالات قبلی با عنوان چه نوع کابینت بهتر است، به بررسی ویژگی‌ها و خصوصیات تعدادی از کابینت‌ها با جنس‌های مختلف پرداختیم. در ادامه این مقاله قصد داریم تا به بررسی مزایا و معایب انواع دیگر کابینت بپردازیم. انتخاب بهترین جنس کابینت آشپزخانه فقط در یک صورت امکان‌پذیر می‌باشد. آن هم در شرایطی که هر شخص با توجه به نیاز خود و بررسی خصوصیات هر جنس مختلف از کابینت، با آگاهی کامل دست به انتخاب بزند. هر جنس مختلف کابینت مانند فلزی، چوبی، ام دی اف یا پی وی سی می‌تواند در بدنه کابینت یا فقط درب‌ها کار شود.

بهترین کابینت آشپزخانه

کابینت ممبران

گاهی اوقات پیش می‌آید که شما زیبایی و نمای کابینت تمام چوب را دوست دارید و ترجیح می‌دهید که از اینچنین طرح و مدلی برای کابینت آشپزخانه خود استفاده کنید، اما تمایل ندارید که به اندازه کابینت‌های تمام چوب هزینه بپردازید و خرج کنید. در این حالت کابینت ممبران بهترین انتخاب برای شما به حساب می‌آید. کابینت ممبران با طرح زیبای چوبی خود و مقاومت و ماندگاری بسیار بالایی که دارد، باعث می‌شود تا جلوه آشپزخانه شما به کلی تغییر کند. کابینت ممبران، کابینتی خاص در آشپزخانه به حساب می‌آید.

کابینت ممبران

کابینت چوبی

چوب همیشه یکی از مصالح محبوب و کاربردی در میان انسان‌ها بوده است و هم‌اکنون نیز از انواع چوب در ساخت کابینت استفاده می‌شود. مزایای بسیار چوب در ساخت کابینت مانند امکان تعمیر و تعویض، استفاده از جلادهنده چوب، لکه گیری و تنواع طرح و رنگ باعث شده است تا کابینت‌های چوبی به سرعت در میان مردم محبوبیت بسیاری پیدا کنند. انواع چوبی که در ساخت کابینت‌های چوبی به کار می‌رود عبارتند از: چوب بلوط، بامبو، کاج، گردو و توس. کابینت چوبی یکی از بهترین جنس کابینت آشپزخانه می‌باشد.

کابینت چوبی

آشپزخانه بخش مهمی در دکوراسیون داخلی منزل به حساب می‌آید و اصلی‌ترین عنصر در آشپزخانه نیز کابینت می‌باشد. انتخاب صحیح و مناسب کابینت برای آشپزخانه می‌تواند زیبایی و جذابیت آشپزخانه را دو چندان کند. از همین رو به شما پیشنهاد می‌کنیم که با دقت به مطالعه مقالات زیر بپردازید.

enlightenedطراحی کابینت آشپزخانه سه بعدی

enlightenedدیزاین کابینت آشپزخانه مدرن

enlightenedایده‌های آشپزخانه مدرن

طرح جذاب کابینت

ایرانادکور، مرجع معماری و دکوراسیون داخلی در جنوب کشور با بهره‌مندی از دانش و تخصص معماران و طراحان حرفه‌ای و همچنین داشتن سابقه‌ای طولانی و درخشان در طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی در شیراز و جنوب کشور تلاش می‌کند تا همواره بهترین و خاص‌ترین خدمات را به شما عزیزان عرضه دهد.

نویسنده: ه. درعلی/ عضو تیم تحریریه ایرانادکور

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه