مصالح ساختمانی

روشویی کابینتی

روشویی کابینتی

روشویی کابینتی
در این مقاله از ایرانادکورقصد داریم کمی به معرفی روشویی‌ کابینتی و انواع سبک‌های طراحی آن صحبت کنیم و نکاتی در خصوص کیفیت روشویی کابینتی خوب و چگونگی خرید یک کابینت روشویی مناسب بیان کنیم. امیدوارم مطالعه این مقاله برای شما عزیزان مفید باشد. با ما همراه باشید.

تاریخ مقاله : 1399/03/27

شاید شما از دسته افرادی هستید که از فضای تکراری سرویس بهداشتی خود خسته و دلزده شده اید و به فکر نو کردن محیط دستشویی هستید با کارشناسان ما در ایرانادکور تماس گرفته و ایده های ناب طراحی داخلی را با توجه به فضای موجود خود دریافت نمایید.

روشویی کابینتی

اهمیت دکوراسیون سرویس بهداشتی

خانواده‌ها و سازندگان مسکن امروزه بسیار بیشتر از قبل به دکوراسیون حمام و دستشویی و سرویس های بهداشتی خانه ها توجه می کنند. شاید اگر شما هم در خانه ای قدیمی تر زندگی می کنید زمان آن رسیده باشد که تغییری در سرویس‌های بهداشتی خانه‌ خود ایجاد کنید. اهمیت و سهم روشویی در نما و زیبایی سرویس بهداشتی انکار ناپذیر است. روشویی کابینتی می‌تواند علاوه بر ظم دهی به فضای دستشویی، نمای کلی سرویس بهداشتی را بسیار زیباتر و مدرن تر جلوه دهد.

روشویی کابینتی

مزایای استفاده از کابینت های روشویی

این نوع از کابینت‌ها با ظاهری مدرن و دکوری، لوله‌های زیر روشویی که مربوط به آب و تأسیسات سرویس بهداشتی است را کاملا می‌پوشانند و در عین حال نقش کمدی را دارند که بسیاری از وسائل را در خود جا می دهند، از برس های تمیز کننده و اسکاچ و دستکش گرفته تا مواد ضدعفونی کننده و هر چیزی که هم اکنون در گوشه و کنار دستشویی شما قرار گرفته و منظره بی نظمی را ایجاد می کند.

 روشویی کابینت دار

تنوع در جنس و طرح روشویی کابینت دار

روشویی‌های کابینت دار در اندازه ها، سبک‌ها، رنگ‌ها و شکل های بسیار متنوع و متعدد تولید می‌شوند. پس شما گزینه‌های بسیاری دارید تا انتخاب کابینت روشویی را با سلیقه خودتان انجام دهید. شما می توانید تم دستشویی و حمام را از نظر رنگ و بافت با بقیه خانه هماهنگ کنید و یا سبکی کاملا مجزا برای آن در نظر بگیرید. هر دوی این روش ها را طراحان حرفه ای انجام می دهند. بنابراین دست شما برای انتخاب طرح و رنگ و سبک باز است.

روشویی کابینتی در شیراز

نکات اصلی موقع خرید روشویی کابینتی

دقت داشته باشید که با توجه به سطح بالای رطوبت در سرویس های بهداشتی و حمام حتما باید کابینتی انتخاب کنید که از متریال های ضد آب مانند پی وی سی ساخته شده باشند. توجه به ارتفاع کابینت و انتخاب روشویی‌ای که برای تمامی اعضای خانواده سهولت و راحتی را به همراه داشته باشد هم بسیار ضروری است. اگر خانواده ای قد بلند هستید نباید از کابینت های کوتاه استفاده کنید که برای شستشوی دست مجبور باشید خم شوید و برعکس.

کابینت مدرن

نکته اصلی دیگر توجه به جنس لوازم بکار رفته در قسمت های لولا و دستگیره و .. است. روشویی کابینتی باید کلاف بندی مناسب و محکم داشته باشد، از ورق و مواد اولیه‌ مناسب و با قوام ساخته شده باشد و نهایتاً روشویی کابینتی از یراق آلات مناسب جهت نصب، برخودار باشد.مقالات زیر را برای اطلاعات بیشتر بخوانید :

enlightenedاز کدام روشویی استفاده کنیم

enlightenedروشویی سنگی در شیراز

enlightenedآموزش نصب روشویی

کابینت روشویی

سخن پایانی ایرانادکور

روشویی‌های کابینتی در سبک‌های بسیاری در بازار ارائه می شوند شما به هر فروشگاه لوازم بهداشتی که سر بزنید چندین طرح و سبک از این نوع روشویی رو خواهید یافت و این کمی گیج کننده است. شاید بتوان سبک‌های ساده، مدرن، سلطنتی و کابینت‌های طرح چوب را از پر طرفدارترین طراحی‌ها در بازار ایران دانست. اما شما با گستره‌ی وسیعی از طرح و رنگ روبرو هستید و انتخاب سخت می شود. اینجاست که تیم طراحی دکوراسیون داخلی ما در ایرانادکور به یاری شما می آید تا بهترین ها را باتوجه به سبک خانه شما، کاربرد روشویی ، سایز مورد نیاز و مهم تر از همه اهمیت دادن به سلیقه تان برایتان برگزیند. ما مجری بهترین طرح های دکوراسیون داخلی در شیراز هستیم.

نویسنده : ص.توکلی / عضو تیم تحریریه ایرانادکور 

برچسب ها :

کابینت روشوییبهترین روشویی کابینتیروشوییبهترین نوع روشویی

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه