دکوراسیون

اجرای سقف کاذب در دفتر کار

اجرای سقف کاذب در دفتر کار

اجرای سقف کاذب در دفتر کار
محل کار جایی است که بیشترین ساعات روز خود را در آن می گذرانیم، همه ما وسواس زیادی بروی انتخاب مبلمان، لوازم دکوری و کاربردی، نوع کفپوش و رنگ دیوارهای محل کار داریم اما اگر همین تفکر را در مورد سقف نیز داشتیم شرایط بسیار عالی می شود.

تاریخ مقاله : 1399/02/30

گروه معماری، طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی ایرانادکور با 9 سال سابقه اجرا متشکل از معماران توانمند و تیم اجرایی با تجربه  که پروسه اجرای پروژه ها را طبق به روزترین متدها و استانداردها انجام داده  و طراحی پروژه های دکوراسیون داخلی را با هر نوع کاربری و سلیقه کارفرمایان محترم به فنی ترین صورت ممکن با بهره گیری از نرم افزار های معماری و در نظر گرفتن سهولت اجرا و هزینه تمام شده پروژه به انجام می رساند. اجرای انواع روش های نورپردازی و نور مخفی از جمله فعالیت های کارشناسان ما در این مجموعه است.

سقف کاذب دفتر کار

اجرای سقف کاذب در دفتر کار

از سقف های کاذب موجود، مدل کناف سقف یکی از ایده های عالی و بسیار زیبا برای تزیین سقف در محل کار است. اگر توجه بیشتری به سقف محل کارتان داشته باشید، شاید نیاز نباشد برای دکوراسیون داخلی هزینه و وقت بسیار صرف کنید. همواره به سقف باید بعنوان یک عنصر مهم در دکوراسیونی اهمیت داده شود، سقف به اتاق کار جلوه ای رسمی تر می دهد. بسیاری از دفتر کارها سقفی ساده و بدون هیچگونه تزیین دارند.

سقف کاذب دفتر کار

گاهی می توان برای محل کار از سقف کاذب کناف و گاهی هم از سقف کاذب پی وی سی استفاده کرد. سقف های کاذب که در طرح ها و شکل های بسیار متنوع و زیبا تولید می شوند هم می توانند در سبک های مدرن با طرح هایی شامل خطوط صاف و گوشه دار مانند مستطیل بکار روند و هم در سبک کلاسیک با اشکال منحنی مانند دایره و تزیینات بیشتر استفاده شوند.

سقف کاذب دفتر کار

طراحی سقف در دفترکار

طراحی دکوراسیون دفتر کار باید به گونه ای باشد که تصویر ذهنی مراجعه کنندگان از محیط های کسل کننده و خشک را تغییر دهد. سادگی بیش از حد که به چشم نیاید و طراحی داخلی باشکوه و شلوغ در طراحی داخلی دفتر کار مناسب نیستند. بهترین گزینه برای دکوراسیون اداری خصوصا برای سقف، بکار بردن متریال های جدید همچون سقف های کاذب محسوب می شود. همچنین نورپردازی، در سقف های کاذب دفتر کار می تواند جلوه زیبایی به این مکان ببخشد.

سقف دفتر کار

سقف کاذب کشسان

سقف کشسان هم از انواع سقف کاذب است که قابلیت نورپردازی از پشت کار یا بر روی کار را داراست. نورپردازی های زیبا و کم مصرف احساس آرامش و لذت در محل کار را خواهد داشت. از مزایای سقف کشسان در دفتر کار و محیط های اداری قابلیت چاپ بر روی این سقف هاست. می توانید تصاویر مرتبط با کار و تجارت خود همچون لوگوی شرکت را بر روی سقف و دیوار پوش کشسان سفارش دهید. چاپ بر روی سقف به وسیله پیشرفته ترین دستگاه های چاپ UV صورت می گیرد و کیفیت و وضوح بسیار بالایی دارد.

سقف دفتر کار

مقالات زیر هم به شما کمک خواهند کرد :

enlightenedاجرای سقف کاذب در شیراز

enlightenedکارایی سقف کاذب چیست

enlightenedطرح جدید کناف

سقف کاذب دفتر کار

سخن پایانی ایرانادکور

از نظر کارشناسان ما در ایرانادکور، در شرکت های دولتی و خصوصی، برای سقف کاذب و طرح خاص روی سقف، کناف حرف اول را می زند. اگر قصد اجرای کناف برای سقف کاذب این محیط ها را دارید، با ما به عنوان بهترین مجری کناف در شیراز و جنوب ایران در تماس باشید. ما هر مدل سقف کاذب کناف را برای محل کارتان که برای محل کارتان مناسب و زیبا باشد را اجرا خواهیم کرد.

نویسنده : ص.توکلی / عضو تیم تحریریه ایرانادکور

برچسب ها :

سقف کاذر دفتر کاردکوراسیون اداریدکور سقفکناف سقفکناف محل کار

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه