دکوراسیون

دکوراسیون مدرن ایتالیایی چیست ؟

دکوراسیون مدرن ایتالیایی چیست ؟

دکوراسیون مدرن ایتالیایی چیست ؟
سبک های زیادی از دکوراسیون اروپایی وارد ایران شده است که در بین تمام طرح‌ها، دکوراسیون داخلی ایتالیایی توجه عده زیادی را به خود جلب کرده است. خصوصیات و ویژگی‌های خاص سبک دکوراسیون ایتالیایی با سلیقه ما ایرانی ها بسیار هماهنگ است. با ما همراه باشید تا این سبک دکوراسیون را بررسی کنیم.

تاریخ مقاله : 1399/02/15

ایرانادکور، مجری تخصصی معماری و دکوراسیون داخلی در جنوب کشور با بهره‌گیری از دانش و تخصص معماران و طراحان حرفه‌ای همواره آماده ارائه بهترین خدمات در دکوراسیون سالن پذیرایی بزرگ و کوچک به شما عزیزان است.

دکوراسیون ایتالیایی

دکوراسیون ایتالیایی، دکوراسیون ثروتمندان

به جرات می توان گفت که دکوراسیون ایتالیایی جزو تجملاتی‌ترین و اشرافی‌ترین سبک های دکوراسیون به شمار می‌آید. ظرافت اعجاب انگیز و توجه به جزییات بسیار در این سبک خارق العاده است. هارمونی رنگ‌ها با یکدیگر، استقاده از وسایل آنتیک در این نوع چیدمان بسیار به چشم می آید، دکوراسیون ایتالیایی با جزییات و پیچیدگی های بسیارش خاص و بی‌نظیر است. در این سبک از دکوراسیون داخلی از وسایل لوکس و قیمتی و حتی عتیقه به طور افراطی استفاده می‌شود، این دکوراسیون به نحوی مربوط به ثروتمندان است که می خواهند ارزشمندترین و اعیانی‌ترین دکوراسیون را اجرا کنند. تک تک اجزای این دکوراسیون گران قیمت و خاص هستند.

دکوراسیون ایتالیایی

ویژگی های دکوراسیون ایتالیایی

ایتالیایی های قدیم طرز تفکر و روحیه تجمل گرایانه بسیاری داشتند و در واقع  دکوراسیون ایتالیایی هم نشان دهنده سلیقه، و خواست همین تجمل گرایی آن هاست. از خصوصیات سبک ایتالیایی؛ استفاده از پارچه‌های نفیس و اعلا برای پرده‌ها و مبلمان، آویختن لوسترهای بزرگ با طرح‌های براق و جذاب که شمع‌ دان های بزرگ دورتادور آن است، تابلو فرش‌های قیمتی و خاص، استفاده از وسایل طلا کاری شده، نقره اندود شده است. چوب بری های بسیار ظریف و شیک با چوب های بسیار مرغوب و براق این سبک را چشم نواز می کند. این سبک سرشار از نقش و نگار است و ظاهری ساده و خلوت را شامل نمی شود. ظاهر کلی سبک، قدیمی و پر از نقش و نگار و جرییات است. سبک شناسی مبلمان را پیشتر در همین سایت بررسی کرده ایم.

دیزاین ایتالیایی در منزل

دکوراسیون ایتالیایی سبکی جذاب و خیره کننده!

هنر و سلیقه ایتالیایی‌ها در معماری شهرت جهانی دارد. برترین دانشکده های معماری جهان در ایتالیا است. پس طبیعی است که دکوراسیونی دقیق و منسجم در عین شگرفی و زیبایی را خلق کنند. ستون‌های سنگی محکم به شکل استوانه پر از طرح‌ها و کنده کاری‌های عجیب و خیره کننده از جذابیت های این سبک از معماری است. برای کف پوش از سنگ‌های گران قیمتی چون مرمرین استفاده می شود. سقف هم ساختاری گنبدی دارد و به شکوه و عظمت خانه می افزاید. پنجره‌هایی با ابعاد بزرگ که قاب‌هایی کنده کاری شده و عجیب و زیبا دارند، خانه‌ها را جذاب و بی‌‍‌نقص می کند.مقالات زیر را هم مطالعه کنید :

enlightenedدکوراسیون اروپایی

enlightenedسبک‌شناسی در دکوراسیون داخلی

enlightenedسبک روستیک ، سبکی به زیبایی طبیعت

دکور ایتالیایی

سخن پایانی ایرانادکور

واضح است که برای دکور کردن خانه به سبک ایتالیایی، شما باید هزینه زیادی را متمل شوید وگرنه دکوراسیون ناقصی را خواهید داشت پس در این راه باید از نظر کارشناسانی که در زمینه طراحی و دکوراسیون تخصص داشته و ماهر هستند، بهره ببرید تا دکوراسیون منزل شما آنطور که در تصورتان است پیش رود و هزینه اضافه ای در این میان هدر نرود و دوباره کاری نشود.

ما در ایرانادکور در کنارتان هستیم تا انواع سبک ها در دکوراسیون داخلی منزل را برای شما اجرا کنیم. تیم دکوراسیون داخلی ما شامل افراد تحصیل کرده و به روز و با تجربه است که می توانند هر سبکی از دکوراسیون را به بهترین وجه ممکن اجرا کنند. با ما از طریق شماره های اعلام شده در سایت در تماس باشید و مشاوره رایگان دریافت کنید.

نویسنده : ص.توکلی / عضو تیم تحریریه ایرانادکور 

برچسب ها :

دیزاین ایتالیاییدکوراسین ایتالیاییدکوراسیون سبک ایتالیاییمعماری ایتالیایی

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه