دکوراسیون

دکوراسیون فروشگاه لوازم خانگی

دکوراسیون فروشگاه لوازم خانگی

دکوراسیون فروشگاه لوازم خانگی
با حضور برندهای بزرگ دنیا در زمینه لوازم خانگی، امروزه این فروشگاه ها، داری دیزاین های خاص و متمایزی هستند. بویژه که این برندها در شهرهای بزرگ و مهم دنیا دارای شعب متفاوت هستند و بواسطه حساسیتشان بر مقوله برند سازی، دکوراسیون خاص خود را طلب می کنند. در این نوشتار قصد بررسی دکوراسیون فروشگاه لوازم خانگی را داریم با ما در ایرانادکور همراه باشید.

ایرانادکور، اولین طراح دکوراسیون فروشگاهی در شیراز و جنوب کشور، بهترین و موفق ترین پروژه های دکوراسیون فروشگاه ها و مراکز تجاری را در جنوب کشور ارائه می دهد. اصول بازسازی مغازه را از کارشناسان مجرب ما بخواهید.

enlightened در مقاله دیگری در همین سایت می توانید طراحی دکور مغازه در شیراز را بخوانید که در آن با اصول کامل طراحی دکور انواع مغازه ها ، نورپردازی ، سیرکولاسیون ، انتخاب بهترین چیدمان و بسیاری موارد جذاب دیگر آشنا می شوید.

برند سازی در عرصه لوازم خانگی

برندهای تجاری بزرگ، در هر زمینه ای که فعالیت می کنند، قطعا برای شعب خود در تمامی نقاط دنیا، از طراحی و دیزاینی از پیش تعیین شده و یونیک پیروی می کنند. طراحی تیپ و یکتا، برای یک برند، باعث ایجاد یک شخصیت واحد و مشخص می گردد. هدف از ایجاد این ظاهر مشابه در تمام شعب یک برند، این است که بتوان با یک نگاه به فروشگاه بتوان فهمید که این فضا متعلق به چه برندی است. همچنین این طراحی واحد سبب کاهش هزینه های طراحی می شود و به طریقی شناسنامه آن برند است.

دکوراسیون لوازم خانگی

برندهای بزرگ و مطرح صنعت لوازم خانگی دنیا نظیر سامسونگ، ال جی، وستینگ هاوس، زیمنس و …  تجهیزات آشپزخانه نظیر یخچال، فریزر، فر، اجاق گاز و همچنین وسایل کوچکتری مانند لوازم صوتی و تصویری و تجهیزات الکترونیکی مربوط به منزل مسکونی و خصوصا آشپزخانه را تولید می کنند. مثلاً برند سامسونگ در زمینه وسایل الکتریکی و الکترونیکی نظیر یخچال و تلویزیون فعالیت می کند و در تمام شعباتش در سراسر دنیا از نمایندگان می خواهد تم رنگی آبی و سفید این برند را رعایت کنند.

دکوراسیون لوازم خانگی

طراحی فروشگاه لوازم خانگی

اگر به عنوان یک طراح می خواهید یه فروشگاه لوازم خانگی را دکور کنید باید بتوانید اصول چیدمان محصولات، نورپردازی، رنگ های مورد نظر، ویترین ها، قفسه بندی ها و بخش های خاصی برای ارائه محصولات ویژه، را در فضای معمولا بزرگ این فروشگاه ها را در نظر گرفته و به تمام آن ها اهمیت دهید. امروزه این طراحی بر اساس سبک های مدرن و صنعتی صورت گرفته و ترکیب این دو سبک، پرکاربرد بسیاری دارد و مورد اقبال جامعه طراح و کارفرما می باشد.

دیزاین لوازم خانگی

نکاتی در خصوص طراحی دکوراسیون لوازم خانگی

الف ) بیشتر لوازم خانگی به رنگ های سفید، سیلور ( نقره ای)، مشکی هستند. بهتر است در چیدمان از این ترکیب رنگی بهره ببریم. معمولا خوب است که این سه رتگ را در ترکیبی متعادل در کنار هم استفاده کنید. مثلا اگر یک لباسشویی سیلور را می گذارید در کنار آن یک دستگاه سفید و سپس یک دستگاه مشکی هم قرار دهید.

ب) در فروشگاه لواز خانگی بهتر است از نور ها و لوازم روشنایی قوی و پر انرژی استفاده کنید. مخصوصا اگر محصولات شما تزئینی و کادویی باشند. تا از بیرون مغازه هم دید خوبی داشته باشند.

ج) تلویزیون یکی از دستگاه های مفید در اینگونه فروشگاه هاست چرا که می توانید چند تلویزیون با کیفیت تصویر بالا را در پشت ویترین قرار داده و با پخش ویدیو های با کیفیت خریداران را به داخل فراخوانید و توجه آن ها را جلب کنید.

دکوراسیون لوازم خانگی

د) پوستر های تبلیغاتی و کاتالوگ های زیبا در پشت ویترین و بر در و دیوار مغازه، میتواند تأثیر مثبتی بر روی نظر مشتریان داشته باشد.

ه) برای بررسی کاتالوگ محصولات خوب است محلی برای نشستن و ورق زدن کاتالوگ ها در نظر بگیرید این مبلمان می تواند مقابل میز مدیر فروشگاه باشد و در همانجا میزی جهت برداشتن کاتالوگ ها در نظر گرفته شود تا شنیدن توضیحات فنی محصولات در فضایی راحت و خوشایند صوت پذیرد.

دکور لوازم خانگی

سخن پایانی ایرانادکور

پیشنهاد می کنیم به مشتریان اجازه دهید تا راحت به اجناس مغازه دست بزنند درب یخچال ها را خودشان باز کنند و آنها را با رفتار و نگاه و یا کمک کردن، از این کار منع نکنید. لمس محصولات یکی از نکاتی است که میتواند به فروش بیشتر کمک کند. تلاش کردیم در این مقاله به نکات مهم در دکوراسیون فروشگاه لوازم خانگی بپردازیم. در صورت نیاز به دریافت مشاوره رایگان با ما از طریق شماره های اعلام شده در سایت تماس بگیرید و صفحه اینستاگرام ما که حاوی نکات به روز و آموزش های دکوراسیون داخلی است را دنبال و به دوستان خود معرفی نمایید. بهترین اجرای دکوراسیون داخلی فروشگاهی در شیراز و جنوب ایران را به مشتریان عزیزی چون شما ارائه خواهیم داد.

enlightened توصیه می کنیم مقاله دکوراسیون فروشگاهی در شیراز از طراحی تا اجرا را نیز بخوانید و نکات و اطلاعات بسیار مهم و جالبی در این زمینه را کسب کنید.

نویسنده : ص.توکلی / عضو تیم تحریریه ایرانادکور

برچسب ها :

اجرای دکور مغازه شیرازدکوراسیون داخلی مغازه شیرازدکوراسیون فروشگاهیدکوراسیون سوپرمارکتطراحی داخلی مغازه

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه