دکوراسیون

دکورمغازه پوشاک بچه

دکورمغازه پوشاک بچه

دکورمغازه پوشاک بچه
برای داشتن زیباترین دکوراسیون پوشاک بچگانه باید با دقت و ظرافت خاصی بتوانید ترکیبی از رنگ ها، نور ها و المان های کودکانه ایجاد کنید. گرچه مخاطب شما و خریداران مغازه بزرگسالان هستند اما در واقع شما باید از تم های کودکانه در دکوراسیون فروشگاهی که مربوط به بچه هاست بهره ببرید تا توجه والدین و کودکان را جلب کنید. در ادامه این موضوع را بیشتر بررسی خواهیم کرد.

تاریخ مقاله : 1399/02/06

آیا تا به حال اندیشیده اید که دکوراسیون یک مغازه تا چه اندازه با میزان فروش در آن ارتباط دارد؟ این قانون برای دکوراسیون مغازه لباس بچه نیز صادق است. ایرانادکور، مرجع معماری و دکوراسیون داخلی با داشتن سابقه‌ای درخشان در طراحی و اجرای دکوراسیون مغازه همواره بهترین‌ها را برای شما عزیزان به ارمغان می‌آورد. خلاقیت و تفکر خلاق در معماری سرلوحه ما در ایرانادکور است.

enlightened در مقاله دیگری در همین سایت می توانید طراحی دکور مغازه در شیراز را بخوانید که در آن با اصول کامل طراحی دکور انواع مغازه ها ، نورپردازی ، سیرکولاسیون ، انتخاب بهترین چیدمان و بسیاری موارد جذاب دیگر آشنا می شوید.

دکوراسیون مغازه لباس بچه

نکاتی مهم برای دکوراسیون مغازه لباس بچگانه

استفاده از رنگ های شاد و موارد مرتبط با دنیای کودکان

تمرکز زیاد بر افزایش جذابیت ویترین فروشگاه

فضاها، قفسه ها، رگال ها و طبقات متعدد

دسترسی آسان با قرار دادن کالاها در جاهایی که براحتی بتوان دید

بالا بودن کیفیت کالاهایی که برای ویترین و قفسه ها انتخاب می کنیم

تفکیک نمودن لباس ها و لوازم بچگانه بر اساس جنسیت

تفکیک بر اساس رنگ، فصل و نوع کاربرد

دکوراسیون مغازه لباس بچه

چند پیشنهاد برای داشتن مغازه لباس کودکانه

از نقاشی های زیبای کودکانه بر روی شیشه بهره ببرید. برای دکور ویترین از عناصر مرتبط با کارتون های مورد علاقه کودکان و وسایل و اسباب بازی های جذاب آن ها استفاده کنید. می توانید بسته به لباس ها تعدادی از وسایل و لباس ها را با هم ست کنید تا جذابیت بیشتری را ایجاد نماید. برای مثال لباس و کفش های همرنگ را با هم تن مانکن کنبد یا در کنار هم در معرض نمایش قرار دهید. حتی گاه می توانید اسباب بازی های همرنگ لباس ها را در کنار آن ها بچینید.

اسباب بازی ها می توانند فروشی نباشند و صرفا جهت تزیین بکار روند. تکنیک های نورپردازی را می توان در فروشگاه لباس کودک به خوبی استفاده کرد، ریسه های نور بر روی لباس های نوزاد فضای ظریفی خلق می کند که بسیار جالب است.

دکوراسیون مغازه لباس بچه

اتاق پرو در دکوراسیون مغازه لباس بچه

اتاق‌های پرو در فضای پشتی فروشگاه قرار دارد. این فضا به‌گونه‌ای طراحی شده که هر کودکی وارد فروشگاه می‌شود را تحت تاثیر قرار می‌دهد. اتاق پرو موضوع مهمی در فروشگاه لباس کودک است. اتاق پرو باید مطابق میل کودک باشد می توان مانیتوری در آن گذاشت و کارتون پحش کرد تا والدین راحت تر لباس را بر تن بچه بپوشانند. مثالی دیگر اتاق پرو های چوبی با طرح خانه است که برای کودکان بسیار خاص و هیجان انگیز است.

دکوراسیون مغازه لباس بچه

ایجاد محیط شاد برای کودکان، همراه با‌تجربه خرید راحت برای مشتریان هدف اصلی ما در طراحی مغازه لباس کودک است. یک‌محیط خوشایندو زیبا مزیت اصلی طراحی فروشگاه است، ضمن اینکه دکوراسیون شما باید آنقدر انعطاف‌پذیر باشد که هر نوع لباس و کفش و وسیله ای را بتوان در آن به زیبایی جای داد. قفسه بندی ها باید آنقدر جادار و منعطف باشند که براحتی بتوان آن ها را جا به جا کرد و یا بزرگ و کوچک نمود. البته تمام این موارد در تخصص یک فرد حرفه ای دکوراتور است.

دیزاین مغازه لباس بچه

سخن پایان ایرانادکور

ایرانادکور با احترام و توجه به سلیقه و ایده های شخصی صاحبان کسب و کار، پس از نیاز سنجی و تعیین ملزومات لازم، ایده هایی را پیشنهاد می دهد که می توانید برای طراحی دکوراسیون مغازه خود از آن ها بهره مند گردید.  این نیاز سنجی به گونه ای انجام می شود که ابتدا ما کم و کاستی ها و نواقص فعلی دکوراسیون شما را از دید مشتریان بررسی خواهیم کرد و سپس با ارائه نظریاتی حرفه ای سعی در رفع آن ها و ارائه پیشنهادات اجرایی و کارشناسانه خواهیم داشت. بهترین اجرای دکوراسیون فروشگاهی در شیراز و جنوب ایران را از ما بخواهید.

enlightened توصیه می کنیم مقاله دکوراسیون فروشگاهی در شیراز از طراحی تا اجرا را نیز بخوانید و نکات و اطلاعات بسیار مهم و جالبی در این زمینه را کسب کنید.

نویسنده : ص.توکلی / عضو تحریریه ایرانادکور

برچسب ها :

اجرای دکور مغازه شیرازدکوراسیون داخلی مغازه شیرازدکوراسیون فروشگاهیدکوراسیون سوپرمارکتطراحی داخلی مغازه

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه