دکوراسیون

دکوراسیون نانوایی

دکوراسیون نانوایی

دکوراسیون نانوایی
لوکس بودن وقتی به همه جای زندگی سر می زند، نوبت به نان هم می رسد این روزها در سراسر دنیا نانوایی هایی با طراحی های خاص به چشم می خورد که هر روزه در حال افزایش هستند. در این نوشتار می خواهیم دکوراسیون نانوایی را بررسی کنیم با ما همراه باشید.

طراحی دکور مغازه، یکی از فعالیت های ما در ایرانادکور است، اگر به تازگی در حال راه اندازی مغازه ای هستید یا قصد تغییر دکوراسیون یا بازسازی فروشگاه خود را دارید می توانید با کارشناسان خبره ما مشورت کنید.

enlightened در مقاله دیگری در همین سایت می توانید طراحی دکور مغازه در شیراز را بخوانید که در آن با اصول کامل طراحی دکور انواع مغازه ها ، نورپردازی ، سیرکولاسیون ، انتخاب بهترین چیدمان و بسیاری موارد جذاب دیگر آشنا می شوید.

دکوراسیون نانوایی

اهمیت نانوایی و دکوراسیون آن

آیا چیزی لازم تر از نان در زندگی دارید؟ این روزها  نانوایی ها با گذشته متفاوت شده اند، می توان گفت به جای نانوایی می توان از عبارت فروشگاه نان استفاده کرد. خصوصا در شهر های بزرگ فروشگاه های نان مدرن و شیکی دیده می شوند خصوصا در شاخه نان فانتری فروشگاه هایی پیشرفته و مدرن تاسیس شده اند که دارای قفسه بندی و دکوراسیون خاص و زیبایی هستند. علاوه بر کیفیت نان دکوراسیون نانوایی هم می تواند مشتری جذب کند و یا مشتریان شما را دائمی کند. در این صورت است که می توانید در رقابت باقی بمانید و یا از رقبایتان پیشی بگیرید. انواع نان ها، کلوچه ها و شیرینی ها با طعم  و عطرهای سنتی و جدید را می توانید در فروشگاهی شیک عرضه کنید.

دکور نانوایی

نانوایی، مکانی خاص در زندگی ما ایرانیان

ما ایرانیان برای نان حرمت خاصی را در ذهن داریم بسیاری از ما نان را برکت زندگی می دانیم ، بنابراین لازم است توجه خاصی به این فضا شود. اولین نکته و با اهمیت ترین آن رعایت نکات بهداشتی در تهیه و توزیع نان است. بهداشت میز ها، لباس ها، وسایل و … . که می توان در طراحی داخلی نانوایی این نکته را در نظر گرفت. اگر نان فانتزی و کلوچه ارائه می دهید ویترین ها و قفسه های مختلف، را برای نمایش آن ها می توانید اختصاص دهید. در این خصوص قفسه های شیشه ای حس پاکیزگی و نظافت را بهتر القا می کند.

دکور نانوایی مدرن

انتخاب تم رنگی برای نانوایی

نان، از دل طبیعت از خوشه های طلایی گندم بدست می آید،به کار بردن رنگ های گرم و خصوصا رنگ هایی که به طبیعت نان و غلات نزدیک تر هستند، می تواند فروشگاه نانوایی شما را به مکانی جذاب و با صفا بدل کند. رنگ های کرم، قهوه ای، بژ، طلایی در ترکیب با سفید و یا سبز و زرد روشن می تواند تم رنگی مناسبی برای نانوایی باشد. همچنین می توانید از تابلو هایی که عکس نان های مختلف را در خود دارد بر روی دیوار ها استفاده نمایید. در این کار خلاق باشید. می توانید از نان های فروشگاه خودتان عکس هنری تهیه کنید و یا عکس نان در کنار بقیه مواد غذایی که با نان خورده می شود بهره ببرید.

دکور نان فانتزی

یک ایده خوب برای نانوایی های مدرن

یکی از ویژگی های فروشگاه های نان و شیرینی در سرتاسر دنیا، این است که مشتریان می توانند در همان امکان نان و شیرینی را سرو کرد و با نوشیدنی خورد. این می تواند ایده ای خاص برای فروشگاه های نان و شیرینی مدرن باشد. این موضوع در واقع به معنای داشتن یک کافه شاپ کوچک در کنار فروش نان است.  محصول است. حتی می توان در فروشگاه هایی که فقط نان ارائه می دهند به فروش نان و پنیر و نان و هر چیز خوشمزه دیگری اقدام کرد.

دکور نانوایی

سخن پایان ایرانادکور

ما در ایرانادکور، با در دست داشتن تجربه، علم و هنر دکوراسیون و شناخت اصول طراحی دکور مغازه در خدمت شما عزیزان هستیم. ارائه  ایده برای اجرای دکوراسیون نانوایی شما بر عهده ماست، پس همین امروز شماره های ما را از سایت برداشته و با کارشناسان ما تماس بگیرید تا در خصوص اجرای بهترین دکوراسیون فروشگاهی در شیراز و جنوب ایران مشاوره رایگان دریافت کنید. یادتان باشد هزینه کردن برای دکوراسیون، سرمایه گذاری است. پس در شغل خود سرمایه گذاری کنید تا موفق تر از پیش باشید. صفحه اینستاگرام ما را به دوستان خود معرفی کنید. @iranadecor .

enlightened توصیه می کنیم مقاله دکوراسیون فروشگاهی در شیراز از طراحی تا اجرا را نیز بخوانید و نکات و اطلاعات بسیار مهم و جالبی در این زمینه را کسب کنید.

نویسنده : ص.توکلی / عضو تیم تحریریه ایرانادکور

برچسب ها :

اجرای دکور مغازه شیرازدکوراسیون داخلی مغازه شیرازدکوراسیون فروشگاهیدکوراسیون سوپرمارکتطراحی داخلی مغازه

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه