دکوراسیون

دکوراسیون مغازه املاک

دکوراسیون مغازه املاک

دکوراسیون مغازه املاک
طراحی داخلی دفتر مشاور املاک به دلیل حساسیت شغلی این کار دارای اهمیت ویژه ای می باشد. و بایستی به عنوان یک فضای تخصصی به آن نگاه کرد. در این نوشتار در تلاشیم نکاتی کاربردی در طراحی و دکوراسیون مغازه املاک را با شما مرور کنیم. با ما همراه باشید.

تاریخ مقاله : 1399/01/27

محیط کار ممکن است با تقسیم شدن به چند فضای متعدد، دکوراسیونی بهتر و کاربردی‌تر پیدا کنند. ممکن است تغییری در دکوراسیون کار را روان تر و آسان تر برای مشتری پیش ببرد. ایرانادکور، مرجع تخصصی معماری و دکوراسیون داخلی در جنوب کشور با داشتن سابقه‌ای درخشان در طراحی و اجرای محیط اداری و دفتر کار و مغازه ها همواره بهترین‌ها را برای شما رقم می‌زند. از طراحی دکوراسیون اداری لاکچری گرفته تا دفاتر کار تک نفره بهترین ها را برای شما اجرا خواهیم کرد.

enlightened اگر می خواهید شخصاً طراحی فروشگاه یا واحد تجاری خود را به عهده بگیرید و تمام مراحل را با اصول و استانداردهای دکوراسیون داخلی پیش ببرید ، توصیه می کنیم مقاله  طراحی دکور مغازه در شیراز را بخوانید و مطالب جالب و مفیدی را دریافت کنید.

دکور املاک

ملزومات طراحی دفتر املاک

لازمه دکوراسیون موفق بنگاه املاک، ایجاد حس اعتماد را در مراجه کننده هاست. به کار بردن نورپردازی و رنگ مناسب از خصوصیات مهم طراحی بنگاه معاملات ملکی است. در طراحی داخلی دفاتر املاک قرار دادن یک فضای صمیمی برای نشستن دور هم ضروری است چرا که برای عقد قرارداد گپ و گفت و بحث های زیادی مطرح می شود که نیازمند فضایی است که طرفین بتوانند دور هم بنشینن و براحتی مذاکره کنند.

دکور املاک

اجزاء دفتر مشاوره املاک

دکوراسیون مغازه املاک همیشه دارای دو بعد مجزاست: بعد کلی و بعد جزیی

بعد کلی: منظور طراحی کلی فضا از ابتدای ورود مراجعه کننده تا محیط های عمومی بنگاه است. بخش ورودی اهمیت خاص دارد. و طراحی صحیح رغبت آنها برای ورود به دفتر را افزایش دهد. انتخاب متریال های مناسب و اقتصادی به برگزاری بهتر جلسات خصوصی و جمعی کمک می کند. از مهم ترین نیازهای طراحی دفتر املاک نظم و پرهیز از شلوغ کاری است نظم و خلوتی به افراد آارمش و اطمینان می دهد. پس تلاش نکنید بر همه در و دیوار ها عکس و پوستر و لوازم تزیینی بزنید و آویزان کنید.

دکور املاک

بعد جزئی: طراحی جزئی دفتر شامل زیباسازی و تزیین نهایی می باشد. انتخاب رنگ یکی از عوامل اصلی طراحی فضای مشاور املاک می باشد. رنگ چین فضایی می بایست ملایم بوده و حس آرامش و اعتماد را در مراجعه کننده ایجاد کند. رنگ های ملیح و ساده و ملایم، انتخاب های خوبی هستند همچنین رسمی بودن و مات بودن رنگ از الزامات طراحی فضای مشاور املاک به شمار می رود. توصیه ما استفاده از کفپوش موکت در کف بنگاه است چراکه موکت حس خانه و گرم و نرم بودن را تداعی می کند.همچنین انتخاب مناسب مبلمان هم برای جذب و راحتی مشتری بسیار تعیین کننده است.

دکوراسیون مغازه املاک

گسترش نور طبیعی در دفتر املاک

نور طبیعی همیشه بهترین نور برای فضای کار است اما اگر از آن محروم هستید می توانید با نورپردازی اصولی نور را در مغازه املاک خود بگسترانید. استفاده از پارتیشن بندی دفتر کار در این فضا می تواند کار تفکیک و جلوگیری از جداسازی دمایی و نوری را به خوبی انجام دهد. به کارگیری آینه هم در دکوراسیون مغازه املاک کمک می‌کند تا فضاهای نسبتا کوچک بزرگتر و دلباز تر جلوه کنند. آینه به ایجاد حس حضور در فضایی راحت و بزرگ کمک می‌کند.

دکوراسیون املاک

بهره بردن از گلدان های طبیعی

گل های طبیعی حس نشاط و سرزندگی را القا می کنند و به بهبود و بالا بردن عملکرد کارکنان هم یاری می رسانند. ایجاد محیطی فرح بخش و شاد قطعا بر روحیه پرسنل تاثیر مثبت دارد و همین روحیه باعث ایجاد صبوری و حوصله برای برقراری ارتباط موثر با مشتری خواهد داشت. گل های آپارتمانی بزرگ و کوچک را می تواند در محیط بنگاه املاک به کار برد و به آن حس زندگی بخشد.

طراحی دفتر املاک

سخن پایان ایرانادکور

اگر بنگاه املاک دارید و می خواهید محیط آن را سازماندهی کنید و یا اگر می خواهید تازی در این مسیر قدم بردارید، ما در کنار شماییم تا برترین و تخصصی ترین ایده ها را مناسب با شغل شما ارائه دهیم. پروژه های موفق اجرا شده توسط تیم ما در ایرانادکور گویای همیشه رضایتمندی مشتری را به دنبال داشته ست. بهترین اجرای دکوراسیون تجاری در شیراز و جنوب کشور را می توانید با خیال راحت به ما بسپارید. کافیست با شماره های ما در تماس باشید.

enlightened در پایان پیشنهاد می کنیم مقاله دکوراسیون فروشگاهی در شیراز از طراحی تا اجرا را نیز بخوانید و اطلاعات خود در زمینه طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی فروشگاهی را به روز کنید.

نویسنده : ص.توکلی / عضو تیم تحریریه ایرانادکور

برچسب ها :

اجرای دکور مغازه شیرازدکوراسیون داخلی مغازه شیرازدکوراسیون فروشگاهیدکوراسیون سوپرمارکتطراحی داخلی مغازه

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه